לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"כי כך דרכם של המבוגרים: תמיד צריך להסביר להם הכל." הנסיך הקטן

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

Freedom sucks


לפני שאתם מתחילים לקרוא את החפירה הזאת תחשבו עם משהו פה יכול להרוס לכם את הבריאות....

 

Freedom Sucks

אתם יודעים למה?

אתם תכלו להבין למה?

מי ממכם באמת היה פעם חופשי?

מי מכל האנשים בעולם הבין מה זה להיות לבד בחופש טבעי?

לבד.. זאת מילת המפתח כאן...

חופשי? מאושר? בודד?

מה הטעם להיות חופשי שאתה חיי בחברה של אנשים שלחודים בנורמות של החברה

מה זה אומר בכלל להיות חופשי?

זה לא רק לעשות מה שבא לך... זה גם סוג של התמכרות

מין אלרגיה למסגרת..

אחרי שאתה שנתיים שלמות בחופש מוחלט; דשא, חופש כתיבה, חופש ביטוי מושלם.

אף אחד לא מעיז להגיד לך מה לעשות ומה לא..

השכל הישר מתנוון.... הגבולות הטבעים שלך נופלים.

אתה כבר לא מרגיש אותם, אתה חוצה אותם בלי להתכוון בכלל..

ואז אתה חוזר למסגרת.. ו...זה אינסטינקט אנושי להסתגל למציאות החדשה, שנדחפתי עליה..

לאן כל הבולשיט הזה מוביל? טוב זה פשוט,

קשה לי במסגרת קונבנציונלית! אני רוצה דמוקרטי שוב...

אפילו שכייף לי עם האנשים שם.. קשה לי ללמוד, קשה לי להתרכז, הבלאק אווטים זה נורא.

בתור A student להפוך לתלמידה ממוצאת - .............

אני לא עומדת בזה האכזבה....

אני מנסה לקחת את עצמי בידיים באמת

זה יותר קשה ממה שאתם חושבים.. :\

 

וגם המצב עם אבא לא עוזר לי בכלל..

אני לא יכולה יותר לדבר אותו הוא כ"כ מעצבן אותי.. רק המחשבה עליו גורמת לי לרצות להרוג משהו...

והחברה הפרחה החדשה שלו והבת הפרחה שלה והבן הכ"כ סנוב........

יש לי רק דבר אחד להגיד על זה - איכס!

ואיפה כל הצדיקים שיגידו שזכותו של אבא שלי לרצות להיות מאושר

אבל למה להכריח אותי לראות אותם הוא ידע שאני סתם יעשה לו רע עם זה...

אני לא אוהבת אותו..

זכותי.

נכתב על ידי , 25/12/2008 13:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של diana's sniper ב-28/12/2008 02:44



7,082

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKorali ^__^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Korali ^__^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)