לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חברות טובות לנצח 3>


כן כן כאן זה הבלוג של החברות הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי אבל הכי טובות ! תיכנסו ותגיבו ?! זה ממש לא עולה כסף חחח D:

Avatarכינוי:  Ma - Ta

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

2/2008

עידכון מ " העבודה "


ממצב ?!
זאת טלי שוב !
כי מאיה לא מעדכנת טוב ניראלי היא שחכה ת'סיסמא של הבלוג ...
מה לעשות ?!
קיצר אני מעדכנת מההעבודה של אמא שלי חח D:
התבטל לי הטניס בגלל שבטניס שלי יש משחק של שחר פאר מול איזה רוסייה
שהיא אלופת העולם !
מעניין מי ינצח .... P:
קיצר משעממם לי כולם כזה עוברים ליד המשרד של אמא שלי ולא מביניים למה יש ילדה שמקלידה על המחשב
טוב גמאני לא הייתי מבינה זה באמת מוזר ... > <
חחח מיישו נכנס למשרד של אמא שלי ולא ומתחיל לדבר איתי
הוא חשב שזאת אמא שלי ... XXXD
זה קוררעעע
טוב אז באלי כבר ללכת מפה משעממם פה ברמות בין לאומייות !!!!
טוב נו איך שהוא ניסבלו את זה אני מקוווה ....
אוףף למה הצופים המפגרים האלה ביטלו ת'יום צופה למה ?!
יום שבת זה היה יום
ממממממווווווששששלללללםםםם לייום צופה
אבל לא הצופים החליטו שיהיה גשם !
חבל חבל באמת שחבל טוב נו העיקר שכבר יגיע היום צופה הזה ...
אה ו____ התשובה זה כן (:
הזה שצריך להבין יבין P:
טוב אז עפתי אפילו שמשעממם ואני מעדכנת בלי סיבה ומרוב שיעמוםם
אז תגיבו זה לא עולה כסף זה רק מראה שאתם אנשים שיש להם לב
והם מגיבים לבלוג הזה (:
אז בייי
-
^^^^^^^ ^^^^^^^

OO

(___________)
נכתב על ידי Ma - Ta , 3/2/2008 17:24  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ממאאייווששקקיית[: ב-21/2/2008 14:29
 





503
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMa - Ta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ma - Ta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)