לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  ™ Cherry Lady

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

2008


טוב , פתחתי את הבלוג בנתיים רק בשביל לאחל לקוראיי היקרים שנה אזרחית חדשה וטובה ,

שיהיה לכולכם , בלי יוצא מן הכלל , אושר , בריאות והצלחה בכל מה שתיבחרו.

 

אני אישית לא יוצאת לחגוג כי קודם כל אני קרועה מעייפות (יום מעייף,סיימתי ללמוד ב5 ומיד אחרי זה הייתה לי חזרה עם הלהקה עד 7 וחצי והגעתי ב8 הביתה.  ) ודבר שני אהובי רחוק ממני

 

אבל כל אלה שכן יוצאים ? תהנו !

 





נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 31/12/2007 22:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השינוי הפרטי שלי


אז חשבתי אולי אני אכתוב על עצמי פוסט. כן , על עצמי .

 

אז.. מי אני בעצם ? אני שֶרִי , אתם יכולים לקרוא לי בווריאציה אחרת של השם שלי כמו שר/שרוש.

לא, ההורים שלי לא ממש מחבבים עגבניות שרי אם תהיתם ובעצם נקראתי על שמה של סבתא של אמא שלי , שרה ז"ל.

אבל בגלל ששרה זה שם לא מודרני בעייני ההורים שלי הם החליטו לתת לו "טאצ'" צרפתי , כי שרי זה יקירתי/אהובתי בצרפתית.

 

מה אני יכולה לספר על עצמי ?

עוד 33 ימים בדיוק ימלאו לי 17 שנים.

אני חצי מרוקאית מצד האבא וחצי רומניה מצד האמא .

האמת שאני יותר מתחברת לצד המרוקאי שבי , מה שמסביר את הפתיל הקצר שלי ובכלל ,

למסורת , למנהגים , לשפה , לתרבות [ כן , יש תרבות אצל המרוקאים  ] .

 

אני חובבת אופנה , בישול , צילום : לייף סטייל בקיצור.

מי שלא יודע אני מכורה לערוץ האוכל וערוץ החיים הטובים.

והחלום שלי זה ללמוד עיצוב פנים ובישול ולפתוח בעתיד מסעדה שמשלבת גם את אומנויות הבמה (2 האהבות הגדולות שלי)

ואני אעצב אותה גם ( אני לומדת עיצוב ) .

 

אף פעם לא ממש חיבבתי את המראה החיצוני שלי ,

מה שגרם לי לביטחון עצמי נמוך ולשנאה עצמית עמוקה.

תמיד הייתי הילדה הנמוכה , השמנמונת וזו שבנים לא יורקים לכיוון שלה, בזמן שבכיתה ה' כל הבנות התחילו להתפתח והניצנים היו מתחילים לפרוח ולצאת לאוויר העולם אני נשארתי קרש גיהוץ.

אבל אל דאגה , בכיתה ח' הניצנים נזכרו לפרוח ,באיחור של 3 וחצי שנים ,אבל פרחו ועד היום הם ממשיכים לפרוח.

 

אף פעם לא היה לי חבר ביסודי וגם אם תפסתי אומץ והצעתי לילד חברות הוא סירב לי והייתי בדיכאון עמוק.

 

אבל תמיד אהבתי לשיר ולרקוד ולשחק ותמיד על הבמה הכל היה נעלם והתנהגתי כמו שרי שהייתי רוצה להיות ..

בעלת ביטחון עצמי , בטוחה בעצמה ובמטרות שלה , נלחמת על מה שמגיע לה ולא רואה אף אחד ממטר.

 

בחטיבה התחלתי להרגיש שינוי עצום.

קודם כל בנים התחילו להסתכל עליי , פתאום נראתי יפה בעייניהם.

אבל תמיד כשנדלקתי על מישהו לא הייתי מסוגלת להתחיל איתו בגלל חוסר הביטחון העצמי שלי , כמובן.

 

כמה זמן לפני החופש הגדול הכרתי את אהבת חיי , התאהבתי בילד בן 13.

לא ידעתי כל כך למה אני נכנסת ולמה לעזאזל אני מאוהבת בילד בן 13!

זה היה שוק עצום בשבילי. עצום.

זו אהבה כזאת שאי אפשר לתאר אותה במילים וחוץ ממני וממנו ? אף אחד לא יכול להבין את האהבה שלנו.

ההורים שלי ,במיוחד אמא שלי , לא קיבלו את זה. הם ניתקו אותי מהעולם , היו תקופות שהייתי בדיכאון של ממש ונפרדנו למרות כל האהבה.

עכשיו אחרי חצי שנה , האהבה שלנו עדיין חיה ובועטת ואני מקבלת ממנו כזה כוח להמשיך הלאה , ביחד איתו .

 

הילד הזה שינה אותי מקצה לקצה ,

מהילדה הביישנית , עם הביטחון העצמי ברצפה הוא גרם לי להיות שלמה עם עצמי , לאהוב את מה שאני רואה במראה. להסתכל על הדברים הקטנים ולצחוק , לחייך אל החיים והם חייכו אליי.

הוא גרם לי להרגיש כמו שרציתי להרגיש וכל חיבוק שלו , כל נשיקה שלו גרמו לי להרגיש פרפרים מטורפים בבטן ולהיות הילדה הכי הכי מאושרת בעולם.

