לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  גוסטב האמיץ

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

האלו אנשים יקרים


בוודאי שמתם לב שהבלוג איננו מתעדכן כבר חודש. זאת משום שגוסטבון הבתולון מצא את כל העניין למטופש בבוא העת.

ראיתי שהבלוג שלי התפרסם (בדרך רעה דווקא ) אצל המטורף ההוא, וראיתי איזה תגובות חמודות הגבתם על הבלוג שלי! אין, אתם יותר חמודים מבילי כשהוא טוען שיש לו כלי. או תותח. או... וואטאבר.

בקיצור, היה נחמד להציג כמה רגעים מהחיים שלי!

 

לסיכום התקופה הקצרה בבלוג:

 

1. אני עדיין בתול.

2. אני עדיין לא אומר מילה בראיונות.

3. עדיין אין לי אפילו מעריצה אחת. אפילו את גיאורג המכוער מעריצים! רק אותי לא. לא הוגן.

 

אבל, למדתי מסר חשוב לחיים!!!

 

אפילו בישראבלוג, ארץ חסרי החיים, גוסטבון נחשב לחסר החיים הכי גדול מכולם!

 

מה חבל.


כשתהיו בני 40 תזכרו בטוקיו הוטל ותספרו לילדכם על הלהקה שמיררה לכם את החיים. אם לא תדרוס אתכם משאית נקניקיות קפואות בדרך לגיל 40, כמובן
נכתב על ידי גוסטב האמיץ , 25/9/2008 18:36  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנענע מהתה שלך ב-8/10/2008 14:06
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגוסטב האמיץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גוסטב האמיץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)