לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Our Winter


HOLY FUCK@#~~!!!!!!!!

Avatarכינוי:  Just...Sandra

בת: 28

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

רק אני מרגישה ככה?


נמאס לי מהכל.

מהמשפחה

מהבית ספר 

מהכיתה 

מהחברים

מאנשים בכללי

מעצמי

מהציונים המחורבנים שלי

מזה שצריך ללמוד לכל דבר

שצריך להבחן על כל דברים

בין אם זה מתמ או איך אני מתנהגת במצבים אקראים

נמאס לי מרגשות

ממחשבות

מזה שאני צריכה לנחש איך כל אחד חושב 

ואיך אני אמורה לעודד אותו/לשעשע/להקשיב.

ולי אף אחד לא מקשיב, גם כשאני מספרת 

זה נראה כאילו לא ממש אכפת להם וישר משנים נושא.

נמאס לי מזה שחושבים שאני לא נפגעת

מזה שמתעלמים ממני

מזה שאני לא מספיק מעניינת ומלאת ביטחון בשביל להיות חברה של חבר'ה כל שהיא.

נמאס לי מהבית

מהחדר

מהמחשב

מהפלאפון.

דייייייייייייייי אני רוצה למות ולקום לעולם חדש, עם אנשים חדשים, עם חיים חדשים.

כן, אולי יש ילדים רעבים שאין להם קורת גג ולחם לאכול.

אבל זה אומר שאסור לי להרגיש רע ?!

אני לא יכולה לסבול יותר.

לא את עצמי

לא את ההורים

את החברים.

אף אחד.

קשה להאמין שלפני שבוע הייתי מאושרת.

עוד יותר קשה להאמין שחשבתי שזה ימשך להרבה זמן

אני פשוט רוצה לזחול לאיזה חור ולמות שם.

נכתב על ידי Just...Sandra , 26/2/2011 17:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכירים את זה שפשוט בא לכם לקחת את הכיסא ולנפץ איתו את החלון ?


אוף, אני שונאת להיות בדיכאון, כי אז כששואלים אותי מה קרה אני מתחילה להתלונן

זה לא טוב, ופה ושם ואז אני מרגישה כמו ילדה קטנה ובכיינית שיש לה בעיות טיפשיות

יחסית לילדים המסכנים באמת. ובגלל זה אני לא אספר לאנשים מה אני מרגישה, ואני אפרוק

אתזה פה .. ככה אני ארגיש פשוט פתאטית. (טוב לא, אבל לא נורא)

אז הפוסט הזה הולך להיות על עצמי, כן, זה נשמע אגואיסטי, אבל אני בחורה, אני צריכה לשנוא את עצמי, לא ?

טוב. אין לי זמן. זה הבעיה העיקרית שלי.

אני חוזרת הביתה, אוכל, משרבטת ש.ב. ורצה לחדר כושר/חזרות/הצגה.

זה לא שאני לא אוהבת ללכת לדברים האלה. פשוט כשאני לא רוצה או לא יכולה, אני לא יכולה

לבטל את זה, כי אנשים תלוים בי, כי אני צריכה.

וזה מעצבןןןןןן, אני מדרדרת בלימודים בגלל זה, אני לא מספיקה לעשות כלום וחוצמזה שזאת בעיה 

שיש לכולם במשותף. קשה לי לעזוב את המחשב. ככה שיוצא שאני עושה שיעורים במתמ אבל בעצם

מדברת עם מישהו, ובסוף יוצא שלא עשיתי כלום.

אבל אני הולכת לקחת את עצמי בידיים (כן בטח) וללמוד יותר ולהיות פחות על מחשב.

אבל אני לא יכולה !!! אני מדברת עם הבנאדם הזה, שאם אני אפסיק להיות על המחשב ולדבר איתו

הקשר יתנתק בעצמו. וזה קרה לי לא פעם ולא פעמיים.

מצד שני, אני וחוסר טאקט שלי (אני מאשימה את המחזור אבל שיהיה) דיי אמרתי דברים שלא הייתי אמורה

והכעסתי אנשים.. 

אני מרגישה כל כך רע כשאני רבה עם אנשים. אפילו עם זאת לא בדיוק אשמתי, אני מרגישה צורך לבקש 

מהם סליחה. כי אם לא אני מרגישה אשמה ורעה.

ואוףף אני שונאת שאני כללללל ככךךךך קנאית. חברה שלי, בכל מבחן לא משנה כמה היא מתכוננת (אם היא מתכוננת)

ולא משנה אם אני מתכוננת ביחד, או אם אני יודעת יותר טוב ממנה את החומר, איכשהו היא תמיד תקבל 10+ נק' יותר ממני.

וכן, אני מפרגנת. לפעמים. אבל בלעעעעעעעעעעעעעעע אני שונאת אנשים מושלמים. יותר נכון אני מקנא בהם ><"

אז.. מממ... אין לי יותר מה לכתוב, אני מרגישה כמו סתומה כי אני יודעת מי הולך לקרוא את זה, ואני עדין כותבת את כל החרא שהוא לא אמור לדעת עלי.

עד כמה אני מתוסבכת ? XD

נכתב על ידי Just...Sandra , 24/2/2011 18:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,686
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust...Sandra אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just...Sandra ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)