לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Be with me

אני, הוא והעולם מסביב...

כינוי:  PsYcHo_LoVeR

בת: 16

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008


 


 


נכתב על ידי PsYcHo_LoVeR , 29/2/2008 21:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חצי שנה!


6 חודשים קסומים אני ואהובי חולקים חיים משותפים.

אני יודעת שהחיים איתי לא מושלמים אבל תודה שאתה כאן, מחזיק אותי בזרועותיך ולא נותן לי ללכת.

אליך כל אהבתי זורמת כאשר אני רואה את עיניך היפות והקורנות מאושר כשאנחנו ביחד,

החיוך הקסום של הגבר המתוק שלי.

הדבר הכי נפלא הוא שאהבתך אלי כל כך חזקה שאפילו שכל פעם שנריב אני תמיד אוכל לבוא לדלתך והיא תהיה פתוחה בפני, תלטף ותבין אותי כמו שאף אחד אחר לא. ואפילו אם פניך כועסות, עיניך מראות אהבה.

אהבתינו לא מובנת לאיש והיא נעלה מכל.

אני פשוט אוהבת אותך ותודה שאתה איתי ותודה שאתה כאן.

 

 

 



נכתב על ידי PsYcHo_LoVeR , 18/2/2008 19:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





83
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPsYcHo_LoVeR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PsYcHo_LoVeR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)