לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just_sigal_^^



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

(: (: פוסט ברוח אופטימית, התחלה חדשה ואושר פנימי טהורD:


הלוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו [:

שאלום .

 

אני נחמדה וחברותית בדר"כ. אם לא. כנראה שאני במצב רוח רע, וזה קורה כשדברים קטנים ומטופשים משפיעים עליי, עד שאני קולטת שזה לא שווה את זה ואז אני מחייכת שוב:] כי זה מה שאני הכי טובה בו.

אני נהנת מדברים כאלה מפגרים ומרגישה מוזר שדברים מטופשים גורמים לי להרגיש כלכך טוב!

 

 גם אם זה לא נראה ככה לפעמים. הכל עובר בסוף,

 כל דבר שקורה קורה עם סיבה מסויימת, ובכל דבר אפשר למצוא תמיד לפחות יתרון אחד.

 אל תאמינו לאנשים שאומרים שהכל עובר עם הזמן, הזמן לא ישנה אותכם, אתם אלה שתשנו.

אל תבכו על דברים שכבר אינם, זה לא באמת יעזור לכם.

תזכרו רק את הדברים הטובים. אבל העיקר, שתמשיכו הלאה.

מוזיקה זה הכל. היא גורמת לי לשמוח,לבכות,לקפוץ,לצרוח,לשיר, והכי חשוב, לחייך. אני אוהבת לשיר, למרות שאני לא טובה בזה, אבל לא אכפת לי. אני אוהבת לצייר, ואני לא יודעת לצייר בצורה טובה במיוחד, אבל לא אכפת לי. אני לא רוקדת מספיק יפה, אבל לרקוד זה כיף. אני לא עושה דברים טוב אני אוהבת לנסות דברים חדשים, ואני עושה מה שבא לי. יודעים מה? אני מאושרת מזה. וזה מה שחשוב.

לצחוק זה אושר, לצחוק הרבה, עד שכואבת הבטן,והפיפי כמעט ויוצא לאויר העולם,  זה אחד הדברים שלא הייתי יכולה לוותר עליהם בחיים.

כמה חבל שיש אנשים שרואים במוות פתרון לבעיית החיים שלהם, "המוות הוא פתרון נצחי לבעיה זמנית".

לא מעט אנשים שאני מכירה מתמרמרים על "בעיות" כביכול.. בעוד שאנשים שיושבים בבית חולים ונלחמים על החיים שלהם,, על עוד רגע לראות את הילדה שלהם רוקדת עם בארני בטילויזיה, אנשים כאלו, היו מתפללים שהבעיות שלנו יהיו הבעיות שלהם .

אנשים מתים עכשיו, ממש ברגע זה מאבדים את הניצוץ בעניים לנצח, אנשים שלעולם לא יהיה להם עוד למה לשאוף, זה מה שאתם רוצים לעשות עם החיים שלכם? ובכן, אני כמעט ובטוחה שלא.

כשמתים אי אפשר להתקשר להזמין פיצה , להרדם לצילילי התקליט שאהוב עליכם ,להכנס הביתה כשהעיניים של הכלבה שלכם קורנות מאושר, והיא קופצת עליכם ומפרקת לכם ת'צורה , מקשקת בזנב, רק מלראות אתכם, לצחוק חזק כלכך שיש לכם פיפי וכואבת לכם הבטן, ללכת לחנות ולגלות שהג'ינס שחלמתם עליו סקסי יותר על התחת שלכם מאשר על הקולב,  אי אפשר להשאר לבד בבית, על הספה עם שקית פפקורן ענקית והסרט האהוב עליכם שיעשה לכם את כל השבוע, אי אפשר לשיר במקלחת כשאתם יודעים שזה נשמע יותר נורא מפרה טיבטית בעצירות ואלוהים, פשוט לא אכפת לכם, וכלכך כיף פתאום. כשמתים, אי אפשר להסתכל על השמים ולראות אותם עוברים מאור לחושך כשהכוכבים מנצנצים להם, המוות לוקח את זה ממכם, ועד כלכך הרבה. מוזר לי לחשוב שאני אפילו מעלה את הנושא הזה בגיל כזה, שכביכול לא עברנו כלום בחיים שלנו...

אנשים יושבים על התחת בבית, מתמרמרים על כמה שרע להם, ובאמת,  אני יודעת, כלכך קל לשבת בבית בלי להתאמץ ולבכות על הכל, לבחור בדרך הקלה ולחכות שהתקופה תעבור ויהיה לכם טוב פתאום, כלכך קשה לנו להאמין שאנחנו יכולים לעשות כלכך הרבה, שיש לנו כל כך הרבה כוח לשנות, כי החיים כולם לא עוברים בשחור לבן, יש 5% לבן, 5% שחור ו90% אפור שאנחנו בוחרים לאן לשייך אותם .

אושר הוא לדעת שאנחנו יכולים כל מה שאנחנו רוצים להיות..

אושר הוא לדעת שאנחנו יכולים לנסוע באוטובוס בלי לפחד שעוד רגע יכול להתפוצץ עלינו מחבל..

אושר הוא לדעת שהצלחנו להעלות חיוך לפחות על בן אדם אחד היום..

אושר הוא לדעת שכשאתה מתגייס לצבא בריא ושלם אתה גם תחזור כזה..

אושר הוא לנסות לעמוד בפני אתגר ולהצליח.

אושר הוא לדעת שעברנו עוד בגרות בהצלחה..

