לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Simply Shit

my maybe good but fucked up life...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

יאללה בלאגנים


וואו הזרימות פשוט לא מפסיקות!!! נהנים מכל רגע וספונטניות מכל צד! 

אם רק לא הייתי בצבא הייתי יכול להרשות לעצמי יותר...

אני חייב לתפוס תצמי בידיים!!! מה עושים במצבים שאתה לא מרגיש חופשי מספיק?

איך אתה מוציא את עצמך לחופשי..למה כל כך קשה להישתחרר..כולם אומרים את זה יפה מאוד

אבל איך אשכרה מבצעים את זה?? איך משתחחרים איך גורמים לעצמנו להרגיש חופשיים?

מקווה שעוד חצי שנה כשנסיים צבא זה יסתדר=]

 

לחיות את הרגע 

לעוף אם השחר

להרגיש את החופש

כאילו אין מחר

 

לקחת את הגוף

להתעלם ממה שמסביב

כל המחשבות בראש

להבין ולהקשיב

 

לקחת הכול יותר בקלות

לחשוב קודם כל אני

החיים שלי והבריאות

ורק אז לחזור למציאות

 

אילתור של עכשיו אז מה עדיין יש לי את זה? שיהיה שבוע פצצה וזורם=]

מתאים לי אלגנט=]קריצה

נכתב על ידי , 1/2/2012 00:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 33

ICQ: 344559574 

תמונה




5,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshimik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shimik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)