לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Damn Woman



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2009

XD


טוב..חחח שנה וחצי לא הייתי פה

עברה יומולדת 17

גם עברתי טסט..

ועוד כמה שינויים קלים..ובדרך לשינוי הכי גדול..מעבר כיתה(:

 

תקופת בגרויות...מראה לי כמה אני כישלון איכותי.. אבל מרגיש לי גיי לדבר פה אז אני אפסיק

 

FUCK YOU ALL

מופנה למישהו ספציפי D:

 

 

333333>

נכתב על ידי , 8/6/2009 01:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA-viv אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A-viv ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)