לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עצורה

סתם כותבת, לסירוגין.

כינוי:  אקס.

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010


אני ממש לבד

בודדה

גלמודה

מלאה ברחמיים עצמיים

שואלת את עצמי שאלות עלובות כמו למה אני במקום הזה

או עם הבן אדם הזה

כשאני מרגישה שאני לא צריכה להיות איתו

אין לי כוח

ועוד עכשיו נגזר עליי לצאת עם איזה אידיוט שאין לי כוח אליו.

איזה עלובת נפש אני . לפחות אני משעשעת את עצמי

 

לילה טוב

נכתב על ידי אקס. , 13/5/2010 01:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Human Condition ב-13/5/2010 01:42
 





14,601
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקס. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקס. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)