לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הו, שהחורף יבוא!


קיטש אקספרסיוניסטי.

כינוי:  lacrimosa girl

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

כמה זמן לא הייתי פה.


טוב לי בפנימיה וזה חלק מהעניין. כי אני לא מרגישה צורך לשרוץ במחשבים וגם אין לי פרטיות אניויי אז אין לי זמן להשתפך כאן. או בכל מקום אחר.
אבל לבד לי וכואב לי.
השנה התחילה ממש חרא מבחינתי. לא נכנסת לשיעורים וגם פרשתי מפיזיקה. על סף העפה מבצפר. מקווה שאחרי החגים אתפוס את עצמי בידיים ואכנס למסלול שבסופו תעודת בגרות, אני מקווה.
ההופעה של פול מקרטני היתה מדהימה.
שיעור 30 בנהיגה. כנראה טסט ב30 לחודש [יום לפני ההופעה של טריה D:] 
מצוקה כספית קשה אש.. ויש המון דברים לממן. טסט, טסט פנימי, שלל הופעות.

ובזמן האחרון עלה בכיתה הנושא של ההטרדה/תקיפה מינית וכ"כ כ"כ קשה לי עם זה.
אבל נשרוד.
או שלא.
וזה לא יהיה רע כל כך.

הייתי עכשיו שבוע במדרשה שוב והיה כ"כ כ"כ כיף.
אני כבר רוצה לסיים בצפר ולהתחיל לחיות.

ואני רוצה אהבה.
כי אני כל כך לבד.

על מי אני אוהבת.

די להתבכיינות. אני חושבת שאחזור לעדכן כאן בצורה קבועה יותר. אז יהיו גם פוסטים מחורפנים כמו שהיו פעם. אני מקווה.
כי יוצא לי להיות כאן בעיקר כשרע לי.

Lacrimsoa girl.
לא ברורה.
נכתב על ידי lacrimosa girl , 9/10/2008 20:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlacrimosa girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lacrimosa girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)