לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קרמבו - עיצובים &עזרה .


בלוג העזרה והעיצוב הגדול , כן - מישהו חושב עליכם , ונהנה מזה D :

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

שפשוט יהיה - חג שמח ( =



           
נכתב על ידי , 19/4/2008 18:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזמנה +ומשו להגיד לכם @ = [



 הודעה חשובה .

הבלוג נפתח מחדש , אמא שלי בסדר ,

וסיימה עם כל הסיפור הזה ( =

ההזמנות יוספו לפוסט זה .

 

הזמנות .

  • עיצוב ל+snoopit+. - מוכן .
  • עיצוב לצוות אייסי-תחרות דולמייקר. - מבוטל .
  • עיצוב לעדי בכר הסקסית . - מחכה להסבר טלפוני ><
  • עיצוב לציורים על החול . - מחכה לאישור .
  • עיצוב למינטוס היפה . - נדפק לה הבלוג . צריכה אישור .

     

    עריכה - ההזמנות .

     

    לפני שאני מכניסה את ההזמנות חשוב לי להגיד משהו !

    אני מכינה את ההזמנות , ומשקיעה בכל פרט ,

    אז המקסימום שאני מבקשת ,

    זה לשים את הלינק הזה ברשימות -

    אני רואה בלוגים שלקחו הזמנה ולא שמו .

    ואח"כ שמחמיאים להם על העיצוב הם אומרים תודה רבה כאילו כלום .

    אז בבקשה ממכם .

     

    ההזמנה של snoopit .

     

    לוגו -


     

    רקע-

     

    רשימות -

  • מפריד -

  • חתימות -


  • התאמת צבעים ( אפילו שלא ביקשת ) -

    רקע ללוגו - שקוף .

    רקע לפוסט - ffffff

    רקע לרשימות - f7a587

    מקווה שאהבת , חובה לשים את הלינק שלנו ,

    לקחת הזמנה ? לינקקת .

  • נכתב על ידי , 6/4/2008 15:22  
    16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
     



    לדף הבא
    דפים:  

    3,610

    © הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות קרמבו ^^ אלא אם צויין אחרת
    האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות קרמבו ^^ ועליו/ה בלבד
    כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)