לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

פוליטקלי קורקרט


אל תעשו ניסויים בחיות, אל תאכלו חיות, אל תגידו מפגרים תגידו מיוחדים, אל תעשו הפלות. יש יותר מידי בולשיט בעולם וצריך לצחוק עליו וכאן נכנס התפקיד שלי..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

יופמיזם - Euphmism


;הגדרה: A euphemism is the substitution of an agreeable or less offensive expression for one that may offend or suggest something unpleasant to the listener.
Some euphemisms are intended to be funny.

לדיסלקטים: יופמיזם הוא תרגום פחות מעליב לביטוי מסויים לגבי מישהו שעלול להיפגע או להציע משהו לא נעים למאזין.
לפעמים יופמיזם הוא בכוונה להיות מצחיק.

יופמיזם הוא בעצם  הדרך של יפיי הנפש לדבר בחופשיות כמה שאפשר.
לדוגמא:
לפני כמה שנים שהייתי עוד עולל צעיר,פעור וצהוב (ביטוי ערסים שאני משתמש בו מתוך הרגל) היינו צריכים לעבור דלת דלת לתרומות לאקי"ם אז המנחה שלנו שהיא אם לילד מפגר אמרה לנו דבר שאם הייתי אז בעל שכל הייתי רוצה להעיף לה כאפה.
היא אמרה לנו "אל תקראו להם, ילדים מפגרים או אוטיסטים" (בזמן שאנחנו שואלים את האנשים אם הם רוצים לתרום להם) "תקראו להם ילדים חריגים, מיוחדים" אני מת על המילה הזאת.. מיוחדים...
גבר בן 20 שלא מצליח לעשות פעולות של ילד בן 10 .. הוא די תירוץ עלוב לבנאדם (לא מעניין אותי שזה לא אשמתו, זה לא רלוונטי בכלל הוא כזה ואני לא מאשים אותו אבל הוא בכל זאת מעפן)
"ג'יימס סידיס מתמטקאי גאון שהעריכו את הIQ שלו בערך כ"250
"בגיל 8 ניסה סידיס להתקבל להקבל לאונברסיטאת הרווארד אך נידחה בשל גילו הצעיר. בגיל 11 התקבל סידיס לאוניברסיטה כחלק מתוכנית לרישום מוקדם של סטודנטים מוכשרים. סידיס נתן הרצאה על גופים ארבעה ממדיים לקהל של מתמטיקאים וזו עברה בהצלחה."
"עד גיל 8 ידע שמונה שפות, ביניהן לטינית,יוונית ועברית. בנוסף, הוא המציא שפה בעצמו וקרא לה שפת הוונדרגוד."
עכשיו זה מיוחד..  לזה.. אני רוצה שתקראו מיוחד כי זה לא קורה כל יום..
אני רוצה להאמין שמשהו מיוחד זה משהו שהוא מיוחד לחיוב.. אחרת יש כל כך הרבה דברים "מיוחדים" בעולם הזה.. שזה כבר לא כל כך מיוחד להיות מיוחד אתם לא חושבים?
ונחזור לנושא המרכזי כי סטיתי ממנו,
לקרוא לבנאדם מפגר "מיוחד" זה ממש לא הפיתרון זה לא יעלים את הבעיה נהפוך הוא...
מה שזה גורם לו בעצם זה להתבייש במה שהוא,
אם תקרא לו מפגר הוא יעלב.. הרי באיזה זכות אתה קורא לו מפגר.. תקרא לו מיוחד.. מפגר זה נורא מעליב.
בסוף מה שיקרה.. זה שגם "מיוחד" כבר לא יהיה בסוף "פוליטקלי קורקט" יצטרכו לשנות גם את זה, מתי יהיה לזה סוף?
כושים הפכו לצבעוניים כי זה נורא מעליב לקרוא למישהו כושי.. צבעוני הפך לשחור.. זה נורא מעליב לקרוא למישהו צבעוני... שחור עכשיו הפך להיות אפרו-אמרקאי.. וזה רק עניין של זמן עד שזה לא יהיה נאה גם.. (niggros>colored>black>afro American)
תפסיקו להיות יפיי נפש אתם מה שאתם אם אתה מפגר או כושי או כל משהו כביכול מעליב..
פשוט תפסיקו להיות יפיי נפש.. או שתהרגו את יפה הנפש הקרוב אליכם..

