הבלוג של דניי (:

שבת בת"א

בשבת שעברה הייתי שבת בת"א

היינו 12 בנות שעשינו אצל הרכזת שגרה בת"א

ביום שישי באתי לצאת לכיון הרכבת כדי להספיק את הרכבת לת"א ולהגיע בזמן..

איך שאני באה לצאת הילה וצופית מתקשרות אליי שהם פיספסו את הקו לרכבת אז אמא שלי אמרה שנלך להביא אותם ואז ניסע לרכבת..

בדרך כל הרמזורים היו אדומים והתעקבנו אז פיספסנו את הקו. חיכינו שעה לקו הבא.

אחרי שהוא בא עלינו עליו.

ואיחנו ב45 ממתי שהיינו צריכות להיות שם אז הרכזת קצת התעצבנה עלינו.

היא ציירה לנו מפה איך להגיע לתחנת אוטובוס שאנחנו צריכות להיות שם ב4:10 כי זה קו אחרון, וצריך לקחת איתנו 5 וחצי שקל בדיוק כדי שנשלם בדיוק לאוטובוס ולא יהיה לנו מוקצה בשבת.

הגענו לדירה שהיא הביאה לנו התארגנו צ'יק צ'ק ויצאנו לכיוון התחנה.

הגענו לשם והקו עבר מולנו אבל ראינו שאף אחד לא עולה עליו מהתחנה(שהרי כל הבנות היו צריכות להיות שם עם הרכזת והמשפחה שלה) והבנו שאו אנחנו לא בתחנה הנכונה או שיש עוד קו.

חיכינו שם אחרי 5 דקות בא עוד קו והוא היה ריק שאלנו את הנהגת(שהייתה נראת מפחייייד עם מליון קעקועים על הגוף :S) לאיפה היא מגיעה והיא אמרה "רכבת מרכז, רכבת מרכז" וסגרה את הדלת.

אחרי שהיא אמרה שזה לרכבת מרכז ידענו שטעינו כי הרבת מרכז הייתה במרחק של 10 דקות הליכה משם וידענו שהמקום רחוק.

איילת אמרה שאחותה גרה פה אז נלך לשאול אותה אם היא יודעת איפה זה "ראש יהודי" הלכנו ולא מצאנו איפה היא גרה

אז חזרנו לכיוון הכביש שבו הייתה התחנה.

פחדנו שתכנס שבת ואנחנו עדין עם ה5 וחצי שקל. וגם אמרו לנו שהתפילה ב"ראש יהודי" כ"כ מיוחדת שרצינו להיות שם אבל לא היה לנו מושג איפה זה ואף אחד ברחוב לא ידע :\

לא ידענו מה לעשות.. 5 בנות בת"א שלא מכירות אותה בכלל. ובלי פלאפון או משו כדי לברר, היינו בכיוון שללכת לדירה שלנו ולעשות שם ארוחת שבת עם עוגיות וחטיפים..

אז אמרתי שצריך לתת את הכסף לצדקה כדי שלא נחלל שבת, נכנסתי לחנו הראשונה שהייתה לידנו ולא היה שם קופת צדקה אז הלכנו לכיון חנות אחרת ואז איילת אמרה שנראלה שאחות שלה גרה פה אז היא הלכה עם רחלי לבדוק ואני לקחתי את הכסף ונכנסתי לחנות לתרום את הכסף..

אני תורמת את הכסף ואני אומרת בלב שלי "בבקשה בבקשה שמשהוא יעזור לנו להגיע לראש יהודי"

ואיך שאני יוצאת אחרי דקה אני רואה משהו דתי מתקרב אלינו ואלאט לאט שהוא התקרב זיהיתי שזה הבעל של הרכזת, הוא מגיע כולו מתנשף ואומר לנו מה אנחנו עושות פה, ואנחנו סיפרנו לו כל מה שקרה ואז הוא כזה אומר "בואו נמהר אולי נספיק את הקו האחרון" והילה אומרת לו "אבל תרמנו את הכסף" והוא כזה "אתם לא תרמתם את הכסף :| " והילה "תרמנו אותו".

הוא חושב שתי דקות מה עושים ואז הוא כזה "חכו לי פה שניה אני בא".

חיכינו לו ראינו אותו נכנס לאיזה קיוסק כזה ועשה עוד סיבוב קטן ובא, הוא אומר לנו "עוד כמה דקות יבואו שתי מוניות לקחת אותנו לשם" ואנחנו כזה"אבל איך נשלם להם אין לנו כסף?" ואז הוא מוצי שתי שטרות של 50 שקל מהכיס ואנחנו כזה "מאיפה זה הגיע?" ואז הוא אומר"סתם אנשים חמודים בת"א שלא כ"כ אכפת להם לעזור לאנשים" ( אז אין לי מושג מי אילו האנשים האלה .. אבל תודה להם )

המוניות הגיעו וסופסוף הגענו ל"ראש יהודי"

התפילה שם הייתה מדהימה מדהימה..

היום שם אנשים דתיים חילוניים.. והיה כ"כ מדהים להתפלל שם.

אם יוצא לכם להיות שבת בת"א כדאי לכם ללכת לתפילה שם בערב שבת ממליצה בחווווום.

אחרי התפילה הלכנו שעה ברגל למקום שהרכזת סידרה ואכלנו שם ארוחת שבת.

ואז הלכנו לדירה

יום שבת

קמנו ב9 וחצי התארגנו והלכנו לבית כנסת..

ומשם הלכנו לאכול אצל משפחות (אני אכלתי עם צופית תהילה ורונית אצל הרכזת)

אח"כ הבעל של הרכזת העביר לנו שיעור מעניין

ושהשיעור נגמר הלכנו לירקון שזה 5 דקות הליכה ברגל מהבית של הרכזת

הלכנו רוב הבנות והבנות של הרכזת (הבנות שלה בנות 9 7 5 3)( יש לה עוד אחת בת שנה ומשהו שהיא לא באה איתנו )

ובירקון היה נחמד היו שם מלא אנשים.

ובגלל שהשבת הייתה שבת שירה אז שרנו את שירת הים ליד המים של הירקון והיה ממש נחמד, היו כמה אנשים שהסתכלו עלינו חחח.

אח"כ הלכנו לדירה לנוח וחזרני לרכזת לארוחה שלישית.

הבדלה ואז יצאה שבת וחזרנו לבית ברכבת..

קיצווור הייתה שבת מאווד נחמדהה

שבת עם נס גלוי

נכתב על ידי דנייי. , 9/2/2009 18:54
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט