לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תמר עם כל דבר? :)



כינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

ציטוטים+ היום +סופ"ש


היי לכולם :]

לפני שאני אשכחחח..

ציטוטים!

איריס המורה לתנאחס:  "אוראל, אתה מעתיק?"

*הלוח מפוצץ כמו החיים*

אוראל: "לא לא, אני בסדר"

*נראה כאילו הוא עוד שניה מת*

 

 

ירון המורה לגיטרה: "בואי אני אספר לך משהו,"

אני: "אוקי"

ירון: "יום אחד, הלכתי למראה, הסתכלתי על עצמי.

אמרתי, 'שלום'

והמראה שאלה אותי. "תגיד ירון.. יש איתך איזה.. איזה בעיה או משהו?".....

 

*ואני אומרת, ירון, אם אתה מדבר עם המראה שלך, והמראה שלך עונה לך? אז כן. יש איתך בעיה!*

 

היום..

היה בבית ספר יום.. יום כזה.. בית ספר!

ניצי- היתה טיפשה

אני- הייתי סתומה

עומרי- היה שמן

עידו- היה מכוער

עופר היה- חכם

וגלעד- היה.. גלעד!

אתםיודעים.. יום רגיל כזה.

 

שיעור ראשון.. היה... מממ. מתמטיקה!

אני עדיין יושבת ליד אלעד (כן, הוא עדיין בחיים מסתבר =\\)

ונורא נורא מצחיק לשבת ליידו :]

אבל זה אני יגיד לכם אח"כ.

טוב. מתמטיקה היה משעמם.

אלעד היה שקט.

אני ישנתי.

לא היה משהו מיוחד....

 

אחרי זה שיעור שני היה ספרות!

בספרות,

בגלל שהיה נורא משעמם עם שליפקה,

אני ואלעד הכנו למחק שלי מסלול מכשולים!

יש לי מחק עגול,

אז מהקיר, התקנו מגלשה, ובסוף שלה היה סרגל, עם רמפה,

וזה היה כזה נחמד XD

התעסקנו בזה כל השיעור.

 

אחרי זה,

היה הפסקה

והבנים המפגרים עשו מלחמת אוכל!!!

והיה סתם מגניב כזה בתנ"כ

הכנתי את "דף השמנים"

ואני רוצה להראות לכם אותו

אבל שניה

אני צריכה לסיים לצבוע אותו

אז חכו..

 

*צובעת*

 

אוקי סיימתי

אני מעלה את זה למחשב. חכו.

 

*מעלה את זה למחשב*

img137/568/47756013bu0.jpg

 

אז ככה,

השמות- זה אנחנו- השמנמנים.

מצד שמאל למטה- תוכלו להבחין במחק העגול והסקסי שלי XD

וליידו, מצד שמאל, בלי שום קשר אפשר לראות את הקצה של המחברת אקורדים שלי D:

 

 

אחרי הצהריים היה לי שיעור גיטרה..

והיה נחמד.

למרות שירון חופר בשכללל :W

אבל לא נורא.

 

סוף סוף, הגיע סוף שבוע.

סוף שבוע שבו ההורים שלי עומדים לגרור אותי לפסטיגל (ניתן לקרוא לזה סוג של אונס בהתחשב בזה שאני אצטרך לשמוע את יובל המבולבל אחרי איזה שאחטה מאחורי הקלעים )

סוף שבוע שבו אני הולכת להתכונן למדעים ולאנגלית

ולעשות עבודה בתנ"כ

ולהתחיל ללמוד למתמטיקה- אפילו שיש עוד שבועיים וחצי בערך.

 

וזהו חבריה.

בברכת,

*שיט אין לי מה לומר*

תמר :]

נכתב על ידי , 20/12/2007 19:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תמרי :) ב-21/12/2007 14:43
 



שאלון?


מלא מלא זמן לא עידכנתי פהה.. אבלל.. בינתיים שאלון D:    (חופר במיוחד יש לציין!)