בפרק הבא: צמחוניים יאאי!
נ.ב
http://www.youtube.com/watch?v=fFmRypAYz_E ג'ורג' קרלין אמנם לא על יופמיזם אבל משהו די דומה על קללות
נכתב על ידי ^Crow^ , 11/1/2008 17:12  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתיח


ערב טוב.. הייתי רוצה לפתוח בכמה מילים... [באמאשך?!]
עריכה:
self perfect צודק... קוראים לי חן אני בן 16 גר במרכז אבל חי בפנימייה בדרום.

הרבה שטויות המצאו ע"י יפי נפש כאלה ואחרים דברים שמרתיחים כל בנאדם בעל אופי חזק שמסוגל לחשוב בעצמו.
הייתי רוצה להתחיל באחד הדברים שהכי מציקים לי.. יפיי נפש והגישה שלהם למוגבלים
לדוגמא: לפני כמה ימים ראיתי הצגה (ולא מרצוני) בבית ספר של בוגרי אקי"ם.. הצגה שכל יפה נפש לא היה טורח אפילו להשקיע מאמץ בלהעמיד פנים שהוא מתעניין בעלילה או במשחק או כל מה שקשור בעצם להצגה אם היו שם אנשים נורמלים.
אבל כמובן שכולם ידעו שזה אנשים מפגרים.. אוי ואבוי! סליחה התכוונתי להגיד "מיוחדים" (עוד נושא במשגע אותי... יופמיזם, אבל זה לפעם אחרת)
אז כולם מחאו כפיים יפה יפה כמו שלימדו אותם המורים ואמא ואבא והמנהלת במהלך ובסוף ההצגה...
כמובן שאחרי שזה הסתיים עשינו דיון וכל יפיי הנפש אמרו " איזה חמודים הם.." ו-"איזה יפה היה" בלה בלה ושיט דומה.
עכשיו אני שואל את עצמי.. מה לעזאזל היה יפה בחבורה של בערך 10 מפגרים שלא מצליחים להגיד משפט שלם בלי להתבלבל
וכושר המשחק שלהם שואף בערך לרמת המשחק שיש בטלנובלות ישראליות ואפילו תאמינו או לא נמוך יותר?!
או מה לעזאזל היה חמוד בבוגרים בני יותר מ21 ומעלה (כי החינוך חובה שלהם נגמר בגיל 21) שמתנהגים כמו ילדים בני 6 ועושים מעצמם צחוק מול רבים שרק מרחמים עליהם ומוחאים להם כפיים שהם לא מזילים ריר על עצמם?!
אז מה שאני חושב על זה זה ככה
1. להשמיד יפיי נפש (אמנם לא יעזור הרבה לאוטיסטים אבל בהחלט יספק אותי)
2. לגרום לאוטיסטים להפנים שהם אוטיסטים עד כמה שאפשר ולא לקרוא להם "מיוחדים" בסך הכל מה שזה עושה זה גורם להם להרגיש שזה עלבון להיקרא ככה. כמו שהיום זה כבר עלבון להיקרא כושי לא משנה את העובדה שזה בעצם המוצא שלהם.
3.לחנך אנשים לחשוב בעצמם ולא לעשות מה שאומרים.. לא למחוא כפיים בגלל שהם אוטיסטים לא לשחק אותה נהנים מהצגה כי זה לא יפה ולא רוצים להעליב את ה"מיוחדים" המסכנים.
בקיצור...
להיות אוטיסט זה חרא ולפי דעתי.. צריך לעשות הפלה לא משנה באיזה חודש האישה אם מגלים שהתינוק הוא בעל פיגור כלשהו או מום מאוד רציני.
כל עוד זה לא יצא מכוס זה עוד לא חי. וגם אם זה חי..
אז מה?! לעזאזל זה עדיין גוש בשר שלא מבין כלום מהחיים שלו ויש לו תודעה והבנה ומשכל פחותה ממה שיש לגור כלבים שנולד וזאת עובדה. עדיין אפשר להמית את זה וזה חוסך המון כאב להורים ולסובבים שלהם.

והנה משהו מג'ורג' קרלין האיש והאגדה האיש שכולנו צריכים ללמוד ממנו.. אמנם לא קשור אבל בכל זאת מגניב
Cannibalism. Imagine that. Chowing down on another human being. You gotta be all out of beef jerky, man. You gotta be really fucking hungry. But it happens, doesn't it? Still happens to this day. A bunch of people stranded in the wilderness run out of pop tarts, gotta eat something. Might as well be Steve.
נכתב על ידי ^Crow^ , 6/1/2008 20:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ^Crow^

בן: 32

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^Crow^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^Crow^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)