לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גרפילוב היה פה 13.6.3760 לפנה"ס - כן כן.. הייתי בבריאת העולם


.................There is no pain, you are receding


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008


אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!

נכתב על ידי Garfilov , 29/1/2008 21:27  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-28/4/2008 18:22
 




שאלון כלבבי:

 

אם היית מוצא את המפתחות של הבית, והולך הביתה, אך מגלה שהבית לא שם, מה היית עושה? מפסיק לקחת סמים..!

 

אם היית מוצא את עצמך ניצב על עמוד חשמל כשבכיס הימני של המכנס יש לך מצית, בכיס השמאלי סרט ורוד זוהר וביד דוקים, מה היית עושה עם הדברים האלה? עזבו שטויות... הייתי קופץ!

 

אילו היית משתתף בתחרות בנייה של מטוסים מנייר, אולם לקחו לך את כל דפי הנייר חוץ מאחד. האם תחלק אותו לשניים ותנסה לבנות שני מטוסים שונים או מטוס אחד גדול? הייתי מכין F-16 מכל הדף ואז משגר טילים על המתחרים שלי (כי ככה האמריקאים היו עושים...)

 

אם הייתה לך כוס שקופה מזכוכית ביד אחת וקלח תירס בשניה, כיצד היית משתמש בהם נגד אנשים מעצבנים ובאיזו דרך? הייתי שובר את הכוס על הראש של מישו, תוקע לו את התירס בתחת (אלא אם כן זה היה ונדר או מיכאל.. הם היו נהנים מזה...) ואז חותך לבנבניסטי את הורידים עם הכוס.... (אימו!!!!!!!!!)

 

אם היו נותנים לך חידה ושלוש אפשרויות לפיתרון, והיית מגלה שכל התשובות שגויות, האם היית אוכל טונה מקופסה? מדוע?
זה תלוי! אם אחת התשובות שנתנו לי היא שצריך לאכול טונה מקופסה אז לא הייתי עושה את זה כי זה שגוי! ואם זו לא אחת מהתשובות הייתי עושה את זה בגלל שזו בטח תשובה סודית מספר 4!

 

במידה וירשת שטח אדמה אי שם בתימן, אולם ממשלת תימה מודיעה לך שאם לא תבנה שם משהו, הם יקחו ממך את השטח ללא פיצויים. מה תבנה שם? אני אבנה לעובדיהו (בלוניהו! חח) בית כדי שיוכל לחזור הבייתה...! חחח (בעצם הוא קמבודי? )

 

אילו היית יכול להמציא צבע, מה היה שמו ומה יצבעו איתו? היו קוראים לו צ'אבי-צ'אנגה והיו צובעים איתו את דרורה... כי היא לבנה כמו גוויה!! (מעניין למה חח)

 

אם היית מגלה שקוקוס היא חיה בסכנת הכחדה, משום שחברות האופנה משתמשות בפרוותה, מה הייתה עמדתך כלפי פרוות קוקוס? שימות! הוא מזכיר לי קוסינוס....

 

במידה ומישהו מחנטרש לך בשכל, תחנטרש בחזרה? מה יהיה משפט המפתח? באמת.. חח כל מי שמכיר אותי יודע את התשובה לזה!!!

משפט המפתח? משו שקשור לברי בטח... חחח

 

ולסיום, אילו היתה לך שאלה הזויה שמתאימה לשאלון. מה היתה השאלה ומה היית עונה עליה? אז ככה:

ברי תמיד טועה וצידון תמיד אשם... ברי אמר שצידון אשם!!!!  (טוב זאת לא שאלה ממש.. חח)

התשובה (לשאלה שלא בדיוק נשאלה) :  פרדוקס!!! חח

 

 

 

 

 

וכעת לנימה רצינית יותר.......

 

I hate feeling like this
I'm so tired of trying to fight this
I'm asleep and all I dream of....

IS DYING!!

 

אני מתוסבך ברמות שאני לא זוכר שהייתי מתוסבך בהם כבר לפחות שנתיים-שלוש....

ואני חשבתי שאני מתחיל להיות שפוי (טוב לא שפוי, אבל אתם יודעים.....)

 

טוב ת'אמת שאני לא יודע למה לעזאזל נכנסתי לפה היום......

רציתי לכתוב אבל אני לא רוצה לדבר עם אף אחד וזה כמו לדבר עם מישו (בערך ), אז נוותר על זה....

 

קיצר - מחר מועד בלאט במתמט' אמן אמן אמן ונוציא ציון טוב שלוריא תמחק לי את המועד הראשון......

 

סופ"ש מזדיין לכולם!!!

 

********

נ.ב. "טוב למות, ארצנו בעד!" (נגנב ממאור בן ראי משה צ'יקו מנשה מ.ב.ר.מ.צ.מ

נכתב על ידי Garfilov , 24/1/2008 21:20  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאור ב-28/1/2008 21:06
 



שאלון גנוב מהבלוג של לכץ שגנב אותו מהבלוג של גל (מי זה גל?)


1.אם מישהו ברחוב פתאום בא אלייך ושואל אותך איך קוראים לך מה תענה לו?

ברי

2.מהו הדבר האחרון ששמת בפה?

פיתה עם חומוס, חמוצים (ו..................................... המבין יבין חח)

3. מה כתוב ב-SMS האחרון שקיבלת?

"היי that's not fair! למה סתם להגיד? חח"

4.השיר האחרון שהאזנת לו?

papa roach - last resort

5.מי זה הבן אדם שאתה הכי הכי סומכת עליו?

