לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים וזה . ^__^


My life , and all this SHIT . ^______^


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

עידכוווון D: כי באלי ^^'


הי הי D:

 

מהנשמע ? :]

 

עכשיו חזרתי מהקניון .

יצאתי מהבית !

קולולווללוו . XD

טוב נו , אני מתלהבת .

אחרי כל המבחנים וזה ,

ובכלל - השבועיים האלה שלא היה זמן לצאת

לזוז , או לנשום :| .

נחמד לצאת להתאוור קצת D:

 

בקיצווור , הייתי עם חברות .

קניות וכאלה P:

היה ככ מצחיק חח .

מזמן לא צחקתי ככה :O

בכלמקרה , אכלתי גלידה וניראהלי שהתקררתי :|

 

Dam ^_____^

 

טוב נו - מחר סופשבוע וזה . :)

ואחרי זה חוזרים לשגרה><'

 

עם ההוא שוםדבר חדש ,

זתומרת - מדברים , וצוחקים כוווול הזמן חחח

הוא ככ חמווודD:

אבל הוא ניראהלי חסר רגש חח , כאילו ...

כאילו הוא אףפעם לא אהב , כאילו שהוא חושב שכל הנושא של 'אהבה' זה בולשיט .

ארר . ^^'

אני מקווה שזה רק מה שהוא מראה כלפי חוץ , כדי שיחשבו שהוא חזק [רגשית] ושהוא לא באמת ככה X: .

 

 

לשון  זה איכס .

פשוט מקצוע מציק , ומיותר .

תופעות לשוניות - WTF ?!#

למי אכפת ?!@

חחחחחח אעאררר . ^^'

 

 

טוב חפרתי , וחפרתי סתאם .

נו מה חדש בזה חחח ?

 

בקיצור ,

שיהיה לכם יוםטוב :]]

אוהבתת 3>

 

 

 

 

-ME-

נכתב על ידי NoBody ; ] , 21/2/2008 22:36   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאושרת ## לימודים ## מישו חדש . (:


אוחח סוףסוף !!

טוב לי . :)

פעם ראשונה , אחרי הההרבה זמן , שטוב לי :]

שימשיך ככה .

Pls ?

^^'

 

הכל מתחיל להתבהר לי , להסתדר .

העולם מתחיל לחייך אלי ^_^

אין , לא קיימת , הרגשה יותר טוב מזאת .

D:

 

 

לימודים .

אעאע כמה שזה מעצבןXD

אבל גם זה מתחיל להסתדר לי , פחות או יותר .

התחלתי להשקיע יותר , ללמוד יותר

להקשיב יותר .

חוץמזה , נרשמתי לקורס באנגלית וזה .

 

יהיה טוב :]

חייב להיות .^^'

 

 

 

טוב חח . אז מאיפה להתחיל ? D:

הכרנו די ממזמן , אבל רק בזמן האחרון התחלנו לדבר .

הוא ככ חמווווד D:

לאיודעת אם הוא אוהב אותי , או לא

גםאני מבולבלת .

זתומרת , אני לא אוהבתאותו , עוד לא .

אבל אני מרגישה שיש סיכוי שיהיה משו XD

גם אם זה לא הכי ניראה עכשיו .

 

בכלמקרה , גם אם לא יהיה ,

זה לא נורא ><'

הרווחתי ידיד D: .

 

 

 - חחחחח כן זאת אני .

וכן , אני מרגישה טוב .

פשוט החלטתי לשנות גישה .

החלטתי להיות אופטימית .

וזה עוזר , באמת . תנסו . (: -

 

אז זהו בגדול ,

מקווה שהכל ימשיך להיות ככה

ואפילו ימשיך להשתנות

לטובהכמובן .

 

 

 

 

אהאהא ישלי קורס באנגלית עודמעט

אני אלך להתארגן .

 

 

יוםטוב שיהיה ,

תחייכו [:

 

 

 

אוהבתת 3>

 

ME me ME me .. =]]

 

 

נכתב על ידי NoBody ; ] , 19/2/2008 14:46   בקטגוריות אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מממ . חיה ותן לחיות ? ^^'


 

הפסוט הקודם היה אופטימי ,

יותר מדי אופטימי D:

האמת , מאז לא השתנה הרבה .. נשארתי באותה גישה .

