לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


I feel pretty and witty and gay.

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

נשבר לי


היום היה יום השואה.

בזמן שחיפשתי מידע כלשהו על בית הספר שלי הגעתי להודעה בפורום שמישהו כתב:

 

"תלמידים עולים מחבר המדינות בבית הספר שבח מופת בתל אביב נצפו בזמן הצפירה משחקים כדורסל.
הנ"ל לא טרחו להפסיק את משחקם אף בזמן הצפירה וזאת למרות שהצופר ממוקם בבית הספר עצמו מעל ראשם.
אני עצמי עובד בבניין משרדים סמוך הממוקם מול חצר בית הספר.
בושה וחרפה!!!!

"

 

קודם כול נתקלנו בכזה מקרה גם במקום אחר בבית הספר,

שזה פשוט גועל נפש, אחד הדברים הדוחים ואין לי מושג מי חינך את הילדים האלה.

ולא- זה לא כי הם גווים.

זה לא כי " היהדות שלהם היא רק על הנייר"

 

וכאלה הערות בסגנון " גווים"  על בית הספר שלי- מראה בדיוק את ההפך,

"אתם לא באמת יהודים " - אה יופי כי אתה עכשיו יהודי נשגב? כן?

כמו לקרוא למישהו גזען ובדרך לרדת על העדה שלו.

 

אני עומדת בצפירה לזכר כול האנשים שנספו.

אני מכבדת כול דבר שקשור לזה במחשבה ובמעשים כי אני בן אדם.

כול רפיי השכל האלה שחושבים שכול המאורע הוא לא לכבוד שלהם אני מאחלת דברים כול כך רעים שאפילו לא נעים לי לכתוב עכשיו.

אבל אין שום קשר מחורבן בין ההתנהגות לבין המוצא .

 

וכמובן שקודם מתיחסים לחלק המצורע ודרכו מכלילים את בית הספר,

בואו נחפש בבית הספר הזה דברים רעים, כי הם רוסים אז חייב שיהיו להם טיפוסים כאלה,

כי זה פשוט לא קיים בבתי ספר אחרים נכון? ( WAKE UP CALL, זה הרבה יותר גרוע )

 

היה לנו טקס מאוד מכבד ,בניגוד לבית ספר " ישראלי אורגינלי" שבו היייתי בעבר.

הלוואי ובתי ספר עם ריכוז גבוהה של יהודים היו מתנהגים לפחות קצת כמו שנוהגים אצלינו.

 

אני מקווה שאנשים פשוט ילמדו להתנהג בכבוד,

בכבוד לזכר של כול כך הרבה בני אדם,

בכבוד לחברה שבה הם חיים,

ובכבוד לחברה שנראת להם טיפה שונה.

נכתב על ידי , 12/4/2010 21:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-1/5/2010 14:40
 





35,100
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלונדינית במשרה מלאה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלונדינית במשרה מלאה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)