לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הינה הם באים ,


ימים של שקט . . .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

the end..


זהוו הוא התגייס לא.
ואני נשארתי פה לבד בלי לדעת מה לעשות עם עצמי.
פתאום מרגישה לבד, הכי לבד שיש.
אתמול קמתי משנת היופי שלי ואמרתי לעצמי "יאללה חומד ללמוד ואז בריצה אליו"
לקח לי איזה רבע שעה להאושש מזה שהוא לא פה כבר.
זה הכל זמני, הכל לא רציני הוא יחזור - יתחיל אולי אפילו לעשות 5\9
אבל עכשיו זה קשה. יותר קשה ממה שציפיתי.
 
נכתב על ידי , 13/11/2008 06:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



together 4erever&ever


כןכ יש אנשים שבאמת מאמינים בזה,
ולאט לאט גמאני. מפחיד עד כמה.
טוב נו אז לא תמיד הוא הנפש התאומה שלי ולפעמים בא לי רצוח אותו אבל אכן אני לא משוגלת לתאר את חיי בלעדיו. מפחחיד רצח.
אוהבת את הנסיך הזה.
 
חולה.
התחיל החורף : \
 
סופה"ש - כולם מחכים לו ואני פשוט לא רוצה שיגיעה - עבודה שכזה.
נקרעתי שלישי-שישי-שבת
באמת אבל לא ישנתי ולא כלום.
הרווחתי קצת וישר בזבזתי כמובן!
נכתב על ידי , 9/11/2008 20:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמיד כיף לחזור, כשיש לאן.


ואו לא ביקרתי פה מלא מלא מלא זמן, זה מטורף פשוט.
כ"כ הרבה דברים השתנו, עברתי על כל הבלוגים המעטים שפרסמתי.. נזכרתי בדברים שכבר ברחו מזכרוני ולא מטרידים אותי יותר.
החיים זרמו למקומות שלא האמנתי שאני יגיע אליהם,
אני והוא, זה שכ"כ שבר אותי באותה תקופה, חזרנו ונפרדנו ושוב חזרנו ושוב נפרדנו -
עד שהגענו לנקודה בה אנחנו עכשיו:
אוהבים בטירוף ומנסים לסבול אחד השני יומיום.
קשה
התרחקתי ממלא אנשים, מה לעשות שזה טבעו של האופי המחורבן שלי.
חזרתי להיות בקשר עם לא מעט אנשים אחרים, שזה גם כנראה מה שמאפיין אותי.
הכרתי מלא אנשים אחרים וכמו כן גם התקרבתי להמון המון אנשים שהיו כ"כ קרובים ואפעם לא הסכלתי לכיוונם.
טוב נו גם הם לא בדיוק עצרו עליי את מבטם כל בוקר בבצפר.
את הבגרויות של שנה שעברה עברתי בשלום עם ציונים מעולים ואני גאה בעצמי.
עברתי כיתה עם כמה חברות לכיתה הכי מצחיקה בארץ, אכן אכן כל השרוטים בכיתה אחת מצב קשה ביותר.
בזכות זה גם רכשתי כמה חברים וטובים ומדהימים ואויבת אחת נאצית ביותר
ציפי-אני יפצפץ-אותכם-אם-תאחרו-למפקד-בוקר
המחנכת הנורא נורא נורא אחראית שלי
כוסאמאשלהתמותאמן!
לימודים-עבודה-האו מתגייס ביום רביעי - והינה אין לי רגע אחד לעצמי,
אבל לא נורא לאט לאט
עברנו את פרעה נעבור גם את זה
משפטי אבא של שיר XD
נכתב על ידי , 6/11/2008 18:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLisska אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lisska ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)