לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חלמתי שהיתעוררתי לאשליה :)


. . . .

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 373705118 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

.


אוקיי, 

שמעו, 

דברים המון קראו לי השבוע. 

ניפרדתי מירדן. סופי (סופסופ, כמה שזה רע לומר)

יש מישו שניראלי רוצה הלתחתן איתי.

מישהיא שמתחילה איתי.

אני כבר לא אוהבת אותה.  אבל מעריכה מאוד. 

ורשמתי לה מכתב בסוף. והיא חיייכה לי כיאלו בסוף. 

סיימתי טירונות. 

ואני עוד מעכלת את זה .

כמובן נישבעתי לצהל

היתחברתי בטירוף לבנות מהמחלקה. ולצערי הן לא ממשיכות איתי לקורס :( 

היתי בוינגייט בדבר הזה של אלופיי צהל. 

ושם גילינו שהמפקדות ההפך ממה שחשבנו,  הטובות חרא, והביצ' מלכות!

קיבלתי נחלון. 

ואני מחקה לתמונות .

המפקדת שלנו משחקתץ בדמינגטון מגיל 10, וקנינו לה כדורים של זה עם תמונות שלנו . 

ולצערנו לא זכינו לראות את התגובה שלה . 

חחח 

 

בכיתי שעת תש שלמה אחרי ההשבעה, למה?  על החיים בעיקרון. נקודת שבירה, גדולה .

בכיתי בקו הקשב רבע שעה XD 

 

בכל אופן.

אה שיט עיבדתי כומתה ושכחתי לקחת היום במרכזית :( 

 

תמונה שאסור בתכלית הדבר זה משפט מינימום לצלם. 

אבל איך אפשר שלא להצתלם עם פרד דור(זה שמו) שלי ?! :)

 

שבת שלום חמודים . :)

 

יאנה. זטולובסקי. 

נכתב על ידי , 19/10/2012 16:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,209

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאננקה בננקה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאננקה בננקה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)