לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  יסמינעע D:

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

איך עושים קישור ומה זה מלנקקים ? בקשות מתבית הבקשות (=


לא ממש תכננתי פוסט אבל בקשו שאני אעשה כמה הסברים אז עשיתי .
אני הכנתי הכול , רק לקריאה וזהוו . אסור להעתיק !!!
אם אתם צריכים עזרה במשהוו , תבקשוו D: אני פה . (:

********
מה זה "מלנקקים" ?1
מתיבת הבקשות ^^

מלנקקים זה כאילו להחליף קישורים .
לפעמים באתרי עזרה וכו' יש עמודה ברשימות שנקראת ככה .
הילדים כותבים בתגובות 'תלקקי אותי ואז אני אותך' . הכוונה שהם ישימו
את הקישור של הבלוג בבלוג שלהם והם ישימו את הבלוג במלוננקים שלהם ..
המטרה זה להתפרסם , ושאנשם יכנסו לבלוג שלך . (:
אם לא הבנת , אני אדבר איתך D:

********
איך עושים קישור ?1
מתיבת הבקשות ^^

אם אתם כותבים מילה בפוסט , אז אתם מסמנים אותה (כאילו שמעתיקים)
ולוחצים לסימן הזה -

ואז מופיע לכם ככה -



ואז אתם פשוט כותבים את כתובת האתר שאתם רוצים שיהיה כשילחצו בקישור , ככה -


ללחוץ אישור וזהוו !!


עם אתם רוצים לעשות קישור ברשימות אז כתוב לכם בעמודה -הוספת קישור- וזה אותו הדבר .
אם תסתבכו , תגידו לי D:
********
זהוו . פוסט קצר אבל נחמד , לא ?1
תגיבוו 3>
אוהבת . [[ =
השלמת הזמנה ל 'ג'וסט מי' (אין לי כוח לכתוב באנגלית >.<)
********











לא הבנתי מה בקשר לכותרת רקע , ותשני את צבע של הרשימה כדי שיהיה יותר יפה ,
תבדקי ותראי איך את אוהבת . ^^
מקווה שאהבת 3333>

נכתב על ידי יסמינעע D: , 13/4/2008 15:01  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ShayStory ב-19/5/2012 18:30



19,345

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליסמינעע D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יסמינעע D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)