לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדת הגבעות


About me & Crafts

Avatarכינוי:  The Girl From The Hills

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

Valentine's Day


וולנטינס יום של אהבה...

so be it...

 

אתמול הייתי בערב בסוף בניצנוץ במקום התכנון כובש העולם שלי ושל רותם לרדת לעיר עקב הסערה..חח

אבל אני חייבת לציין שלא היה בכלל מייבש כמו כמה פעמים קודמות, היה מרתון חברים שזה כבר התחלה טובה והייתי ממש שמחה שבזכות הכריזמתיות שלי (yeah right..) הצלחתי לשכנע את חברי הטובים לבוא והם באו וזה ממש חימם את הלב=]

ואני חייבת להגיד שלמרות שיום האהבה ולא היה דייט השנה בכל זאת זה לא שינה זה היה ממש כיף ובאמת שנהניתי!!

אז זה היה אתמול ואז גם נזכרתי איך שנה שעברה באותו תאריך חילקתי לכולם עוגיות לבבות אני זוכרת את היום הזה כ"כ טוב!! כ"כ כ"כ אהבתי אותו יותר מכל אחד אחר כ"כ הייתי שמחה ומאושרת שעד היום קשה לי לתאר את זה במילים..

היה לי כ"כ עצוב כזה נגמר, עוד יותר עצוב לגלות שהוא לא כזה מתאים לי, עוד יותר עצוב כשעלתה בי שוב תקווה והרגשתי כמו בימים הטובים ואז הוא בא וניפץ אותה לרסיסים..

ככה הרגשתי פעם והיום, היום יום חדש, וכאבור שנה אני שמחה להגיד שאין כל זכר בי למה שהרגשתי פעם שאני אדם חדש שזה כבר לא מציק לי בככל שהוא כבר לא שם איך שתמיד ראיתי אותו, עכשיו הוא בחור רגיל כמו כל אחד אחר ואני כ"כ שמחה שזה ככה, עדיין מתגעגעת להרגשה הזאת כמו פעם המרגשת כשהלב דופק ומרגישים את האדרנלין חזק וכ"כ מאושרים ולא יכולים לחשוב על שום דבר אחר... אני מתגעגעת לתחושה אבל מחפשת אותה במישהו אחר, מישהו נכון יותר בנתיים לא מוצאת אבל אני יודעת שזה יגיע פשוט אין לי סבלנות ואני פוחדת מזה שאין לי סבלנות פוחדת שאני יעשה דברים שאני אתחרט עליהם, בעצם זה כבר קרה אבל אני לא רוצה עוד וכן רוצה וזה כואב ונימאס...

 


ונעבור להיום למשהו יותר משמח..

 

My Valentine's Party!!

 

אז היום הזמנתי כמה מחברותי ועשינו מסיבת ולנטיינס של בנות וממש ממש נהיניתי אפילו כששני שפחה את כל הלק הסגול על המפה חחח

 

 

 


 

 

 

LoL!!!

 

 

 

 

 

 

Me

xxxxx

 

 

 

 

נכתב על ידי The Girl From The Hills , 15/2/2008 19:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





222
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Girl From The Hills אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Girl From The Hills ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)