לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MegaloMania



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2017

נוסטלגיה בהגזמה, מה זה הבלוג הזה?


כל-כך מוזר לפתוח תיבת פנדורה מהעבר שלך ולגלות מה חשבת, איך הבעת את עצמך.

מדובר בהפתעה לא קטנה עבורי, לא הייתי מודעת לעצמי כלל.

 

זה יכול להעיד על דבר כה משמעותי בחיי בפרט ואולי גם כאינדוקציה על חיינו כבני-אדם. 

אנחנו לא מי שאנו חושבים שאנחנו, ואולי אם היינו מביטים על עצמנו מהצד אחת ל... היינו מגיעים לתובנה הזו.

 

ולמה אני מלאה אתכם?

כי לעולם לא הייתי מעלה בדעתי שכך כתבתי. בגילוי לב, בתחכום, עם חשיבה מעמיקה. כאילו מדובר באדם בוגר שעבר כברת דרך.


ושוב, למה אני מלאה אתכם?

לא ברור, כנראה שסתם התרגשתי וחשתי את ידי קלה על המקלדת. 

אולי כי התגעגעתי לכתיבה, במיוחד לאחר שקראתי את נבכי ליבי כאן מגיל ההתבגרות.

 

יש סיכוי שאחזור,

עוד לא סגורה...

נכתב על ידי , 11/6/2017 22:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)