לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Jrock&Me




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

Top ten JR bishies


קומבנווה!

אני ריקו וחברה שלי, סורה אירגנו רשימה מסודרת של הטופ-10 בישים בג'יירוק=]

 

מקום 10

דיי(סוקה) דיר אן גריי


 

היינו חייבות להכניס אותו=P

סורה: סתמי הוא באמת חתיך!

ריקו:בטח=.=

 

מקום 9

 

קיו- דיר אן גריי



אין לי מושג למה שמנו את קיו לפני דייO_O

סורה: כי הוא חתיך=]

 

מקום 8

הייד-ג'פאןX



מת בצורה מזעזעת.

 

מקום 7

טושייה- דיר אן גריי



למה את מתעקשת לדחוף אותם לכול מקום><

סורה: ככה!

 

מקום 6

קאמי סאמה- מייליס מיזר

 



מתופף ענק, אדם דגול.

RIP

 

מקום 5

בו- אנטיק קפה

כול כך מושלםO_O

סורה: בכיתי כשהוא עזב=\

 

מקום 4

שו- אליס ניין

ריקו: הייתי עושה אותו=\

סורה: לא לפני

 

מקום שלישי:

 

האחד והיחיד!!! גאקטD:

 

 

ריקו&סורה: *נמסות*

 

מקום 2

וואואואוא!!! מיאבי^_^

 

ריקו: הקטע עם מיאבי שהוא פשוט יותר מידי חמודיO_O

סורה: מסכימהD: ויש לו לק מגניב^_^

ריקו: ?

 

מקום ראשון:

מאאאאאאאנה סאאאאאאמה!!!!

 

 

צפוי>< כולם יודעים שהוא המלך...

סורה: יאפ=P

 

 

טוב, ג'הה!


נכתב על ידי , 5/1/2008 21:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

גיל: 30




205

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStrifed_by_Cloud אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Strifed_by_Cloud ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)