כמובן כמו רוב הדברים המגניבים שיש לי פה בבלוגי העלוב, גם זה נלקח מניצי שלי D:

 

 1.     רשמו  שם של אדם  מהמין השני.

     2.     איזה צבע חביב עליכם מבין הצבעים הבאים: אדום, שחור, כחול, ירוק, צהוב?

    3.     מהי האות הראשונה של שמכם?

    4.     באיזה חודש נולדתם?

    5.     איזה צבע אתם מעדיפים, שחור או לבן?

     6.     כתבו שם של אדם מאותו המין כמוכם.

     7.     המספר החביב עליכם.

     8.     מעדיפים את תל אביב או ירושלים?

     9.     אוהבים ימה או אוקיינוס

   10. כתבו משאלה

 

 

תשובות

1. תומאס

2. אדום

3. ת'

4. מאי

5. לבן

6. מיקה

7. 3

8. תל אביב

9. אוקיינוס

10. זה נשאר אצלי (:

 

 1.     אתם לגמרי מאוהבים באדם הזה. תומאס?? S:

   

  2.     אם בחרתם: אדום – אתם תמיד בכוננות וחייכם מלאי אהבה.

שחור – אתם שמרנים ותקיפים.

ירוק – אתם רגועים וחסרי לחץ.

כחול – אתם ספונטניים, אוהבי נשיקות וגילויי חיבה מאנשים שאתם אוהבים. 

צהוב – אתם אנשים שמחים ונותנים עצות טובות למי שחש בשפל.

 

 

     3.     אם האות הראשונה בשמכם היא:  א-ז: יש בכם הרבה אהבה לתת לאחרים.

ח-נ: אתם מנסים להינות מחייכם כמה שיותר וחיי האהבה שלכם יפרחו בקרוב. 

ס-ת: אתם אוהבים לעזור לאחרים וחיי האהבה העתדיים שלכם נראים מצויין.

 

 

     4.     אם נולדתם ב- ינואר עד מרץ: השנה תהיה נהדרת עבורכם  ותגלו שהתאהבתם במישהו בלתי צפוי לחלוטין.

אפריל עד יוני – תהיה לכם מערכת יחסים ארוכה ומלאת אהבה, עם זכרונות לעד. [ייאיי!]

יולי עד ספטמבר – תהיה לכם שנה נהדרת ותחוו שינויים בחייכם – לטובה.

אוקטובר עד דצמבר – חיי האהבה שלכם לא יהיו יוצאים מגדר הרגיל, אבל לבסוף תמצאו את בן/בת הזוג  המתאימים לכם.

 

 

   5.     אם בחרתם: שחור – חייכם יפנו לכיוון שונה. זה יהיה נהדר עבורכם ותשמחו על השינוי.

לבן – יהיה לכם חבר שיבטח בכם לחלוטין ויעשה הכל בשבילכם, אבל אולי לא תבחינו בזאת.

 

 

     6.     זהו החבר/ה הטוב/ה ביותר שלכם. מיקה!? ילדה אחתת. אני אוהבתותך 3>

     7.     זהו מספר החברים הקרובים ביותר שלכם. [may be?]

     8.     אם בחרתם: תל אביב – אתם אוהבים הרפתקאות.  :]

ירושלים – אתם נסוגים ונמנעים מחוויות והרפתקאות.

 

 

     9.     אם בחרתם: ימה – אתם ספונטניים ואוהבים לרצות את האנשים שסביבכם.

אוקיינוס –אתם נאמנים לחבריכם ואהוביכם,  ומאוד לא מאופקים.

 

 

 

10. המשאלה תתגשם אם תשלחו הודעה זו ל-5 אנשים בתוך  שעה. אם תשלחו ל-10 אנשים, המשאלה תתגשם לפני יום הולדתכם  הבא. אמן שיגיעו לכאן 10 אנשים ואז הם יקבלו את זה P:

 

נכתב על ידי , 13/12/2007 16:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של just smile כ: ב-15/12/2007 22:45
 



סיור בשל"ח!


