לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hug Me Pleas


סתם יומן יום יום על כל מה שרציתי לכתוב.

Avatarכינוי:  ^Peach Girl^

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

תשובות לשאלון השבועי


האם את מתחרה באיזשהו ענף ספורט? אם כן איזה?
לא, חחחח ממש אני בקושי מזיזה את התחת בשיעור ספורט XDD

האם את מגדירה את עצמך כאדם תחרותי?
לא, אם לא הייתי בנאדם עצלן אז אולי זה היה טוב..

כמה גביעים/מדליות יש לך?
אין, זה לא פלסתיק מצופה?

מתי הייתה התחרות האחרונה שהשתתפת בה?
לא הייתה ולא תיהיה

בכמה תחרויות השתתפת השנה?
לא השתתפתי חחחח

מה יותר חשוב לך: לנצח את האחרים או ’לתת הכל’ מעצמך בלי לשים לב לדירוג?
לתת הכל מעצמי [team work!]

כאשר את מפסידה, האם את לוקחת את זה בקלות או שאת מתעצבנת?
מתעצבנת!! אררגגג!

האם את מעדיפה תחרויות שאת יודעת איפה המתחרים שלך ביחס אליך (כגון ריצה) או תחרויות שבהן את לא יודעת היכן המתחרים שלך ביחס אליך (כגון ניווט)?
לא משנה לי

האם את אוהבת תחרויות קשות או שאת מעדיפה תחרויות קלות?
ברור שקלות! מה ניראה לכם?! יש לי עצבים לזה!?

נכתב על ידי ^Peach Girl^ , 26/4/2009 19:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Jason Mraz ft Colbie Caillat - Lucky


תהפכו את הכל לציניות..במיוחד ב-LUCKY

 

Do you hear me,
I'm talking to you
Across the water
across the deep blue
Ocean under the open sky
Oh my, baby I'm trying

 

Boy I hear you in my dreams
I feel your whisper across the sea
I keep you with me in my heart
You make it easier when life gets hard

 

Lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again

They don't know how long it takes
Waiting for a love like this
Everytime we say goodbye
I wish we had one more kiss
I wait for you I promise you, I will

I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Lucky we're in love in every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday

 

And so I'm sailing through the sea
To an island where we'll meet
You'll hear the music, feel the air
I put a flower in your hair

 

And though the breeze is through trees
Move so pretty you're all I see
As the world keep spinning round
You hold me right here right now


Lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Lucky we're in love in every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday

Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh
Ooooh ooooh oooh oooh ooh ooh

 

נכתב על ידי ^Peach Girl^ , 17/4/2009 15:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה היה לנו?


חזרתייי.. מ............... בומבמלה 2009! חחח אל תאשימו אותי שלא כתבתי על זה לפני זה.. אני כבר שנה מנסה לכתוב פוסט בלי שימחק לי..

ואללה היה, מצחיק הרבה ריקודים והרבההה מדבקות XD למרות שהלכתי ביום השני היה לי אחלה.. ומספק..

הייתי עם חברים שלי מאילת וואי כמה שאני אוהבת את האנשים האלו! יווו כל כך אנשים טובים לעומת אנשים אחרים שאני מכירה..

כמו מישי שנידבקה אלינו והחליטה להרוס לי את הפסטיבל כי היא אוהבת את עצמה יותר מידי כל כך דוחה..

אפילו אלה שהייתי איתם התחרפנו ממנה כבר.. לא נורא אני עזבתי ברגע שיכולתי.. אבל אני יספר לכם משו מאוד מצחיק אצלה..

היא כל הזמן אמרה לי שעשיתי לה את הפסטיבל על זה שבאתי וביכלל לא רציתי להיות איתה.. סתם נידבקה המעצבנת..

ואז כשאמרתי לה שאני רוצה ללכת היא אומרת שאני ידפוק אותה.. טוב בסדר אחר כך היא אומרת שאני תלויה באנשים תעשי לי טובה ולכי תשחקי אותה פסיכולוגית במקום אחר..

כמה שהיא דיברה וכל מילה שלה היה ניראה לי כמו בולשיט אחד גדול.. היא עדיין לא מבינה את זה אבל לא נורא.. יום אחד היא תצא מהבועה שלה..

כשהלכתי ביום השני זה היה הפעם הראשונה שחשבתי על עצמי ומה טוב לי! והרגשתי כל כך טוב אחר כך! משחרר......

אז מה בימים האלו שכן הייתי? מבחן מתח! XD

בעצם זה מין הידחסות של דברים כואבים בתת מודע שלך ושנידחסים ונידחסים.. ובעצם יש להם מכונה כזו שאתה מחזיק שני ברזלים כאלה שמחוברים אל המכונה..

