לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להגיע אל האופל



Avatarכינוי:  חיה בסרט =]

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

2/2008

הפעם זה אחרת......


 

 

צ'אאללווםםם אוקיי הפעם החלטנו לכתוב פוסט גדול ואתם יודעים למה?!

כי אפ'חד לא ניכנס לנו לבלוג ומילא ניכנסים אבל לא מגיבים אז אולי פוסט גדולל יעזורר=]

 

אז הנה שמעו ספור יפה ומפחידדדדדדד....  

לא לבעלי לב חלש ומפוחד חיחיחיחיחי

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

"זה היה יום שישי ה-13 בפברואר הלכתי למכולת של שימעון וקניתי 2 מסטיקים שמעון שאל אותי אם שמעתי

על השמועה שקרתה מלפני כמה ימים ועוד תחזור.

 בהתחלה לא כזה היה  אכפת לי  אז המשכתי לבחור עוד כמה ממתקים..

שמעון אמר שזה רציני ואז קצת התחלתי לפחד....

שאלתי אותו מה קרה והוא התחיל להסביר לי מה קרה ליד הבית שלו

הוא אמר שפרצו לבית של השכן שלו והרגו אותו וגם הבן שלו היה שםאבל לא עשו לו כלום (רק כמה סימנים כחולים על הגוף)

שלחו את הבן שלו לבית משוגעים ועדיין יש לו טראומה ממה שקרה

המשטרה ניסתה לפענח את המיקרה אבל לא היו שום סימנים וראיות

זה היה הרצח הכי קטלני שהיה אי פעם

לא היו טביעות אצבעות ולא סימנים רק כמה חלונות שבורים ורהיטים שניגנבו

המשטרה ניסתה לפענח את הרצח והגניבה בעזרת הילד אבל הילד לא הגיב וכששאלו אותו על אביו והאם ראה את פרצופו של הרוצח

הוא רק זמזם מנגינה הסתכל על הריצפה ושקע במחשבות על מה שקרה באותו יום..

בצווארו של הילד היו סימני חניקה-

ניסו לראות לפי צווארו את תביעות האצבע של הרוצח אבל לא היו שום סימנים רק טביעות אצבע של יד עם כפפה עבה

פשוט הייתי בשוק בגלל מה שקרה אבל רציתי לדעת על הרצח הזה עוד ועוד כאילו משהוא בי סקרן נורא

שמעון המוכר של הקיוסק לא הגיב כ"כ הרבה לשאלותי אבל הייתי חייב לדעת אז כמובן~ הלכתי לזירת הפשע

כעסתי ששמו שומרים שלא יתקרבו יותר מידי לבית,,,,,

חשבתי שאולי השומרים יגדו לי מה קרה באמת בבית הזה.. אבל השומרים האלו בקושי מצמצו

רציתי ללכת לבית משוגעים של הילד אבל זה כבר היה מחוץ לדמיוני הפרוע

עזבתי את המיקרה ופופ תוך חמישה ימים היה עוד  שדידה בידיוק כמו שהיה עם השכן של שמעון זה היה כבר מוגזם מידי

החלטתי להזיז את התחת שלי ולעשות משהו

בפריצה האחרון אמרו שלא היה רצח רק שדידה של הרבה חפצים יקרי ערך

@@@

יצאתי לרחוב ופתאום ראיתי שרשרת מזהב

נתתי את השרשרת לשוטרים הם התחילו לחקור ולחקור עד שמצאו עוד כמה סימנים ליד השרשרת היה כובע אדום

ומסתבר שזהו היה אחד הפושעים הכי מסוכנים שברח מתא המעצר שלו [

בסוף נתנו לי פרס - צ'ק של 300 שקל ת'אמת שהייתי רוצה קצת יותר אבל רק הבאתי להם סימנים ורמזים

לבסוף עצרו את הפושע והכל היה טוב אבל

עדיין היה לי עצוב בגלל הילד שסבל מטראומה

היו שמועות שחודש אחרי השוד הזני הוא מת אבל אלו רק שמועות ויכל ליהיות שהוא עדיין בחיים.."

 

 

-

אהבתם את הספור ?!

בכל מיקר היינו שמחות אם הייתם מגיבות לנו

וקרדיט ענקק לכותבתתת

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=494140 

בלוג מדהים ומושקע כנסו.. =]

ביי ביי

נכתב על ידי חיה בסרט =] , 4/2/2008 18:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



96
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיה בסרט =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיה בסרט =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)