לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

One WAy Ticket To The Moon


wake up now-its your life

Avatarכינוי:  Lu-Jk

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

הבטחה זאת הבטחה וצריך לקיים!!!


אמן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מאוד מאושרת כרגע:]

נכתב על ידי Lu-Jk , 19/1/2008 00:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



to much kaka


והכוונה לחרא.

בסוף היא בכלל לא עשתה לי מבחן,הלכתי סתם וגם היה בוחן ברוסית שכנראה לא הלך כל כך טוב.

אני מקווה דווקא שכן...נראה:]

המכון כושר...-

מאז שהוא נפתח כל חיי סובבים סביב זה.

ואו איזה אטרקציה,כאילו שאני בת הטיפש עשרה הראשונה שנדלקת על המאמן שלה.

חוץ מזה,רגיל לגמרי שכאלה דברים יקרו...זה הרי הגיל-כל אחד עושה לי את זה,כל אחד סקסי,יפה,חתיך...כל המילים שאומרות בסופו של דבר SEX.

האמת שלא כל אחד אבל המאמן הזה במיוחד-מאוד!!!

חיוך שובב,עיניים חומות בהירות שאומרות "בואו נשחק",שרירי,בגובה הנכון(גובה שלי),עם טוסיק חמוד שכזה ועוד כמה פרטים מזהים שאם אתן,זה מסוכן מידי.

בהתחלה הוא כנראה חשב שאני בת 18 אולי 20 ככה וכשהתברר לו שאני רק בת 15 וחצי...הפנים שלו השתנו.

איזה מבאס.

כשהייתי בת 14 מתתי להיות בת 15 כדי שיתייחסו אלי כביכול כמו "לגדולה"...מי ישמע אני בת 700.

אתם מבינים את הכוונה,נראה לי...אתם בטח מבינים שזה מבאס שהוא חתיך,והוא בן 25.

הוא דווקא ממש ממש פלרטטן ואני חושבת שדווקא לא הייתי מתנגדת לעשות לו איזה כמה טובות...וזה לא רק דיבוריםתסמכו עליי.

הייתי רוצה להרגיש את הליטופים שלו,הידיים שלו,לראות את החיוך שלו כל הזמן,העיניים היפות שלו....אותו.

אתמול אפילו דמעות היו לי...

ואני עוד חוצפנית ומקנאה כשאין בינינו בכלל כלום...חוץ מלדבר חצי שעה...ישש!(לא)

הוא מדבר עם אחרות וזה פשוט מכעיס!

הייתי על אחד המכשירים וירדתי כדי ללכת להליכון,אז,הוא בא מולי וכזה שואל:"מה עם האימון?איך הולך?" ויעני רואים שהוא מנסה לפתח שיחה...אני עושה לו,אומרת ס22ה וזה..פתאום איזה פרחה זונהבתאלףזונותשונאתאותהבלונדיניתמטומטמתשחשהיפהוהיאגםלאחראשלבנאדםהורסתחייםהורסתרגעיםמניאקיתשונאתשונאתשונאתשונאתאותה!!!

באה ועושה לו בקול הפרחי המזדיין שלה:

"___ בוא רגע..אני לא מסתדרת עם מכשיר פה" אעלק לבעוט לך בפרצוף לעוות אותך עוד יותר זונה בת זונה!!!

יש בי כזאת קנאה...

עליתי על ההליכון,שמתי מהירות והלכתי כמו שבחיים שלי לא הלכתי!!!!!כל כך הרבה עצבים יצאו ממני!!!יווווו!!!!!

אני אפילו לא יכולה לתאר!!OOOOOHHHHHH

זה כזה מעצבן!!!!אני באמת לא יכולה לתאר...ובטח זה נראה כמו הגזמה אבל זה מה יש.

אני מתה לראות אותו.....ואני מחכה כל כך ליום התורן שלו!!!

 

 

 

ממני-

Lu-Jk הקנאית מאוד  

 

 

נכתב על ידי Lu-Jk , 15/1/2008 22:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



OH


קמתי חולה!ואני צריכה להתלבש וללכת לעשות מבחן בספרות כי זה המועד האחרון!וזה מעצבן!אין לי ברירה!

      

 

 

 

 

 

 

DAMM

נכתב על ידי Lu-Jk , 10/1/2008 11:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

156
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLu-Jk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lu-Jk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)