לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים הם כמו גלידה . כל אחד יכול לבחור את הטעם שלו:)


פשוט אני . רגילה כמו כל האחרים:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

ביצפר .


הרגע חזרתי מהבית ספר,אני מרגישה מה זה מוזר .

גם שמחה וגם עצבנות.

לא משנה.

שעה ראשונה - היה לנו היסטוריה, חרא שיעור חרא מורה.

שוב לא הכנתי שיעורים בפעם השביעית או משהו כזה, והיא באמת התעצבנה עליי .

שעה שנייה - צרפתית, קיבלנו מבחנים .

הציון הכי גבוה - 105 . המורה קוראת לי מגישה לי את המבחן ואומרת ' גם טוב ' .

חשבתי שאולי קיבלתי 80 . ואני להפתעתי רואה מאה :)

זה היה כיף , אבל מה נראלה שהיא אומרת לי שזה גם טוב. רק 105 זה מעולה ?

שעה שלישית רביעית - מתמטיקה .

אואו .  סיפור חיים.

יש לנו מורה שקוראים לה בלה ( כן כן היא רוסיה ) וכל ההקבצה שלנו שונאת אותה .

היא לא מסבירה לדעתם נכון וכל זה..

כל שיעור צועקים עליה ומקללים אותה .

טוב נו לפעמים היא מעצבת אי אפשר להגיד שלא חיחי xD

אבל לאן זה הגיע, כמה בנות החליטו שהם חייבות להחליף מורה ,

הם כתבו מכתב, והקצינו כל דבר פי 5 .

חתמו על זה כל ההקבצה כמעט, ואולי שלוש ילדים לא .

אני מביניהן .

כל ה'חברות' שלי, חושבות שאני לא חותמת בגלל שאני מפחדת ממנה, ומתחנפת .

אוקיי אני לא מבינה מה הבעיה שלהן, אני מבינה שהם אומרות לי שאני מתקמצנת לפעמים והכל .

כן הן צודקות , אבל למה הם חייבות לתקוע תמיד דברים שלא קשורים !?

אני לא מפחדת ולא מתחנפת ולא כלום .

אני פשוט מרחמת עלייה, ובניגוד אליהן אני מקשיבה לה ומבינה . ואם לא היא מסבירה לי בסוף השיעור.

אני לא יודעת איך אבל איכשהו אני די אוהבת מתמטיקה .

אז אין להן שום זכות להגיד לי ת'דברים האלה .

אני כל כך שונאת אות ןלפעמים \:

בקיצור היום בסוף השיעור אני ועוד ילדה באנו אלייה לחדר והיא עזרה לנו קצת .

זאת שהייתה איתי , היא לא מבין החברות שלי במיוחד.

אבל עדיף לי בהרבה להיות איתה מאשר עם החברות הצבועות שלי . שבעצם אני לא מבינה למה אני קוראת להם חברות.

היא עזרה לנו, ובמהלך השיחה היא אמרה שבגלל התלונה מביאים מורה חדשה, והיא תלמד רק קבוצה קטנה מאוד .

כל כך הייתי עצובה, מה היא עשתה להם בסך הכל מנסה להסביר, אוקיי אז יש לה מבטא ולא תמיד מבינים אבל באמת שהיא מנסה לעזור .

אמרתי לה שאני יישאר בקבוצה שלה והיא הייתה די שמחה מזה.

בקיצור אני לא יודעת למה אני כל כך מתחשבת בה, אבל אני מעדיפה מאשר לעשות את כל מה שהאחרות עושות .

כשאמרתי לאושרת שאני ישאר בקבוצה של בלה היא אמרה לי :

" את רואה את שוב מפחדת ומנסה להתחנף אלייה "

ואז דפקתי בה צעקות. כבר נמאס לי ממנה : |

 

בקיצור אני ממש חפרתי פה .

ולא נראה לי שמישהו קרא . אבל לא נורא:)

אני יעלה את פרק 7 עוד כמה ימים .