לפני כמה ימיםם..

יצאנו כיתה ח'1 השמנמנה לסיור בשל"ח!

כמובן שעד היום לאף אחד מאיתנו אין מושג איפה היינו.

אבללל... היה כיף!

הלכנו, הלכנו, והלכנו עוד, וראינו דשא, ראינו חרא של פרות, וראינו שבילים, וראינו עצים, והלכנו, הלכנו.

הלכנו המון!

אבללל..... היה כיף!

גם הלכנו לאיבוד

*רגע של חכמה*

*ניצי- בואו נתאבד!!

אני- מה!? למה להתאבד? מה קרה?

ניצי- אה רגע! התבלבלתי- בואו נאבדד!!*

 

היינו צריכים להתחלק לקבוצות וללכת למקום מסויים.

אני הייתי בקבוצה עם- פיצי, בר חאג'ג', מיכל, חן, אור ורועי D:

והיינו צריכים ללכת לאנשהו, איפה שהיה מצולם בתמונה!

ו. חיפשנו

ואת מי מצאנו?

את החמור עדנה!

 


פלאשששבקקקק.

*והפעם, מטיול בני מצווה שנה שעברה*

 

אני, ניץ, עומרי, גלעד, עופר, ועידו נוסעים באוטו

מרחוק רואים סוס

אני: "האי!! הנה חמורר!!!"

כולם:" לאא!! זה סוס!!"

@#$^@$&%^#*$ (מתווכחים אם זה חמור או סוס)

הגענו ליידו ואז גילינו-

זה סוס!


עכשיו חזרנו לסיור בשל"ח

*עוד רגע של חכמה*

גלעד ועומרי: תמר וניצן!! מה זה? *מצביעים על פרה*

אני וניצי: "חמור!! אהאהאה.. סוס!!"

 

אז אני וניצן החלטנו לקרוא לכל החמורים אהאהאה סוסים פה עדנה!

ואז כשהגענו למקום שהיה בתמונה מצאנו עוד חמור שקוראים לו עדנה!

וניצן החליטה שזה שור =\\

והיא לבשה סווצ'רט אדום!

וזה היה משעשע מאד XD

 

בכל מקרה, הגענו לאן שהיינו צריכים

והיינו צריכים לעשות שם דף עבודה שאיתמר [המורה] נתן לנו

אבל... למעשה-

פתחנו שולחן והיה מצחיק D:

 

חן: "בר את תימנייה?"

בר: "לא."

חן: "אז מה את?"

בר: "טריפוליטאית"

חן: "אההההה"

ניצי: "אני תימנייה!"

אני: "כן בטח יא אשכנטוזה!!. רק את!!."

רועי: "את לא אשכנזייה?"

ניצי: "לא. אני ארצות הבריתיית."

 

ואז, שמתי לב שרועי לא נהנה מדיי מחברתנו, ונהיה קצת עצבני או משהו

 

אני: "אוקי, אם רואי עצבני משהו כאן לא טוב. מישהו מוכן להסביר לי בבקשה מה הולך פה?!"

חן: "מהה!?! את רוצה להריח את אמא שליי?!!$&^%#!^"

 

כן. כן.

אכן היה טיול מגניב בדרכו שלו

ועכשיוהכי כיף לי שיש לא יודעת למה

ו..

אני עוד לא אומרת חנוכה שמייח, כי אני אעדכן עוד מעט שוב

יש לי תכף שיעור גיטרה

אז אלך להתאמן עוד קצת

ו.....

בפוסט הבא-

מרגלית העבירה מקומות

אלעד בן אדם חרמן

חנוכה וצרות אחרות!

 

יום טוב חברייה!

*זה בשבילך יעלה שלי*-

מימי הברווזה, ג'ול נדנוד!

נכתב על ידי , 5/12/2007 16:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צנצן ב-7/12/2007 06:56
 





517
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJull ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jull ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)