לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים (הלפעמים קשים ) שלי




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

בה לי להרוג את אלירן!!!!!1


היי אנישם לילה טוב מנשמה? אצלי בסדר היום היתי אצל נויוש שלי היה ממש כיייפ..ניראה לי שאמא שלה טיפה שונאת אותי ואני לא יודעת למה אולי כי אני מתנחלת אצליהם יותר מידי ..בקיצור בדרך מהבצפר כשנסנו באוטובסוס אז ישתי ליד אלירן שאין לי באיה איתו אבל יום הוא עשה משו ממש מגעיל..סיפרתי לו על ילד אחד שאהבתי ומה קרה עם זה ואז הוא צחק עלי כי זה  יל לא ממש מקובל ודי כולם אומרים שהוא הומו אז הוא שלך את זה כמעט לכל הילדים בכיצה באסמס ואכשו כל הכיתה שלי יודעת וזה ממש מפדח אותי כי כשסיפרתי ליד הזה שאני אוהובת אוו ( ואין לי מושג מאיפו האומץ..) אז הוא אמר שהוא רק מחבב אותי כי אנכנו ידידים ממש טובים ואנכנו כל זמן ביחד ופחדדתי שאם אני יומר לו אז אני לא יכול להסתכל לו בעיניים וחבל..וזה מה שקרה אבל נויוש החרה הכי טובה שלי עזרה לי והשלמנו..עדיין כל פעם שאני אועה אותו אני ניזכרת בזה וזה לא נעים..טוב שנחזור לעיניניונו אז רצחתי אותו ואכשו כל הכיתה תצחק עלי..כשחזרתי הביתה כמובן הדבר הראשון שהיתי צריכה ללעשות זה לסדר ולנקות את בית יוו מה יש אי אפשר טיפה בלגן אפ אחד לא יומת רק סדר סדר וסדר ואכשו אני כתבתי לדן שמאת מה אילרן עשה אז הוא אמר לי שלא אז אמרתי לו שיאזוב ושאני לא יגיד לו ( כי יש עוד מצב שכולם ישכו מזה אניי מקווה ) וןאכשו אני לא יודעת אם לספר לו..
טובבבב אני זזתי להמשיך את השיחה עם דן אני יספר לכם את ההשך מחר ולא ניראה לי שזה יגמר טוב כי נישבאתי שאני לא הולכת לספר כלום..!
ביוש ליה טווווב אוהבת אותכם!
נכתב על ידי , 7/1/2008 21:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 25




19

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לax אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ax ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)