לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  BlackRabbit

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

הגיע הזמן באמת...


שום דבר חדש.

87 במחשב, 100 בלשון.

מתכונן למבחן במתמטיקה שיקבע אם אני אשאר ב4 יחידות או לא.

שני המחשבים האחרים בבית חולים, אז יש לי התנחלות רצינית על המחשב שלי

 

הבטחתי תמונות ואני אקיים, בנתיים אין לי כל כך מה לעשות עם הבלוג, לבנתיים,

נראה כבר יותר מאוחר.

זהו לבנתיים, וסליחה על הדיליי

 

B.R.

 

נכתב על ידי BlackRabbit , 20/1/2008 19:41  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון סוף שבוע


שבוע מאוד מגעיל עם ציונים לא משהו בבצפר,

ולחץ ענקי לקראת תקופת המבחנים שמתקרבת.

כמה שחיכיתי כל השבוע לצאת ביום שישי, בסוף לא יצאתי בגלל הקור בחוץ

בקושי הרגשתי את הידיים  סורי על ההברזה אנשים.

 

סוף שבוע ראשון בבלוג ואין לי מה לכתוב. כאילו, יש לי מה לכתוב,

אבל או שזה לא מעניין או שלא כדאי לספר, הרגשה מגעילה ת'אמת,

ובגלל זה אני חושב להפוך את הבלוג ליותר פומבי ולא בלוג של יומן רגשות..

 

אני מתחיל לחרוש למבחן במחשב יום שני ואני בקושי יודע מהחיים שלי, החומר משעמם ברמות וההורים לוחצים עליי ללמוד וללמוד

הלוואי והייתה לי אלטרנטיבה למקצוע הזה.

אממ אוקיי, לסיום אני רוצה להגיד תודה לכולם על התגובות בפוסט למטה  אתם ענקיים.

 


 

החלטתי שבכל סוף שבוע אני יביא לכם איזה סרטון שאני מאוד אוהב, אז הנה לכם בתור התחלה (חרוש או לא חרוש, זה מצחיק אותי כל פעם מחדש)

צפייה מהנה וסוף שבוע נעים

 


 

לפני כמה ימים אמרו לי שיש בי טיפת סנוביות, אז... תעשו לי טובה

 

 

(תמונות בקרוב, תתאפקו)

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי BlackRabbit , 12/1/2008 18:10  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש


כי התגעגעתי

 

נכנעתי ללחץ חברתי

נכתב על ידי BlackRabbit , 8/1/2008 09:47  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





734
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlackRabbit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlackRabbit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)