3>

נכתב על ידי לא מדהימה :) , 9/1/2008 12:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פרק 6

 

"נדב הסביר לי הכל .

הוא הסביר שבחדר , שהיה עם שירן ,

הוא הסביר לה שהוא לא רוצה איתה שום קשר ,

ושהוא כבר לא אוהב אותה .

הוא אמר לה שתגיד לי את זה כי אני לא מאמינה לו.

וכשהם באו ביחד בשביל להגיד לי את זה ,הוא ראה אותי מתנשקת עם שגיא .

אני לא ידעתי מה להגיד .פשוט חיבקתי אותו ."

 

 

התגעגעתי אליו כל כך .

הוא התחיל לנשק אותי בעדינות, ונשיקות קטנות בצוואר.

היה לי נעים ולא רציתי שזה יגמר לעולם.

אבל הייתי חייבת הסבר לשגיא .

" רגע נדב, בוא נלך להסביר לשגיא . מסכן שלא יפתח ציפיות"

"ברור כי את רק שלי " אמר .

חייכתי ונשקתי לו נשיקה בפה.

יצאתי מהחדר והלכתי לשגיא .

נכסתי בשקט לחדרו " שלוםםםם ! "צעקתי .

שגיא קפץ מבהלה, ובכל זאת חייך אלי.

הוא התקרב אליי , ואז קפצתי ואמרתי :

" אה.... שגיא תקשיב יש בעיה, אני ממש מצטערת אבל זה היה טעות.

אני אוהבת את נדב והנשיקה הזאת הייתה סתם . סליחה באמת ...."

שגיא נעלב, ראיתי עליו . אבל הוא ניסה להסתיר וישר החליף נושא

" אז מה, איך את מסתדרת בלימודים . "

"מעולה ! "

" יופי . טוב אני חייב להתכונן למבחן אז דברי איתי מחר טוב ? "

"אוקיי, ושגיא באמת סורי . יאלה ביי מאמי "

יצאתי מחדרו והלכתי הביתה .

נכנסתי הביתה עם חיוך על הפנים וקיוויתי לראות את אבא שלי .

אבל הוא לא היה בבית, אז עליתי לחדר וכתבתי באוואי

-

מאושרת מהחייייים:)

נדבי שלי ? אוהבת אותך:-*

שירצ'ו ? דברי איתי דחוף יפה שלי 3>

-

 

נשלחו כמה הודעות .

-

שיר היפה שלי: מורני ? חזרתם !? שפכי . 

מורני הנסיכה : יו יו זה סיפור ארוך אני מתקשרת עוד חמש דק' לספר לך 

שיר היפה שלי: טוב יפה שלי:-* -

 

-

גל מהכיתה : מורן מה היו שיעורים בהיסטוריה?

מורני הנסיכה : אממ.. נראלי עמ' 20 .

גל מהכיתה : אה תודה !!

מורני הנסיכה  :אין על מה , אני חייבת לעוף נדבר (:

-

 

והאחרונה הייתה הודעה ממישהו שלא נמצא ברשימה .

 

$ אני המלכה !!  $ : מכוערת, את כל כך מכוערת ופתטית .

מורני הנסיכה : מי זאת ? ומה את רוצה : |

$ אני המלכה !! $ : אני פה זאת שתשאל את השאלות מותק ,

את חברה של נדב ?

מורני הנסיכה : כן אני חברה שלו, מי זאת שירן ?

$ אני המלכה !! $ : לא עניינך אבל את תשלמי על הכל זונה .

מורני הנסיכה : מה שתגידי .....

המשתמש התנתק

 

ידעתי שזאת כנראה שירן, אז שיניתי לה את השם ל ' שירן הקנאית '

וידעתי שכך אני אזהה אותה .

התקשרתי לשיר מיד .

" מורנצ'ו , מה נשמע מאמי? "

" מורנצ'ו ? מה זה אמור להביע " אמרתי ומיד פרצתי בצחוק .

" את קוראת לי שירצ'ו, אז למה שאני לא אקרא לך ככה ?"

