לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

מה שלא הספקתי לומר.


"כל מה שלא הספקתי לומר עומד מול העיניים ונשבר."

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2008

תודה על הכול


דנית,

רציתי להודות לך על השלושה חודשים האלה שהיינו יחד ועכשיו גם כאשר נהיה רק ידידים אני יודע שעדיין אותו יחס אוהב ממני יגיע אלייך וממך בחזרה גם יחס אוהב ונחמד. למדתי הרבה דברים מכל קשר החברות שלנו ועדיין אני לא מצטער על שום רגע שהיה איתך. אין לי הרבה מילים לומר ועדיין אני מאוד רוצה להגיד לך שאת הבן אדם הכי מקסים שיצא לי לפגוש אי פעם, יש לך באמת חיוך מקסים ועינים מאוד מאוד מלאות אהבה. אני רק מקווה שלא תישארי לבד וגם אם יקח זמן עד שתמצאי לך חבר,תבטיחי לי לפחות שתהיי עם חברות שלך ושלא תכנסי בגלל כל זה לדיכאון. תמיד תזכרי שאני לא שוכח ממך ותמיד תוכלי למצוא אצלי מענה :] הדלת בביתי תמיד פתוחה לך ותוכלי לבוא מתי שתרצי, את אורח רצוי ואהוב אצלי בבית.

תודה מקרב לב על הכול, על ההשקעה, הדברים שהכנת, האהבה שהענקת והכול והכול.

אוהב אותך תמיד ולא אשכח לעולם :]

שלך,

יגאל :]

נכתב על ידי , 16/7/2008 07:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פריצת יום הולדת 3>


כן כן אתם כבר מנחשים מי אני ומה שמי...

אז אני יעשה את זה קצר או שלא...בכל מקרה אתם יודעים למה אני כותב פה, כן כן לדנית יש יום הולדת. מה אני לא שומע אותכם צועקים מזל טוב...

ומה אפשר לומר על זה ? כן אפשר לומר הרבה, אני יכול לומר הרבה :] אנחנו כבר יחד שלושה חודשים ותדעו לכם שמישהי כמו דנית לא תמצאו, נערה אוהבת, מיוחדת וממש מקסימה. כל הזמן הזה רק היה לי טוב ונהנתי מכל רגע איתה ובאמת שהיא בן אדם מקסים ומלא אהבה.

היום יש לך יום הולדת 17 ורק רציתי לומר לך שיהיה המון מזל טוב, אושר, בריאות, עושר ושמחת חיים. תשארי חמודה, אוהבת, מצחיקה ומיוחדת והכי חשוב תשארי כמו שאת וכמובן כל שאר הירקות[ברכות] יום הולדת מוכרות שכרגע אני לא יכול לזכור כי מאוחר מאוד ואני עייף :P

נו מה אתם כמו זומבים במקרר ? יאללה תנו במזל טוב :] כי מגיע לה הרבה ברכות...נו ? אני לא שומע ?

מזל טוב  !!!!!!!!!!!!!! 3>

נכתב על ידי , 3/7/2008 00:16  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





917

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניתי :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניתי :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)