לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כולנו בובות על חוטים-מתבגרים,מזדקנים ואחרי זה מתים



כינוי: 

בת: 30

MSN:  אריאלצ&rsquo; >__<





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

100 כניסות D:


סופסוף ישלי כח לעדכן, כי ממש משעמם ><

אז ככה, שבוע שעבר ביום ראשון, היה יומולדת להילה DD:

בבוקר הבאנו לה בלונים, איזה 100 בלונים בורוד, לבן ואדום ~ס'פקאצה היא יצאהXD אבל זה היה ממש יפה~

אחרי בצפר, עשינו לה הפתעה ונסענו לנו לרמת אביב, שמה קנינו לה כל מה שהיא רצתה ^^; ~טוב נו, לא את הכל, כי אז כל אחת הייתה מוציאה 2000 שקלXD~ אבל קנינו לה 3 סריגים וזאת הייתה מתנה ממש חביבה D:

כמובן שכשישר הגענו לקניון הלכנו לאכול, כי הנסיעה באוטובוס של 20 דקות הייתה מפרכת כלכך חחחחחחחחחחח

אכלנו גלידה ע נ ק י ת ואז הגיעה שעתנו ללכת מהקניון

חיכינו לאוטובוס והצטלמנו <: (תמונות בפעם אחרת, כשיהיה לי מצברוחXD) והיה ממש ממש ממש כיף D:

 

הילה, מזלטוב נשמתי3>

 

נמנמנמ, מה עוד לספר?

הא!

קיבלתי 100 בפיזיקה!!!!!!!!!!111111111 איזה אושר DDDDDDDDD:

 

והאייפוד שלי חוזר מתיקון היום DDDDDDD: אהוב לבי, אחרי איזה חודשיים שהוא לא עבד >> קקהלה

וביום רביעי טיול שנתי DDDD:

 

מחר בוחן במתמטיקה. לא טוב, ממש ממש לא טוב ~מצקצקת בלשוני~

 

אוה, היום הורידו לדרוין את התפרים ~חברה שלי שעשתה ניתוח בגב.~ מקווה שהיא תבוא איתנו לטיול השנתי, יהיה ממש באסה אם היא לא תבוא :(

 

ועכשיו לדבר המשמח D:-

עברתי את ה100 כניסות DDDDDDDDDDDDDDD: מזלטוס לי

 

נמפ, גם זה פוסט חסר משמעות, אבל זה עדיף מכלום.

שבוע טוב ^^

 

נ.ב.-לעזאזל, זאק אפרון חתיך בסרט השני של הייסקול מיוזיקל|מאוהב| יותר מדי!#@%$@# זה פשע.

נ.ב.2- נעם מהישרדות |מאוהב|!!!!!!!!!!!!11111 הבןאדם פאקינג מושלם~ עשני בבקשה.

נכתב על ידי , 13/1/2008 14:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היר איזה מיי רילי פירסט פוסט D:

 

דבר ראשון-תודה ענקית לכל מי שהגיב לי בפוסט הקודם. פוסט ראשון וכבר 13 תגובות O: חהחהח איי פיל ספיישל D:

דבר שני-קרדיט לורדי על הכותרת המגניבה למדי בבלוג D:

דבר שלישי-תודה לקוקולנד על עיצוב בלוגי הסקסי3>

דבר רביעי-תודה להוריי שהביאוני עד הלום

דבר חמישי-די לחפור.

 

טוב לי בתקופה האחרונה [:

אני מחדשת קשר עם החברה הכי טובה שהייתה לי, שנותק לצערי בתחילת כיתה ח' בגלל טעות שעשיתי. מאז הקשר שלנו קצת צולע, ובשבוע האחרון הכל הולך כלכך טוב. אני מפחדת לחשוב שאולי זה ייגמר מתישהו בקרוב, ואולי היא סתם עושה את זה כדי לפוצץ לי הכל בפרצוף :| ~מה שלא ניראה לי, כי היא הכי לא כזאת~. אולי היא באמת סופסוף הבינה שהקשר הזה היה חסר גם לה. אבל חבל לחשוב סתם, המוח שלי גם ככה עייף ><. אני בינתיים אהנה ממה שישD: אני רק מקווה שזה יימשך כמה שיותר.

 

אתמול הייתי עם שארון וסושקה בקניון.

היה כזה קורעXDDDDD השחטנו שולחנות וציירנו ביומן של שארון

ציטוט קורע משם-

אני:היי סושקה אתה לא עם הפריסקי!!!!!!1111 ~סוג של נעליים, שהוא חורש עליהםXD~

סושקה:סוויסה?

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD נקרעתי

 

ס'כיף, אנחנו בחופשה עכשיו מהכדורסל, כזאתי חופשה קצרצרה של פגרה, שבוע בלי כדורסל D:

כיף לפעמים להתנתק קצת מכל העומס הזה של הכדורסל ולימודים ולפנות קצת זמן לחברות שמחוץ לכדורסל [:

מסר למאמן: כדורסל זה לא כל החיים שלי, יו קנואו|שפם|.

 

ניראה לי שחפרתי לכם במוח מספיק, וזהו פוסט חסר כל משמעות, אבל בכלזאת.. שלא יהיה פה משעמם ><

אני צריכה לעוף למסנ לשלוח לנוי שיר, שתערוך לי אותו לצלצול אחרי שאני תקועה עם ההיפנוטייזד הזה כבר 40 שנות.

 

מקווה שהיה לכם מעניין ~NO~

סופ"ש נעים333>

נכתב על ידי , 3/1/2008 19:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גם לי יש בלוג D:


אז נמ, היי<:

אני אריאל, 14 וחצי, הרצליה

אחרי שיכנועים רבים מצד חבריי המלומדים שלרבים מהם יש בלוג בישרא, החלטתי גם לפתוח

~טוב, די עם השפה הגבוההP:~

 

אני אספר לכם קצת על עצמי, שלא יהיה משעמם.

שוב, כמו שאמרתי,

אני אריאל, 14 וחצי, הרצליה (:.

חולת מוזיקה ברמות שאין לתאר, במיוחד על מקפליי 3>

ועוד מלא להקות, שאם יהיה לי כח אני אעשה פוסט ללהקות אהובות אומשו ^^

מתופפת כבר שנה, ומשחקת כדורסל 5 שנים. (הייתה לי תקופה שפרשתי אבל חזרתי, אבל את מי זה מעניין?>>)

אוהבת לישון, יותר מדי ;;

מכורה לטלוויזיה, למחשב ולחברות

 

זה הכל ממש ממש ממש בקטנה D:

עוד יהיה לכם זמן להכיר אותי ^^

 

לאביה3>

נכתב על ידי , 2/1/2008 23:11  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





386

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAriel :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ariel :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)