לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חלמתי שהיתעוררתי לאשליה :)


. . . .

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 373705118 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

טירונות. מה היה . לקט.


על טירונות קצת, ומה היה - 

אנחנו ליד המטבח באמצע עב"ס (לא זוכרת מזה אז נגיד-  עבודת סירים) 

ולירון הפחדנית מתגובות של מפקדים יצאה להפסקת סיגריה, 

אז אני בא אליה מבקשת שאכטה , והיא כולה "לא לא.. אני באישור של המפקדת.  

תבקשי את גם...  אסור לי לתת לך!" 

אז אני כזה למ'כ שלי שעומדת איפושהוא שם,

"הקשב המפקדת, אפשר לקחת שאכטה מלירון?!" 

(תשובה לא קיבלתי. כי היא נישפכה מצחוק)

 

או ש-  הפלוגה שהיתי בה 'געש' כמו הר געש. 

והמשפט מחץ שלנו  הוא - "החום שביפנים- העומצה שבחוץ"

אז אני עומדת מול המפקדת בחדר אוכל - 
"הקשב המפקדת, איך ניראת הגלופה הפלוגתית?"

"הסמל של הפלוגה.. ניראלי" 

"הר געש וזה ?"

"כן ניראלי.. "
"ורשום של החום שביפנים העוצמה שבחוץ?"

"ניראלי שכן.."

"גם על החוטיני?!"

 "מה?!" 

 

ולקראת ההסוף,  שהיבאנו לה מתנה .

ואני הבאתי לה מכתב אמרה -בהצלחה יאנה 

ועוד בנות נתנו לה . 

והיא הכי לא מחייכת, אפעם, תמיד פוקר פייס. 

אז אני עושה . 

"הקשב המפקדת,, לא תחייכי ככה לקראת הסוף?!

והיא כולה מנסה שלא, "בהצלחה יאנה!:)" 

 

- רק שתבינו טירונות של נח"ל, רובן חננות, כימעט אין צחוקים... :\ 

 

 

אז היה  -  כף. 

היה מאוד כיף בטירונות! נהנתי המון.

למרות שבכיתי גם, בהשבעה, וכל השעת תש אחרי זה .

אחרי שהיבנתי שלא השקעתי מספיק לא בטירונות ולא בחיי, 

ומצד שני השקעתי שם והתאמצתי המון פעמים! 

והייתי אני, לא לבשכתי משכות בטירונות. 

התקופה עם הכי הרבה פתיחות שלי . ואמיתיות. 

שישה שבועות יפים :) 

ולקחים קצת לחיים. 

מדהים ויופי :) 

 

בהצלחה לי בהמשך, בקורס ובהכל :)

 

תמונה הממכישה  המון - 

חופש ולא חופש.

בין האפשרות לבחור לעשות משו שאסור.

ולמשו שהוא אתה .  ומשהו שהוא הצבא.

לא היפקרתי. אבל עברתי. 

(מקוצרכן, יפייפה:))

אז. בהצלחה לי. ובאהבה :)

נכתב על ידי , 20/10/2012 01:12  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,209

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאננקה בננקה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאננקה בננקה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)