" שיהיה . "

סיפרתי לה על כל מה שקרה עם נדב, ועל זה ששירן נכנסה אליי לאייסיקיו .

היא אמרה לי שאין לי מה לדאוג לגבי זה, היא סתם סנובית שמנסה לתפוס עליי תחת .

צחקתי, ואמרתי לה שתבוא לישון אצלי, כי משעמם לי .

אז כעבור חמש דק' ירדתי לפתוח את הדלת ושיר נכנסה.

עלינו לחדר, ראינו " הטופ מודל הבאה".

וכשזה נגמר ירדתי למטה להביא לנו שוקו חם עם קצפת וכדור גלידה .

" אין אין אני רק בגלל השוקו הזה אוהבת לישון אצלך "

" יו !? חצופה . " אמרתי והבאתי לה מכה קטנה בראש .

צחקנו והמשכנו לשתות .

" בא לי מלפפון חמוץ פתאום " שיר אמרה ביציאה .

" איייייייייייייייכס , את כזאת מגעילה שיר . הרגע שתינו שוקו "

" נו מה הכי טעים מלפפון חמוץ אחרי שאכלתי מתוק "

" אוויי את כזאת מוזרה . עפתי לצחצח שיניים "

שירן נכנעה ובאה גם .

הלכנו לישון .

 

בבוקר הגענו לביצפר ושמעתי את נדב קורא לי מאחור ,

" מורניי חכי נסיכה"

הסתובבתי והבאתי לו חיבוק ענק ונשיקה .

כשראיתי את שירן עוברת לידנו ותוקעת מבט רוצחני קצת בעיני ,

את האמת שפחדתי קצת .

אבל המשכתי עם נדב ושיר לכיוון בית הספר.

השעה הייתי כבר שמונה ורבע, המסדרון היה ריק.

נדב הביא לי נשיקה קטנה בפה , ונכנס עם שיר לכיתה שלהם.

אני המשכתי לכיתה שלי,

ופתאום ראיתי את שירן עומדת בדיוק מולי, מחזיקה אולר ביד ..

 

 

 

זהו . (:

אממ הפרק לא מותח בסוף , אבל לא נרוא .

אממ אני אמשיך מחר, כי עכשיו זה כבר לא פרקים מוכנים .

לילה טוב3 >

נכתב על ידי לא מדהימה :) , 8/1/2008 20:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 5 (:


אני מקווה שאתם נהנים מהסיפור:)

אני יודעת שחצי מכם ידלגו עכשיו על זה,

אבל לא נורא .

היום בביצפר לא למדנו כלום כמעט .

שעה ראשונה לא הייתה מורה ,

שעה שנייה היה לנו מבחן על ספר שהיינו צריכים לקרוא.

הלך לי דווקא טוב (:

שעה שלישית ורביעית  הייתה לנו הרצאה על סמים ממישהו שנגמל .

זה היה ממש מעניין לשמוע את הדברים האלה, שבכלל לא ידעתי

כאילו כן ידעתי, אבל לא הייתי מודעת אף פעם לא חשבתי על זה ככה .

ראינו גם סרט עם לאונרדו דיקפריו החתייייייייך הזה , על סמים ..

גיליתי שזה ממש מעניין הקטע הזה אשכרה נכנסתי לזה .

וחברה שלי התחילה לבכות בהרצאה,

את האמת זה באמת קצת גרם ריגוש - אבל היא הייתה צומי : |

אני יודעת שאני לא נשמעת כמו חברה, אבל מה לעשות היא ילדה כזו לפעמים.

 

אז עכשיו הפרק:)

 

פרק 5

"טיילנו למטה , ולפתע הרגשתי מישהו ,

מסובב את פני אליו ומנשק אותי בעוצמה .

זה לא היה נדב.."

 

זרמתי לכמה שניות ,

ואז התרחקתי , כדי לראות מי זה .

ראיתי את שגיא מסתכל עליי ,

מה הוא עשה לעזאזל ?