אושר הוא להתעורר בבוקר בריא ושלם ולדעת שיש לך מה לאכול ושיש לך משפחה אוהבת ותומכת וקורת גג בטוחה..

אושר הוא לדעת להרפות ממה שעושה רע, להניח לעבר ולהתמקד בהווה..

אושר הוא לדעת שהלהקה שאני הכי אוהבת מגיעה לארץ..

אושר הוא להיות כנה עם עצמי ולעשות רק מה שעושה לי טוב..

אושר הוא לקבל טלפון ממישהו שלא דיברת איתו הרבה זמן..

אושר הוא להיפגש עם מישהו שלא ראית הרבה זמן ולתת לו את החיבוק ענקי שיש..

אושר הוא לדעת שהתברכתי בחברים ובמשפחה הכי נפלאים שיש, ולדעת שהם יתמכו ויהיו שם בכל מצב..

אושר הוא להכיר אנשים חדשים..

אושר הוא להתפנק על איזה סרט/ספר טוב..

אושר הוא לדעת להעריך גם את הרגע הכי קטן, ולדעת להנות ממנו בצורה הטובה ביותר..

אושר הוא לעמוד על המקום הכי גבוה ולהרגיש את הרוח נושבת עלייך..

אושר הוא לדעת שכל בעיה שנגרמת, בסופו של דבר גם תיפתר.. לדעת שאנחנו עושים את ההחלטה הנכונה..

אושר הוא לשמור על חיוך גם כשלא הכל חייכני במיוחד..

אושר הוא להיות שלמה עם עצמי ולהרגיש ביטחון..

אושר הוא להרגיש גאווה..

אושר הוא להיות חלק מהמדינה הכי מיוחדת בעולם

(כי יש דברים שקורים רק בישראל)

אושר הוא למצוא את הדיסק של הזמר/ להקה הכי אהוב עלייך יושב על המדף

בחנות מוזיקה ולראות שיש עליו מבצע..

אושר הוא לקום חצי שעה לפני הזמן ולראות שיש עוד זמן לישון..

אושר הוא ללמוד לנגן שיר שרציתי הרבה זמן..

אושר הוא לדעת שהכל יכול להשתנות.. גם אנחנו..

 

אז קדימה,

תהיו רק מה שאתם רוצים ליהיות,

תגרמו לאנשים להרגיש טוב יותר,

תהיו כנים עם עצמכם,

תניחו לעבר ותתמקדו בהווה,

תרכשו לעצמכם חברים וסביבה תומכת ואוהבת,

תנצלו כל רגע קטן, ותיהנו ממנו עד כמה שאתם יכולים..

תעשו רק מה שעושה לכם טוב,

תעשו את ההחלטות הנכונות עבורכם,

תחייכו גם כשהמצב קצת חראא .

תתמלאו ותמלאו באהבה,

תאמינו בעצמכם ובמטרות שלכם,

תשאפו תמיד לתוצאות הכי טובות עבורכם,

תהיו שלמים עם מי שאתם,

תרימו טלפון למישהו שלא שמעתם ממנו הרבה זמן,

רוצו לחנויות הדיסקים הקרובות אליכם, אולי עוד תצליחו להשיג דיסק במבצע

ותהיו מאושרים.

98% אחוז מהדברים שציינתי יכולים לקרות אם רק נחליט.

מכאן המסקנה שניתן להיות מאושרים כמה שרק רוצים אם רק מחליטים :))

 

"אומרים שלאלו שמחפשים יש חיים הרבה יותר מעניינים. כי הם מחפשים. ולאלו שמצאו יש חיים קצת עצובים,כי הם לא יכולים לקום מחר בבוקר ולפגוש את האהובה שלהם. הם כבר איתה. אז איך זה שהחיפוש הזה מרוקן אותי? ולמה תמיד כשאתה מחפש אתה מת למצוא, וכשאתה מוצא אתה מת כי אתה מפסיק לחפש?" [מלבי אקספרס]

 

 

בקיצור,

החיים הם לא כמות הנשימות שאנו נושמים, אלא מספר הרגעים שעוצרים את נשימתנו...(:
"The only real voyage of discovery consists not in seeking new landscapes, but in having new EYES"
ולאלה שאין להם מורפיקס במועדפים D : -
"מסע התגליות האמיתי בחיים , הוא לא בחיפוש אחר נוף חדש, אלא בחיפוש אחר עיניים חדשות "
בקיצור, אל תחשבו יותר מידי לפני שאתם עושים משהו, חיים פעם אחת..
חיו , תאהבו, תרקדו, תקפצוווו, תעשו שטויותD:
Shake what mama gave u baby  !
אחרי שאתם חולמים על משו, קומו.. תעשו אותו(:

 

שתו קולה, כי למי אכפת.. אתם לא זקנים.

ואם עצוב לפעמים, זכור שהיית הזרע הכי מהירD:

ובנימה קצת יותר רצינית -

 

Don't Worry , Don't Hurry , Just Eat Chicken With Carry(:

 

והחיים קצרים, את אותם הטעיות שעשינו בחיים האלו נשוב ונעשה בחיים הבאים.

אז את הפעם הזאת.. תעשו הכי טוב שאתם יכולים, זה כל מה שיש לכם((:

אל תמקדו אנרגיה לכעס, לפעמים צריך להפסיק לדבר ולהתחיל לצחוק D:

 

 

(:

 

 

 

נכתב על ידי , 17/4/2008 15:47  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsigalala (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sigalala (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)