לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רציתי לכתוב לך משהו הלילה.



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 279172035 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

פרק 30 ואחרון סיפור על טוקיו הוטל היה טוב וטוב שהיה!


סוף זה תמיד התחלה של משהו אחר..

אוקי חברה פרק אחרון אני ממש שמחה לסיים את הסיפור ולהתחיל סיפור חדש!

הכול מההתחלה עלילה חדשה דמויות חדשות וכמובן הכול סביב הלהקה הכי מדהימה בעולם טוקיו הוטל כפרה עליהם!

 

-פרק 30-

 

"אל תעשה את זה.."-אמר הקול..

"ביל הסתובב באיטיות עיניו זולגות דמעות כאובות..והעיפרון השחור שלו נוזל עד לסנטר..

ביל שתק עצם את עינוי ו..

התחיל להתנדנד..

"תפסיק.."צעקה ג'ני ובכתה.. דיי

המשיכה..

"אני לא מסוגל ג'ני פשוט לא מסוגל.."-הוא המשיך להגיד..

כוחות משטרה  רבים הצטברו למטה..

 לפתע עלו חברי הלהקה למעלה.. הם לא התקרבו לביל כדי לא להבהיל אתו ושלא ייפול..

גיוארג וגוסטב לקחו את ג'ני למטה והרגיעו אתה..

בנתים טום נכנס ראשו  נפול..

הוא הרים את מבטו והביט לביל ישר בעיניים והתחיל לשיר..

 

On top of the roof the air is cold and so calm".
I say your name in silence.
You don't want to hear it right now.
The eyes of the city are counting the tears falling down.
Each one a promise of everything you never found.

I scream into the night for you:
Don't make it true.
Don't jump!
The lights they won't guide you through.
The're deceiving you.
Don't jump!
Don't let memories go of me and you.
The world us down here out of view.
Please don't jump!"

ביל הביט בטום המום הוא שכח מהכול שכח מכל המצב שסביבו..

"אני אוהב אותך טום.. אוהב אותך כ"כ.."אמר ביל ונפל מטה..

טום ישר רץ לקצה הבניין מביט למטה.. בביל שצונח הוא יחל לראות את עיניו המבולבלות ולפתע איך שהם נכבות..ואת גופו נחבט בקרקע..

"לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא..ביללללללללללל.."צעק טום הוא הוריד את הכובע וזרק אתו מהבניין פיזר את הראסטות הארוכות שלו ונתן להן לעוף ברוח..

"ביל אתה יקר  לי יקר לי כ"כ.. אני לא יכול לחיות בלעדיך.."אמר את המילים האלה לעצמו שוב ושוב.. התמונה של ביל עומד על הקצה של הבניין מביט בו ואומר לו.. את המשפט הזה שמהדהד לו בראש עכשיו.."אני אוהב אותך טום אוהב אותך כ"כ.."..."גם אני אותך אח שלי גם אני אותך.."צרח טום... פפראצי הופיעו מקל מקום סאקי רץ הישר על טום שסרב לזוז משם הוא צרח לגמרי ולא נתן לאפ'אחד לגעת בו.. לא דיבר ולא זז.. רק ישב שם עם עצמו לא יודע מה לעשות אם עצמון קודם סימון אח"כ ביל אני לא יכול לחיות באומללות שכזו חשב טום.. לפתע ג'ני וסול עלו למעלה לקצה של הבניין מחזיקות יד ביד ואומרות לו.."טום אנחנו אוהבות אותך מתוק בו עכשיו למטה..

"לפתע הרגיש טום כאילו מאין אות של תאומים שכזה רק להבזק שנייה וזה כבה לנצח.. ברגע זה טום הבין הכל.. אני הולך לחיות בשביל שנינו.. זאת הייתה ההחלטה של טום אני פשוט מרגיש שביל רוצה שאני הינה מהחיים האלה בשביל שנינוא ני יודע את זה " אני אוהב אותך ביל יותר מכל דבר בעולם.." צרח טום..

"ואני צורח כדי שכולם העולם ידע ביל קאוליץ אתה היקר לי מכל אתה מסוס חיי ואני הולך לחיות בשבילך אחי האהוב הכי היקר.. " ולפתע נשבר טום ורץ על ג'ני וסול שחיבקו אתו..עליהן..

************************************************************************************************************************************************************************

-לאחר 5 שניהם-

טום וג'ני- התחתנו ונולד להן בן והם קראו לו ביל.. הוא אוהב לשיר.. הוא מאין יצור רב פעלים אוהב את העולם ומזכיר את ביל גם בחיצוניות!

גיוארג-יצא עם קלי במשך שנה אבל עזב אתה כי היא בגדה בו עם איזה בחור מצרפת..

גוסטב-המשיך לתופף כמו תמיד הוא ויולי עדיין בקשר עמוק הוא שוקל להציעה לה נישואין והיא בתשובה בטוח תסכים..

סאקי- הוא פשוט סאקי..

דיויד-כנ"ל

אוו והקטע הכי טוב..

סול- חודשיים אחרי המוות של ביל החלה סול להרגיש לא בטוב כאבי בטן המחזור מאחר והתגלה שיש לה תינוק בבטן כיום הוא כבר בן 4 ושמו הוא טום..היא נתקה קשר עם הלהקה למשך כשנה וחצי לאחר המוות של ביל ונעלמה לגמרי לאחר חצי שנה חזרה כאילו שלא נעלמה אפ'פעם מחוזקת מתמיד וחברי הלהקה וג'ני קיבלו אתה כמו תמיד וזכו מלהכיר את הילד המתוק שלה..

************************************************************************

"אימא למה קוראים לי טום/ביל?"

"זהו שם של מישהו אהוב חמוד שלי..

 אהוב מאוד!"-ג'ני/סול

 


3>

-לית-

נכתב על ידי , 21/2/2008 21:19  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלית ב-9/4/2008 15:43



1,365
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליתלית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליתלית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)