הוא ניסה לנשק אותי שוב ,רציתי לסרב ,

אבל אז ראיתי את נדב ושירן מרחוק ,

ונישקתי את שגיא נשיקה סוערת וארוכה .

נדב עמד במרחק של כמה מטרים מאיתנו,ועמד בפה פעור .

אני הסתכלתי , חייכתי והלכתי עם שגיא לכיוון ביתו .

הוא שאל אותי מה קרה שם ,ואמרתי שכלום , שזה חבר שלי לשעבר ,

ושהוא סתם קנאי .הלכנו לחדר שלו ,הוא נישק אותי שוב ..

כבר לא היה לי כל כך חשק .

אז אמרתי לו שאני אלך הביתה ושהוא כבר יתקשר אליי .

הלכתי לשיר , קבעתי לישון אצלה ,

ובדרך עברתי בבית ולקחתי מאבא את הכרטיס אשראי  ,

 בשביל ללכת לקנות בגדים חדשים עם שיר .

הגעתי לשיר וסיפרתי לה הכל .

הייתי די מבואסת ומעוצבנת ,ואמרתי לה שאין לי כוח ללכת היום לשופינג .

היא שכנעה אותי ותוך 20 דקות הגענו לקניון עזריאלי במונית.

היינו בקניון בערך שעתיים וחצי אם לא יותר ,

עברנו בכל החנויות בקניון כמעט .

וחזרנו הביתה שפוכות .

בכל זאת , היה כיף כי קניתי מלא בגדים חדשים .

קניתי טוניקה אדומה , ממש יפה עם מחשוף קטן וצנוע ,

ואת אותה חולצה בירוק , היא ממש מדהימה .

קניתי גם סקיני כהה , עם שלושה כפתורים בצד ,

הוא כזה יפה , וגם שיר קנתה אותו .

ואוברול ג'ינס , עם חולצת מלמלה לבנה .

הבגדים כל כך יפים .

שיר אמרה שאני כל כך סקסית בהם .

קנינו חזיות יפות , נעלי בובה לבנות ממש יפות ,

וקשתות לשיער בצבעים שונים.

קניתי עוד מלא דברים , פשוט היה כיף .

הלכנו למיטה והתכוננו לישון .

דיברנו קצת , וצחקנו מלא ,עד שנרדמנו .

 

כשקמנו אכלנו ועשינו שטויות וכיף ,

ואז בצהריים צלצלתי לשגיא שיבוא אליי ,רציתי להסתובב איתו קצת ,

שאולי נדב יעבור בסביבה ויראה אותנו יחד .

הלכתי משיר , ושגיא בא ,

היינו בחדר שלי , אמרתי לו :

" יאלה שגיא , בוא נצא לסיבוב קצר . "

והוא אמר , " עוד מעט יפה שלי "

ונישק אותי לאט לאט , התנשקנו , זה לא היה כל כך נורא ,

אבל לא רציתי אותו .

רציתי את נדב, רציתי את השפתיים שלו ,את הריח שלו.

פתאום הדלת נפתחה , ונדב נכנס .

הוא הסתכל והשפיל מבטו .

ואז הוא קרא ואמר ," מורן , אפשר לדבר איתך רגע ?"

ואני אמרתי , :" זה חייב להיות עכשיו ? אני עסוקה "

והוא אמר שזה חשוב .

שגיא הלך ונפרד בנשיקה .

נדב הסביר לי הכל .

הוא הסביר שבחדר , שהיה עם שירן ,הוא הסביר לה שהוא לא רוצה איתה שום קשר ,

ושהוא כבר לא אוהב אותה .

הוא אמר לה שתגיד לי את זה כי אני לא מאמינה לו.

וכשהם באו ביחד בשביל להגיד לי את זה ,

הוא ראה אותי מתנשקת עם שגיא .

אני לא ידעתי מה להגיד .

פשוט חיבקתי אותו .

 

 

נכתב על ידי לא מדהימה :) , 8/1/2008 20:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  לא מדהימה :)

בת: 31




151

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא מדהימה :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא מדהימה :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)