בכלמקרה , חשבתי עלזה ודי נמאס לי

מכאלה שחושבים שהם מעליי , מאלה שחושבים שמה שאני עושה זה לא בסדר

מאלו שתמיד חייבים להעיר , מאלו שתמיד יסתכלו עלי בצורה עקומה ,

מאלו שיחייכו אלי חיוך מאולץ וירכלו עלי מאחורי הגב

מכאלה שמבקרים בלי סוף , אבל לא אוהבים לשמוע ביקורת עליהם

מאותם אנשים שחושבים שמגיע להם הכל , שחושבים שהם יודעים יותר טוב ממני מה טוב  בשבילי .

 

GET A LIFE !!

 

כאילו , באמת ..

אין לכם משהו יותר טוב לעשות ?

 זה חייםשלי , אני יעשה מה שבאלי .

לא נאה לכם ? תתרחקו .

זה רק יעשה לי טוב .

 

זה פשוט ככ מעצבן .

מי אתם ? מי אתם בכלל שתגידו לי מה ללבוש \ לאכול \ להתאפר \ לעשות ?

 

במילים הכי פשוטות :

תפסיקו לדחוף את האף שלכם לעניינים לא שלכם ,

תמצאו חיים , תעשו משו עם עצמכם ,

זה לא בריא כל ההתנהגות הזאת .

 

נמ . לא חפרתי סתאם חח .

פשוט יותר מדי אנשים כאלה נכנסו לי לחיים בזמן האחרון

אני לא צריכה אותכם , תלכו .

 

ישלי מספיק על הראש ,

ולא , אתם לא תשברו אותי ,

אתם לא תפילו אותי ,

אני לא אתייאש בגללכם

אני לא אוותר בשבילכם

אני אמשיך להיות מי שאני רוצה להיות

אני אחייך , אצחק , אבכה , אצרח , אשתגע

אני יתחרפן , תתפוצצו .

אם אתם לא מקבלים אותי כמו שאני ,

אתם לא שווים כלום , לא שווים כבני אדם ולא כחברים .

 

בכלל , החלטתי שמספיק לי ,

כמו בפוסט הקודם

החלטתי להמשיך הלאה ,

להשאיר את הטוב קרוב אלי

ואת הרע מאחור .

התחלתי מחדש , מכל הבחינות .

גם אם זה יעלה לי בלאבד כמה 'חברים' ואנשים כאלו או אחרים .

לא אכפת לי .

מהיום אני אדע להתייחס לכל אחד כמו שמגיע לו ,

כמו שהוא מתייחס אלי .

 

הכל הולך להשתנות ,

האמת , שזה כבר משתנה .

 

 

 

 

אניודעת שאתם קוראים פה ,

האמת , בשבילכם הפוסט הזה .

רק רציתי שתדעו ,

אתם לא שווים הרבה .

אתם לא שווים בכלל . (:

 

בקשה אחרונה ,

תפסיקו לקרוא פה .

אניודעת שזה לא יעזור שאני יגיד אתזה ,

אבל אחרי הפוסט הזה , תהיו בני אדם

[לפחות קצת]

ותלחצו על X .

 

 

שבתשלום [:

 

 

 

 

 

ByeBye

 

Me ? ^^'

 

 

נכתב על ידי NoBody ; ] , 16/2/2008 01:09   בקטגוריות ביקורת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



3> Happy Valentines Day + תמונות | המשך הסיפור ^^


 

 

יום אהבה שמחחחחחחחחחחח 3>

 

רק רציתי לאחל לכולנו יום אהבה שמח ,

ובכלל , תאהבו כל השנה ,

אל תשנאו .

זה לא טוב , זה רע , זה מזיק

ולא מועיל לאףאחד .

אז - יוםאהבה - שמח - אנשים [:

כל מי שיוצא ,

שיהנה מהיום הזה , ומזה שיש לו עם מי D:

וכל מי שלא ,

זה לאנורא ,

צאו עם חברים

או שסתאם שבו במיטה עם פוך ושוקו חם , סרט טוב [תנצלו אתזה שקר היום חיחיחי]

ועם חיוך כ-ז-ה גדול , כי זה לא סוף העולם

והחיים יפים , נשבעת לכם :] .

 

בקיצור ,

שיהיה לכולם יוםאהבה שמח ,

תהנו ,

אני אוהבת אותכם 3>



D:

 

 

'פני מלאך' - פרק 5 .

[יצא ארוך מתמיד XD]

 

ושוב זה התחיל :

"למה נדהמת ? איך זה קרה ? תספרי לי , אני עדיין אימא שלך ! "

"עדיין ?.."

