לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Life In Heaven



כינוי:  Be Your Self

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

-חברות או לא להיות?-


חברות הא?!

מה אני הגיד?!

אני הרי לא יכולה לספר כמה נמאס לי מכן ומזה שאני התחליף שלכן!!

נמאס לי פשוט נמאס לי!!!!!!!!

תפסיקו להתנהג אליי בתור התחליף שלכן

תפסיקו לגרום לי להרגיש כלבה

תפסיקו לגרום לי להגיד עליכן זונות

תפסיקו!!!בבקשה!!זה כל כך קשה?

פשוט תעזבו אותי פשוט תעזבו את זה שאני חברה שלכן או שיותר נכון הייתי

תעזבו את זה שאני הכלבה המגעילה תעזבו שאי פעם היינו חברות

שאי פעם הרגשתי שייכת אלייכן

שאי פעם סלחתי לכן על כל הפעמיים שעשיתן לי את זה

שאי פעם אמרתי לכן את המילים/משפטים "אני אוהבת אותך!" "אני תמיד פה בשבילך"

"אני העצור את העולם בשבילך" "אני לא השאיר אותך לבד כי את חברה שלי"

נכתב על ידי Be Your Self , 9/1/2008 14:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ט' ב-9/1/2008 19:01
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBe Your Self אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Be Your Self ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)