אמממ.... שאלה קשה..... תיקו - דין וסופי חח

6.אם היית יכול לשנות את השם לכל שם, לאיזה היית משנה?

ברי? חחחח

7.מה אתה אומרת אם מישהי אומרת לך שאתה מהמם?

תודה תודה... חבל שאי אפשר להגיד אותו דבר גם עלייך! P-: חחחחח סתם, סתם...

8.מה אתה שונא בבית-ספר שלך?

משולבים חחח

9.באיזה תדירות אתה לומד?

50Hz חחחחחחחחחח

10.אתה סומך על כל החברים שלך?

נייט..... בערך... ככה ככה.... תלוי מי... חח

11.תעבור לארץ אחרת רק בשביל להיות עם מי שאתה אוהב?

אווווו שאלה קשה מדי..... תלוי לאן!

12.אי פעם דיברת בפלאפון כשהיית במקלחת?

אני לא חושב... חחח פעם אחת כשהתגלחתי אחרי מקלחת.. חחח

13.איזה אחד מהחברות/חברים שלך אתה חושב יהיה הכי מצליח/ה כנער/ת ליווי?

ברי! חחחחחחחח

14.האם אי פעם תפסיק לדבר עם חברים שלך בגלל הבת-זוג?

מה פתאום!

15.מה הכי מושך אותך במין השני?

תקראו לי חנאג' אבל חיוך... חחח

אם הכוונה למה מחרמן - תחת.. בהחלט.. חח

16. מלא את החסר: אני אוהב

להתלונן חח

17. מהי המטרה שאתה הכי רוצה להשלים בזמן הקרוב?

להפסיק להסניף נזלת חח או כמו שליאור אמר: לעשות קולות של תנשמת חח

18.למי היית מתקשר אם היית מתעוררת עכשיו מקומה(תרדמת יעני)?

לאלוהים לשאול למה הוא עשה רק חצי עבודה ואז החזיר אותי לפה.... :-\

19.כמה ילדים את רוצה?

2 נראה לי מספיק... גג 3.....

20. אתה חושב שתהיה הורה טוב?

נחייה ונראה... נמות ונתעוור חח

21. מה השם האמצעי שלך?

אתם לא רוצים את כל הרשימה... חחח נסכם את זה ב"הברבור", כי זה תפס הכי חזק בזמן האחרון חח

22.בכנות: על מה אתה חושב כרגע?

ללכת לישון ולא לקום... (בחיי! סליחה.. במוות.. חחח)

23.אם היית יכול לחזור בזמן ולשנות משהו, מה זה יהיה?

את הלידה שלי....

24.מה אתב לובש ברגע זה?

חולצה של איירון מיידן, מכנס שחור, בוקסר שחור, גרביים לבנות, נעליי ספורט שחורות.. מרתק חח

25.ימני או שמאלי(כאילו בידיים)?

ימני

26.ברגע זה אתה יכול להכין שקל מאגורות?

נראה לי שיש לי רק חצי.. חח

27.המקום שאתה הכי אוהב לאכול בו:

יטבתה עזריאלי חחח

28.הג'ינס האהוב עלייך:

אמממ.... celio חחח

29.חיה אהובה:

טריפ החתול המסומם שלי!

30.מיץ אהוב:

תפוחים

31.היו לך כבר אבעבועות רוח?

וואלה לא יודע....

32.היה לך פעם כאב גרון?

יש לי ברגע זה חח

33.אי פעם עשית ניתוח פלסטי?

בערך... השתילו לי גוש פלסטיק איפה שאמור להיות לי מוח.....

34.מי מכיר אותך הכי טוב?

וואי.... אף אחד חחח הכי טוב כנראה דין... אבל הוא מכיר מעולה את האני הישן.... יש אני חדש... חח

35.אתה מרכיב משקפיים או עדשות?

לא

36.אי פעם היית חלק בקרב סוער בינך נגד הבעל חיים שלך?

אני הולך מכות עם החתול שלי כל יום חחח

37.אי פעם היית במקסיקו?

פלורידה (לא רחוק ממיאמי) הכי קרוב חח

38.קנית היום משהו?

כרטיסיה של אגד

39.הרגשת היום לא טוב?

אני חולה בלאט!!!

40.התגעגעת היום למישהו?

כן...

41.היית היום בריב עם מישהו?

לא יודע חחח אני רב כל 2 דקות.... חח אני לא זוכר עם מי כבר חחח

42.הבנאדם האחרון ששכב לך במיטה:

בנאדם? אני.... יצור חי? חח החתול חח

43.הבנאדם האחרון שראה אותך בוכה:

אמא שלי.. חח בוכה מרוב צחוק... חח

44.מה/מי גרם לך לבכות?

צחוק P-:

45. מה התכניות שלך למחר?

ללכת לבי"ס... ולחזור הבייתה... ויש שמועות שעושים איזה מסיברי בערב חח

46.אתה שמח ברגע זה?

לא

47.רעב?

לא

48.אתה בנאדם סלחן?

תלוי מה עשו לי... אם זה לא נוראי אז כן... אם זה ממש "שפל" אז לא אשכח ולא אסלח!

49.אתה מדבר עם מישהו ברגע זה?

עם 27 פיצולי האישיות שיש לי חח

50.מה אתה בעצם עושה כרגע חוץ מהשאלון הזה?

שומע מוזיקה... ועכשיו הולך לעבוד! ביי יה ברים!

נכתב על ידי Garfilov , 10/1/2008 16:37  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'יקו מנשה ב-22/1/2008 23:46
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Garfilov

בן: 33

ICQ: 308855100 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGarfilov אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Garfilov ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)