לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Devil - Found An Angel :)


Fuck You. -.-

Avatarכינוי: 

בן: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

-_-


איזה דפק..
השיעמום הזה תמיד מוביל אותי לאותו הדבר... לפה.

-______________________________-

(חושבל לעצמי: מתי אני כבר פאקינג סוגר את הבלוג הזה ואת כל האתרים האחרים האלו שלי.. -_- )

בלעע..

דפק.. בישביל להיות רוב היום במחשב צריך שיהיה מחשב טוב.. -_-
ושלי כמובן.. יושב אי שם על איזה מדף בחנות מחשבים יקרה.. =.=

חיים דפוקים... -_- אפשר למנות פה כמעט כל אחד לשני קטגוריות.. -_-

האחד זה אלו שדופקים תגובות נאצאה ( או איך שאתם האנשים פה רושמים את זה.. @.@ לי זה אף פעם לא הזיז אז אני גם לא רושם " על תגיבו תגובות ___ כי זה לא מפריע לי יותר " וכו'  .. =.= )

שכניראה או שאין להם חיים אז הם מבזבזים את זמנם על להעביר ביקורת על בנאדם אחר (שכמובן לא תשנה כלום.. )
אז למה בעצם לבזבז תזמן על השטויות האלה?.. -_- לא יודע. >>

או כמובן.. יש את האלו שעושים דווקה ורוצים לידפוק פוזה.. קיצור.. הבנתם.. הדפוקים שביניינו...

ויש את הקבוצה השנייה..  של האלו שתמיד מיתלוננים..
האלו שצורחים שלא טוב להם בחיים.. @.@ ( אני כמובן בראש הרשימה XDD סתם XP  )
אבל .. בלעע.. אנלא אפרט פה.. כי יש כמה בחורות שמיתמזמזות לי על הטלוויזיה.. @_@

סתם .. זה לא הסיבה > <  "" X_X (חלקית XDDD XP ) סתם נו.. קיצר שנייה אני חייב ליראות את זה.. >> " :X
~כעבור 5-10 דקות~
טוב.. זה היה פחות ממה שציפיתי.. הגבר הדפוק שהיה ביניים פשוט חייב לידפוק לי את כל הכיף.. -_-

אז איפו הייתי.. >> אה כע.. אנלא אפרט .. למה.. זה סתם שלב שעוברים בחיים ..
אחרי זמן מה לומדים להיתמודד עם הבעיות ולא להיתלונן למישו לא קשור כגון חבר מהאינטרנת שמיתברר לנו שהוא\היא " חבר\ה טוב\ה" -_-
אלעק.. XD
זה מיטוס XDDDDDDDD כי תמיד דופקים אותך בסוף.. -_- אלעק חבר\ה טוב\ה XDDD חחח..

LOL XD

קיצר.. החיים דפוקים.. XD

אני חושב עם ליסגור את הבלוג המטומטם הזה אבל בסוף כל פעם שאני חוזר לפה אני מתחיל ליקרוא מה אנשים מפגרים ( כן .. אני מדבר עליכם XD )
רושמים פה בבלוג.. ומתחיל ליצחוק XD

אז.. יאללה .. להית XP

(מה אתם עדיין קוראים תשיט הזה.. =.= -_- )
נכתב על ידי , 27/7/2008 02:29  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



zZz


omfg im so bored. -_-

i think ima close this shit. >>


נכתב על ידי , 24/7/2008 04:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,650

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-=Dead=- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -=Dead=- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)