לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הפשוטים שלי



כינוי:  OMG it's Mai

גיל: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

פוסט פתיחה


 

שאאלום ,

אני מאי בת 14.5 מהמרככזז .

אני לא חדשה פה , היה לי כבר בלוג ז"ל אבל סגרתתתי

ועכשיו חזרתי , חברה שלי פתחה לי חדש D :  ( ניקוללללללללל )

אאאהמ .. החיים שלי לא כאאלה מעניינים אבל אאני בטוחה שתתגברו , נכון ?!@#$%^&* ( : יופי .

 

היוום לא ההייה ממשו = |

אחד מהימים האלה שאתם עצבניים בלי סיבבהה כזה ...

היה לי מבחן בפיזיקה ולא ידעתתי הרבה , חלק ניחשתי , חלק ידעתי וחלק ירדן עזרה לי > טנננקס ( :

ובשיעור ספרות המורה ( מרים ) הבתזוננה הזאאאת כתבה אותי כי " דיברתי " בזמן שכל הכיתה דיברה כמובן , פשוט היא החליטה לשים לב דווקא אליי ( יכול להיות שאני עושה לה את זה ?! חע ) ולעוד כמה ילדדים כי התחשק ללה , מילא רשמה אבל הזונה רוצה שנעשה במבחן יותר שאלות מהשאאאר , שתקפוץ ליי מה אין לי חייייים ?!^^ ( אל תענו ) P =

 

עכשיו אני יוצאת בהצהרה מאוד אישית :

 

משעמם לי ואתם תשמעו את זה ממני עוד הרבה פעמים , אני ילדה משועממת S:

 

ד"א מישו יודע איך לעזאזל אני שמה שיר בבלוג ?!@^^ ( : אני אודה לכם מאאוד , מי שאומר לי מקבל לינקוק בפוסט הבא .

 

 

 

 

 

 

ביי סקסיייים P =

 

 

 

נכתב על ידי OMG it's Mai , 4/1/2008 20:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





54
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOMG it's Mai אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על OMG it's Mai ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)