ואז אומרים לך לחשוב על הדבר שניראה לך מעיק על החיים שלך וכשאני אמרתי את הדבר הזה המחוג עוד שניה יצא מתוך המכונה.. חח זה היה מצחיק..

כפר תפילה! חחח היה שם פשוט אירגון כזה של דתיים והם רקדו ואני וחברה שלי מאילת [שירה]החלטנו לקרוא את תפילת יום שישי וזה היה סבבה למרות שבתנ"ך קשה לי..

שרו לי שיר על השרוואל XDDDDDDDDDDD "ווואי איזה שרוואל? שרוואל שחבל!" וככה זה ממשיך.. [תודה ללינוי על השרוואל!]

בלילה היה מגניב כי היו במות ענקיות של מוזיקה והופעות וזה היה כזה כיף! כן קצת השתכרנו אני לא ממש אבל זאתי שנידבקה אלי מאוד השתכרה אבל בזריזות הרדמתי אותה והלכתי לחגוג!

לא ישנתי באוהל שלי.. אבל הנה קטע ממש מצחיק בהתחלה ישנתי ליד מייקל ואז ליד שירה ואז הגעתי ליד יאיר XDD זה היה מצחיק..

ניראה לי כל חמש שניות התעוררתי או יאיר זה היה מצחיק!

אההה אמבטית בוץ! חחחח שירה ויאיר ניכנסו לאמבטיה אני צילמתי XDD זה היה כזה דוחה ומצחיק באותו הזמן חחחח בסוף התלכלכתי.. XP

ואללה שנה הבאה אולי גם נוסעת ניראה כבר מה היה שנה הבאה אם אני ישאר בירושלים.. אני מתכננת לברוח לאילת.. טוב כי אני שונאת את ירושלים.. ועכשיו שיש לי אוהל אני ממש יסתדר!

כי פעם לא היה לנו אוהל ועכשיו כן! זה ממש מגניב.. לפעמים אני חושבת שזה ממש לא הוגן כלפי אמא שלי.. כי היא נתנה לי הכל! והיא האמא הכי מדהימה בעולם..

אני אוהבת אותה כל כך! יש לנו יחס כזה שאין להרבה.. אבל היא לא מבינה שאני לא מסוגלת לחיות כאן.. נישבר לי כבר..

כי האמת זה או שאני יברח או פשוט יעשה משו שטותי יותר..

 

כל הפסטיבל שיגעו אותי על הקטע של יאיר.. כי כן חשבתי שאני אוהבת אותו ואפילו מאוד.. אבל כניראה שירד לי.. התחלתי לאכול כמו שצריך! XDD

סתם סתם בקיצור זאתי שנידבקה אלי החליטה לקחת את העיניינים בידים שלה ולהשלות אותי שיכול לקרות בינינו משו.. אבל אני מההתחלה ידעתי שכלום..

אם היא הייתה מכירה אותי באמת כמו שהיא חשבה היא לא הייתה מנסה שהוא ביכלל ינסה להסתכל לכיוון שלי.. אבל עכשיו הוא יתרחק ממני.

זה מפחיד לדעת שידידה שלך דלוקה עליך. איך אפשר להישאר ידידים ככה? אני דיי מבינה אותו.. אבל בתכלס יותר פוגע זה שמתרחקים..

אבל אם באמת מישו היה מכיר אותי הייתי מעדיפה שהכל ישמר בפנים ושכל דקה של ידידות איתו זה כבר יספיק לי ^^ כבר לא איכפט לי מהרגשות שלי..

כי כל פעם שאני מרגישה משו למישו זה תמיד ילך לעזאזל כי אני ואהבה זה לא הולך כניראה.. נו טוב אז חיים לא?

אהה הנה עוד משו דפוק בילדה המסריחה ההיא.. כל פעם שאני רוצה מישו היא לוקחת לי אותו.. זה כבר פעם שלישית זונה!

 

שכחתי משו? אמ.. יכול להיות כי אם אני יתחיל באמת לספר על הכל זה יקח שנה XDD אבל מילים אחרונות..

בכל השבוע לפני הפסטיבל הזה ובפסטיבל עצמו ראיתי כמה אני זקוקה לאמא שלי שתעזור לי ואז ראיתי שאני יכולה לעשות הכל לבד! שאני באמת ילדה עצמאית.

ועשיתי את זה.. קבעתי הכל לבד הלכתי לבד והחלטתי לבד והרגשתי טוב! תודה לאמא שלי שנתנה לי את ההזדמנות הזאת XD

יאללה מי בא לווליום??

נכתב על ידי ^Peach Girl^ , 13/4/2009 14:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^Peach Girl^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^Peach Girl^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)