"אל תשני נושא ."

"אז תעזבי אותי "

"טוב , אם את לא רוצה לספר את לא חייבת.. " היא נגעה קלות בגבי , " כשתרצי , אני תמיד יהיה פה בשבילך , את יודעת את זה . " וחייכה חיוך קל , חייכתי בחזרה - חיוך מאולץ .

לא יכולתי להישאר עוד בבית , לבשתי משהו פשוט ויצאתי למקום שלי .

אליו אני מגיעה כשעצוב לי , כשרע לי , כשאין עם מי לדבר .

הגעתי לשם , לגינה הקטנה בעלת הספסל השבור , העץ הישן , והמגלשה האדומה .

ישבתי על הספסל , נשמתי לרווחה .

פרצתי בבכי .

עוד לא ברור לי למה הכל קרה , למה כ"כ מהר ? אני עוד צעירה , אני רוצה לחיות כמו כולם .

לא יודעת כמה זמן בדיוק עבר , אבל הרבה זמן , שעות ארוכות , ישבתי שם ובכיתי מבלי לשים לב שכל הזמן הזה עמד שם אדם , לא רחוק ממני , שבהה בי .

הרמתי את הראש והבטתי עליו . הוא ניראה לי מוכר , כאילו ראיתי אותו בעבר , כמי שהיה דמות חשובה בחיי .

לפתע הוא חייך חיוך קל , אבל אמיתי , הרבה זמן שלא ראיתי חיוך כ"כ נכון , מעורר אופטימיות , תמים וטוב .

הסתתי את הראש הצידה ובהיתי ברצפה . לא רציתי שיבהה בי ככה .. למרות שבתוך תוכי קיוותי שהוא עדיין עושה זאת . אולי כי הוא הבן אדם הראשון שמסתכל עלי בצורה כ"כ שונה , כאילו מבלי שאני אדבר , הוא הבין הכל , את כל מה שקרה לי , כאילו שיש לו את הפתרון לכך .

הרמתי את הראש בשנית , ולא האמנתי . הוא המשיך לבהות בי .

לפתע חשבתי לעצמי שאולי הוא לא בסדר , אולי אני רק מדמיינת . התחלתי לחשוש .

הוא התקרב מעט ועצר , שאל אם זה בסדר , הנהנתי בחיוב .

הוא התיישב לידי והביט על המגלשה האדומה , בדיוק אליה גם אני הבטתי .

" איזה יופי נכון ? כמה הייתי רוצה לחזור להיות ילד , בלי פחדים ובלי דאגות , מין בועה כזאת , בועה מזכוכית שבה מרגישים מוגנים . "

" אולי , אך כשהבועה – המין הגנה הזאת שביצרת לעצמך , מתנפצת לך מול הפנים , סתאם ככה באמצע החיים , לאלפי רסיסים , זה כואב . אין יותר כואב מזה . " אמרתי .

הוא התנשף ואמר : " את צודקת , מתישהו גם השלב הזה מגיע . כמו כל שלב בחיים .

אך אין זו סיבה להתייאש , החיים מלאים הפתעות , פעם יהיה לך טוב , ופעם רע . " אמר בנשימה אחת .

הבטתי בו בחשדנות , אך באיזושהי ערצה .

ההבעה שלו הייתה רצינית , אך העיניים שלו כאילו צחקו  וחייכו אלי .

הוא התנצל שהוא חייב ללכת , ועוד לפני שהספקתי לענות , הוא נבלע בין השיחים .

נשכתי את השפתיים , ניסיתי לחשוב מי הוא , מאיפה הוא מוכר לי , למה בכלל הוא אמר לי את זה ? הוא יודע מה עובר עלי ? הוא מכיר אותי ? ..

נשענתי על הספסל , המון רגשות מעורבבות , המון שאלות , חייכתי לעצמי ועצמתי עיניים , לפתע הרגשתי טוב , כמו שה' שלח אותו אלי , כמי שיגן עלי .

 

 


 

סתאם , כמה תמונות ליום הזה . (:

 

 

 

 


 



 

 

 

 

 

זהווו .

 

 

יוםטובבבבבבבבבבבבבבבבב 3>

 

 

 

 

 

 

Me :]

 




 

נכתב על ידי NoBody ; ] , 14/2/2008 17:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  NoBody ; ]

מין: נקבה




457
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoBody ; ] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NoBody ; ] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)