לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"...לאף אחד לא אכפת עד כמה אתה יודע, עד שהוא יודע עד כמה אכפת לך..."


הייי אני יובל, זה הבלוג שלי, וכאן אני אציג את החיים שלייייי תקראו, תיהנו ו.... תנו תגובות ( והרבה...)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

עצבנית ושמחה.....


אוקי אז זה הקטע:

היה לי חבר בשם תמיר..... (בן זונה אמיתי!!!).
לפני כמה ימים (ביום שבת) יצאנו לסרט עם חברה שלי וחבר שלה.....
יום אחרי זה שמעתי אותו אומר לחבר שלו :" אני רוצה להפרד מה..... הזאת(מילה לא יפה.., בואו לא ניכנס לפרטים...)".
באותו היום חברה שלי( דנדוש! מתה עלייך!) התקשרה אליו והתחילה לקלל אותו ואת כל מי שמכיר אותו או קשור אליו קשר ביולוגי... ואז היא אמרה לו שאני לא מדברת איתו יותר בחיים!!!!
כמה ימים לפני כל הסיפור האקס שלי שלח לי הודעה אם אני רוצה שנחזור.....
ואחרי שנפרדתי מתמיר, שלחתי לו (לטל האקס שלי) סמס שאני מסכימה (ורוצה!!!) לחזור.....
ועכשיו אנו חיים באושר ו...(אני לא יכולה לכתוב עושר אבל.... מי נכנס לפרטים, סתם ביטוי דפוק...)!!!



יפייפיה אמיתית
נכתב על ידי , 6/2/2008 13:41  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




60
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+*+$!$ sweet girl $!$+*+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +*+$!$ sweet girl $!$+*+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)