לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מעבר לקשת ומעבר לענן, מסתתר לו בלוג אחד קטן (;



Avatarכינוי:  נועי (;

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

לוקחת הפסקה.


לא חשבתי שאי פעם אני אכתוב פוסט כזה.

חשבתי על זה באמת הרבה ובסוף החלטתי שאני רק אקח הפסקה,

אני לא יודעת כמה זמן זה ימשך,

אבל אל תדאגו, אני לא לוקחת הפסקה מהמחשב/מסנ'/אייסי

תגובות כמו "לא, בבקשה על תעזבי" ממש לא יעזרו,

חוץ מזה שאני לא פורשת אלא רק לוקחת הפסקה לכמה זמן מהבלוג (:

אני לא מתכוונת לכתוב כאן מגילה.

הכרתי בישראבלוג אנשים מדהימים ומיוחדים

אז שלא תחשבו שאני פורשת ולא שומרת על קשר, ממש לא



ביום שני הייתי בשביל התפוזים והיה ממש כיף (:

וביום חמישי (אתמול) בלונה פארק, ששם היה לי הכי כיף שבעולם D:

אני מצטערת אם אכזבתי מישהו שלא פירטתי ושאני לוקחת הפסקה מהבלוג

אוהבת אותכם המון, נועי 3>

 

עריכה :

האייסי שלי לא עובד,

אני ינסה לתקן את זה איכשהו, מצטערת \:

נכתב על ידי נועי (; , 18/4/2008 16:58  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון של פסח (:


 

 

שוב שימחתם אותי בעניין של התגובות, 114 תגובות (:

אני ממש שמחה, ואני מקווה שגם בפוסט הזה תגיבו הרבה תגובות

טוב, התחילה חופשת פסח ובנתיים היא ממש לטובה, אני מקווה שהיא תמשיך ככה.

לפני החופשה סתיוי באה אלי וסיימנו את העבודה בגאוגרפיה,

נשאר לנו רק לעשות סקר שוק. ואם כבר מדברים על עבודות לחופש ?

לא התחלתי שום דבר, ואמא שלי אמרה לי שאני עושה היום ויש המון, לא נורא \:

אני מקווה לגמור עם זה כמה שיותר מהר, זה נורא מעצבן שמביאים כלכך הרבה שיעורים,

עד שסופסוף יש לנו חופש דוחפים לנו מלא שיעורי בית, ממש מעצבן.

אתמול הלכתי לסבתא שלי מצד אמא ואכלנו ארוחת צהריים ודודים שלי גם היו והיה כיף

אחרה"צ אבא שלי לקח אותי את אח שלי ואת אחותי להעיף עפיפונים ליד הים והיה ממש כיף (:

לא היה כלכך רוח אז היינו צריכים לרוץ ממש מהר כדי שהעפיפון יעוף והיה מצחיק D:

אמ, ביום שישי נסענו לסבתא וסבא שלי שבכפר סבא לארוחת חג,

והם הביאו לנו מתנות ממש מאגניבות, את של אח שלי הכי הכי אהבתי

לי הם קנו שעון יד חמוד, בושם שיש לו ריח ממש טוב והביאו לי 200 שקל, יאי (:

לאחותי הם הביאו המון המון המון בובות מהאגדות שמכניסים בפנים את הידיים,

ואח"כ היא ואח שלי עשו עם הבובות הצגה, חחח איזה חמודים הם D:

מכירים את המשחק הזה של הכדורגל עם הידיות כמו שיש בכל באולינג במשחקים ?

אם לא, אז חבל, כי זה ממש מגניב וקנו כזה לאח שלי !

והם הביאו לו גם 200 שקל, איזה סבתא וסבא נחמדים ומגניבים <:

 

מישהו רואה הישרדות ? אתמול היה ממש משעמם והפרומו היה טימטום לא נורמלי,

מי ינצח ? משה או נועם ? חחח אוי נו ברור ש"משה"

אה ו"ליזי מקגוויר ממריאה לרומא" זה אחד הסרטים הכי יפים שראיתי 3>

ראיתי אותו מלא פעמים ואני נהנת לראות את זה כל פעם מחדש כי זה ממש יפה (:

 יש היום עוד פעם בחמש עשרים ושתיים ביסבבה, בדקתי.

 

פה נגמר הפוסט הנחמד הזה, אני מקווה שתגיבו כמו פעמים קודמות (;

אוהבת אותכם הכי בעולם, נועי 3>

 

נכתב על ידי נועי (; , 13/4/2008 15:06  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,586

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועי (; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועי (; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)