לפעמים בחיים צריך להילחם ובסוף תמיד מקבלים את מה שרוצים. תמיד.

אני אוהבת אותו יותר מהכל ואני הבטחתי ואני אקיים : כל הסבל הזה שעברנו היה שווה את זה ובסופו של דבר נוכל להיות ביחד בלי כל הדיסקרטיות הזאת שעוטפת אותנו בלי סוף.

 

וזו השאיפה הכי גדולה שלי.

 

אז איזו שרי אני היום ?

שרי שנלחמת על מה שמגיע לה , חייכנית , חברותית , שלמה ב80% עם המראה החיצוני שלה ועם האופי שלה.

עושה דברים למען החלומות שלה ומאמינה בעצמה.

 

אני לא יודעת אם מישהו קורא את זה באמת , אבל הכי חשוב שאני 'הוצאתי' דברים שהיו על הלב שלי המון המון זמן וזה היה דורש פוסט.

 

תודה אם מישהו קרא את זה בכל זאת

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 26/12/2007 14:21  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אומיגאד הברזתי !


בגלל שאני כזאת חכמה הרשתי לעצמי להבריז משעתיים ראשונות ("הבטים בעיצוב") .

כך שנותר לי המון זמן פנוי לעשות את הדברים הרגילים שאני אוהבת לעשות אבל ... בלי לחץ!

להתקלח בלי לחץ , להכין לי סנדוויץ(ולא לאכול בבאסה את הסנדוויץ המעפן שאבא שלי מכין) וגם לשתות נס.

 

אתמול הייתה חזרה דיי משעממת.

 בגללי , אני וליאור שוווב איחרנו .

 דניאל (המנהל המוסיקלי) לימד אותנו את "שיר אהבה ישן" וזה לא יפה כמו "פרחים בקנה"  .

בא צלם סקסי לצלם אותנו לעיתון "מלאבס" ונראה לי שיצאה תמונה דיי יפה (:

כשהעיתון ייצא אני אסרוק ואעלה לכאן . מבטיחה (:

הסופרניות לא הפסיקו לחפור חחחח

ודניאל הבהיל אותנו שאנחנו בתקופת מבחן ושבעיקרון אמורים להיות בלהקה רק 16 אנשים ולאט לאט הם יעיפו ילדים שלא מתאימים ללהקה.

 

אנשים...קבלו סקופ :

אני מאוהבת בילד הכי מדהים בעולם .

גולי אתה האושר שלי ,

אני מתגעגעת אליך קוף שלי 3>

 

יאללה עפתי לבצפר

ביייייי חמודיזים

 

עריכה (14:00)

אוקייייי חזרתי עכשיו מבצפר ואני רוצה לעדכן אתכם .

היה לי מבחן בהיסטוריה ולקראת הסוף היה לי בלאק אאוט עצבני ושכחתי מלא דברים ,

המורה אמרה שרוב הכיתה נכשלה אבל היו כאלה שעברו (אני מקווה להיות מאלה שעברו) כי אני כתבתי 2 דפים מלאים !!!!!

אורלי (כפרעליה) גילתה לי כמה דברים חחחחח נגיד שאלתי אותה מה זאת אומרת ככה וככה אז היא כתבה לי על הדף מה זה אומר חחחח נסיכה פשוט ויש לי תוספת זמן ( עוד 20 דקות ) והיא נתנה לי עוד 10 דקות בנוסף חחח חמודה .. רק לי D:

אהה כן וגם היה לי מבחן באנגלית שבא לי בהפתעה ,

לפני זה היא עשתה לנו סוג של חזרה על אנסין חרא ושכחתי את החוברת של האנסינים אז היא הושיבה אותי ליד שי () סתם חח .. וכל השיעור הוא שיחק בסנייק ולא הקשיב בכלל חחח ..

ואחר כך הייה את המבחן והיה אנסין מגניב על נינט חחחחחח ובאותו זמן אכלתי תפוח וכמה ילדים מהכיתה שלי אמרו שאני נראית כמו שלגייה חחחחחחחח וזה היה תפוח ענק ואדום ממש ומי שלא יודע , אני אוכלת ממש לאט אז..חחח כן . בקיצור נשארנו אני וג'ודי המורה לאנגלית חחחחח כי נו .. אני חושבת הרבה.... אחרונות בבצפר!!!!!

והיה לנו משימה : לכתוב חיבור בנושא מסויים שהיא אומרת.

אז כתבתי והיא קראה את החיבור ואמרה שאני כותבת ממש יפה והיא שאלה כזה "מאיפה את יודעת לכתוב כזה יפה?" אז אמרתי לה "אני כותבת לפעמים שירים באנגלית אז.." אז היא אמרה "אה נחמד מאוד"

לא לא , אני לא חושבת שאתם קולטים כ'כ מה קרה כאן !!!!

ג'ודי כץ אשכרה החמיאה למישהו ! ! ! ! !

 

קיצר זהו חחחחח  אני מקווה לטוב.

 

כואב לי הגב מאתמול בערך והיום יש יום הולדת לאמא של גולי .. מזל טוב מכל הלב !

 

 

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 25/12/2007 09:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™ Cherry Lady אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™ Cherry Lady ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)