לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למה כולם מבקשים את האמת אם הם לא מסוגלים להתמודד איתה ?


נוו עוד בלווג מפגר כזה עם חפירות וזה .. יהיה מעניין . D:

Avatarכינוי:  ImJustGalli :P

בת: 29

ICQ: 347253930 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

פוסתמונווווותתתתת - לא הייתי כאן שנה!#$%^&


למטה : )
נכתב על ידי ImJustGalli :P , 5/6/2010 16:47  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נראה לי שלא ביקרתי כאן שנה + - אז מגיע קצת ( הרבה) תמונות : )


היי ...
לא הייתי פה הרבה זמן !
אני פשוט בלחץ של מלא מלא מלא בגרויות ולימודים ,
אז בשביל להצליח אני צריכה ללמוד >< "
אז לבנתיים סתם כמה תמונות שהתחשק לשים ^^ :









מממ וזהו לבנתיים , אז סתם טוב לעדכן ווהמשך יום טוב XD
נכתב על ידי ImJustGalli :P , 5/6/2010 16:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ImJustGalli :P ב-5/6/2010 17:21
 





11,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אהבה למוזיקה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לImJustGalli :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ImJustGalli :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)