לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חלמתי שהיתעוררתי לאשליה :)


. . . .

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 373705118 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

מושלם,לא. רומנטי, לא. אז מה כן?


(סקס ראשון ,פרספקטיבת כיתה ט'.)

מה אני יגיד? אני לא זוכרת במדוייק. אבל אני אשתדל. 

 

ולפני -  מושלמת- היא לא היתה. 

גם לא רומנטית. 

אז מה כן ? 

 

יש לי לספר משו לפני שקשור. 

כשהיתי בת 15 מה שראיתי סביבי (וזה הרי העולם שאתה לומד ממנו - הסביבה שלך)

זה בנות ששכבו עם בנים. 

והתוצאות-  הפסיקו להסתובב עם כל החבורה , עם החברים שלהן. 

עיבדו ידיד קרוב. שאו שהיה לו מוזר שהם עשו את זה.  או שלחתחילה רצה רק לזיין אותן. 

או שכולם יודעים, הינה הוא-  והוא היה הראשון שלה, הוא פתח אותה . 

לא רציתי את זה .

אמרתי לעצמי, אני , לא אשכב עם מישו מהעיר שלי . 

מישו שאני אצתרך לראות אחרי זה ברחוב. 

מישו שהוא מהחברים שלי. 

לא רוצה שאחד מהם יהיה הראשון שלי

וככה חשבתי . והאמנתי

 

ובידיוק זה הגיל שבו מכירים חבר'ה מהעיר הסמוכה. 

וזה מה שרה, הכרתי שם מישו,  אני אציין שגם דיי נדלקתי עליו.  מהפעם הראשונה שניפגשנו. 

והוא ידע, אבל היתה לו חברה וזה דיי העציב אותי באותה תקופה. 

ובכל זאת הינו בקשר.. הינו מדברים בין הפעם שהיתי בבית מהפנימיה. 

ואז הוא ניפרד מחברה שלו .. ואני אמרתי לו ממש במדרגות שליד הבית שלי שהוא מוצא חן בעייני. כמובן הוא ידע. 

הוא ארמ אני זוכרת שהוא לא רוצה קשר אחרי שהוא יצא ממנו, והוא רוצה לחקות. 

במבט לאחרון ,הוא היה דיי דלוק על מישיהא אחרת, שניראתה טוב. והוא דיי ניפנף אותי יכול להיות .

ויכול להיות שלא.

בכל אופן, הוא וחברים שלו שבאו באותו יום דיי נתקעו בעיר שלנו, הוא רצה לישון אצלי . 

כמובן לא יכל.  אני לא אהבתי שבאים אליי, ואמא שלי כמובן לא הסכימה שבן יבוא לישון אצלי. 

אז הוא וחברים שלו בסוף מצאו בית אחר לישון  בו.

ואני מהספונטניות שלי הלכתי איתם. 

מפה לא זוכרת בידיוק איך אבל כנירא זה היה דיי ברור לאנשים , ישנו יחד באותו חדר. 

קצת דיברנו. ואז אמרתי לו בצחוק מחקה(מהמילה חיקויי של מישו) את בנות ישרא "רוצה לנשקק אותי?" 

והוא נישק :) , החלטתי להשתעשע "רוצה להתמזמז איתייי?" 

התמזמזנו(ידיים פה ושם). מיותר לציין כמה הורמונים מרקדים בקפיצות לשמיים ברגעים כאלה. 

אז שאלתי את השאלה לתחנה הבאה. 

הוא לא רצה בהתחלה.  להיות הראשון שלי.  אמר שזה חשוב הנושא הזה. 

אבל אני - מה אכפת לי . רציתי . רציתי לנסות ולדעת על מה כולם מדברים. 

לדעת מזה .  למה עושים מיזה עיניין. האימפולסביות בגיל ההוא , בשיא. 

בסופו של דבר הוא ניכנע , ועשינו את זה (עם קונדום פשוט זה פרטים טכניים)

כאב לי . 

כאב לי מאוד.

כאב לי נורא. 

אז אחרי בערך ארבעה חדירות הפסקנו. (לא ירד לי הרבה דם לא ולא בכיתי)

הוא לא רצה להאכאיב לי, למרות הכאב בייצים שהוא ידע שיספוג אחרי זה. 

אבל.  ניקרע, הלך לעולמו כרום הבתולין שלי. 

יום למחורת השתעשתי במחשבה "יאנה לא בתולה" אמרתי לו את זה בצחוק,

הוא צחקק ואמר "שש, שש..  שלא ישמעו אותך(:" 

 

 

 

 

במחשבה לאחור, כן אני דיי מתבאסת על זה שלא הקשבתי לעצת ה-מישו מיוחד שיהיה.

ולא יחסתי לסקס משמעות יתרה בחיי אחר כך, של- הווו אנחנו יוצאים בוא נחקה כמה חודשים. 

(היה רק קשר אחד שזה קרה בו. באמת קשר שהיה לי חבל לעבד בהמשך.)

נכתב על ידי , 26/10/2012 15:36  
הקטע משוייך לנושא החם: הסקס הראשון
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,209

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאננקה בננקה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאננקה בננקה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)