לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


I feel pretty and witty and gay.

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

B


כן אנחנו ילדים מאומצים.

 

 

אז היה לי שבוע כול כך נהדר, שבוע של חופש שבו כול יום עשיתי משהו.

את בוקר יום ראשון התחלתי בבאסה, שנמרחה לי מיום שבת,

אבל תודה לאל ( ואני מודה על זה כמעט כול יום ) שקיים ים.

ים... הייתי מאושפזת עם רגליים קשורות למצח במוסד לולא התרופה הנהדרת הזאת.

היינו כמה בנות בים וזה פשוט היה נהדר כ"כ. וקר.

 

ביום שני היה לאשתי הנאווה - נשטה , יומהולדת!

חגגנו לה בפארק הירקון, איזה מקום יפיפה , הייתי כול כך רוצה לגור שם באזור,

בחיי שאז באמת הייתי מתחילה לצאת לריצות 

היה צחוקים ועשינו פעלולי קרקס שלא היו מבישים את החלטורה של הארופאים האלה טחחח

 

יפותת (וציצים! )






וככה נסעתי בחזרה הביתה.היה חם.

 

ביום שלישי- בזבוז, נעולה בבית עד הצהריים ( טוב נו האמת שלא היו לי כוונות לצאת לפני זה )

 

רביעי- תגבור בתנך וכימיה, בתנך זה מצחיק כי לומדים על שיר השירים,

שזה סיפור סקס במסווה, כי חרדים לא חרמנים, חלילה וחס.

ואז לנקות לנקות לעזור לאימא, לתכנן על ללמוד ולא לעשות את זה.

 

היום היה לנו ביוטופ, פארק הירקון זה מקום כזה יפיפיה 2,

היה נחמד, הייתי אמורה להיות בכנס, אבל.. אוקי בלי עצבים הכול לטובה,

אז באתי לביוטופ.

אחרי הביוטופ אני ופולה הלכנו לראות אליסה בארץ הפלאות.

טחנו מלא ,שזה ראוי לציון, אוכל זה כזה טוב ^^

אז הסרט.. נחמד. למי שמתכנן- לכו לראות אווטאר במקום

( במידה  וראיתם אווטאר, ולא בא לכם שוב- תמיד יכולים להביא לי את הכסף אני אלך שוב, ושוב, ושוב, ושוב...ושוב )

גם אחרי שרואים אווטאר ,כזה סרט הוא... חלש.

עלילה יותר מידי אין, קטעים מצחיקים אין, אפקטים אין ( אני לא יכולה למנוע מעצמי להשוות לאווטאר )

בקיצור רק כמה קטעים של ג'וני דפ  איכשהו מרימים את הסרט.

 

 

ועכשיו כואב לי הגרון וזה לא נחמד לי.

מחר חוגגים לנשטה.

יום ראשון-VIVA LA MOLDOVA

 



עם הגוש קיקי הזה שעכשיו בLA (!!!!)

 

חופש נעים נעים וכיפי ביותר  לכול עם ישראל ושלוחותיו .

פחח.


 

נכתב על ידי , 25/3/2010 21:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



35,100
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלונדינית במשרה מלאה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלונדינית במשרה מלאה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)