לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בדיוק כשהתחלתי להתרגל לאתמול, הגיע היום.



Avatarכינוי:  ליאני ( :

בת: 28

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008


 

 

 

בתור תושבת אשדוד אני יכולה להגיד לכם שלא הייתם רוצים להתחלף איתי עכשיו.

ממש ממש ממש לא.

תתארו לכם מצב, שבו אתם מתעוררים בבוקר, הפוכים עוד מאירועי אמש,

מתהלכים חצי ישנים בבית ריק, אמא ואבא בעבודה, אח ואחות בצבא, ( האחות משרתת בניצנים, שזה יותר קרוב לטווח האש )

הטלפון מצלצל, סבתא מצרפת, ממלמלת מילים בצרפתית, ואתם מנסים להבין,

מנסים להשיב בצרפתית עילגת אבל בדיוק נשמעת צפירה-

* ווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווויההההההההההההההההההההההווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו *

אתם רצים בבהלה לממד, ומנסים להסביר לסבתא הצרפתייה הלחוצה מה קורה,

ומתחרטים שביקשתם מאמא בגיל 3 לא לדבר איתכם יותר צרפתית.

אני מנתקים לסבתא בפרצוף, פותחים את החלון עפ"י שאסור, כי בא לכם לשמוע את ה'בום'.

משום מה זה מלהיב ונותן לכם סיפוק.

אחרי משהו כמו דקה, נשמע 'בום' די קרוב,

וקריאת ' כוסאמממממממממממממממממק ערס ' נשמעת מפיכם הספוג במשחת שיניים.

הטלפון לא מפסיק לצלצל והפלאפון רוטט כמו ויברטור,

לכו תסבירו לכולם שהכל בסדר, ששום דבר לא קרה לי,

ואז לשתות את הנס של יום ראשון בבוקר, ולהתעורר לצלילי החדשות.

אחחח , דרך נפלאה לפתוח את השבוע, אתם לא חושבים ?

 


עריכה :

29.12.2008

היום נפל טיל גראד בערב,

נשמעה אזעקה שהייתה נשמעת צורמת מתמיד, ידעתי ... פשוט ידעתי שהמשפט 'אין נפגעים' לא יישמע לצד אירועי הנפילה.

5 נפגעים, שני פצועים קשה, הרוגה אחת ( אירית שיטרית ז"ל, ת.נ.צ.ב.ה ) , 2 פצועים קל. היו עוד רבים נפגעי חרדה.

זה היה מוזר, ומפחיד. אירית בסה"כ מילאה אחר הוראות פיקוד העורף, יצאה מהרכב וחיפשה מרחב מוגן, ביש מזל.

אירית היא אמא ל 4 ילדים, אירית היא בעלת משפחה. זה מוזר, הזוי, מטורף.

אני יודעת שהיא לא הראשונה שנפגעה מקאסמים, גראדים ופעולות של החמאס או החיזבאללה, לא יודעת האמת, אותו חרא.

אבל כשזה מגיע לעיר שלי, כשזה פתאום קרוב לעין, זה קרוב ללב.

זה יותר נוגע, אני מפחדת שאחד מאהובים שלי, או אפילו אני, נהיה מעורבים בזה.

אבל הפחד והחרדה, השהייה באי וודאות, שמעו לא יצאתי מהבית כבר ארבעה ימים רצופים!!!!!

וזה לא בדיוק תורם לדיאטה שלי, כי אני רק אוכלת כל היום ובמחשב.

אבל עזבו את זה,

עניין הטילים יותר מסוכן ממה שנראה לכם, הרבה יותר מסוכן.

אל תגידו 'לי זה לא יקרה' . פשוט אל.

 

אוף, אני נשמעת כמו תשדיר של פיקוד העורף, אבל תאמינו לי,

בהשמע האזעקה הכנסו למרחבים מוגנים ומלאו אחר ההוראות, זה מציל חיים.

 

הנה קטע שכתבתי היום,

אני משאירה לכם כאן, תאמרו לי מה דעתכם.

* מחזקת את תושבי הדרום הנוספים, בעזרת ה' ( האמנם ? ) נעבור את זה .

 

 

תשמור על העולם ילד\ אני

השמיים נצבעים בצבע אדום,

אדמתנו ספוגה טילים של מוות,

הם שוגרו ממקום רחוק יותר, קר יותר,

אנושי קצת פחות.

האוויר מוצף ברסיסי פחד,

כ"כ הרבה רסיסים, צפופים, אחד בתוך השני

אי אפשר לנשום.

צליל ארוך וצורם חותך את דממת השגרה.

אדם רץ, בורח, נמלט,

וברקע צרחותיה של אמא מפוחדת

לך תגיד לה שיהיה בסדר, שלא יקרה כלום.

לך תגיד.

 

"תשמור על העולם ילד, יש דברים שאסור לראות.

תשמור על העולם ילד, אם תראה תפסיק להיות

גיבור של העולם ילד, עם חיוך של מלאכים

תשמור על העולם ילד,כי אנחנו כבר לא מצליחים."

 

ומה תאמר לילד שלא הצליח לשמור על העולם?

מה תאמר לו?

לא תוכל לומר לו כלום.

כי הילד הפך למלאך למרגלות הקטיושה,

כי הדממה שתקה יותר מדי,

והדמעות לעולם לא יפסיקו לרדת.

כי החיוך נסגר ונחתם לנצח נצחים.

הילד ספוג עמוק באדמה,

עיניי המלאך של הילד נעצמו,

והמבט התאדה לשמיים.

הם נצבעו בצבע אדום.

 

אם תקשיב חזק מספיק,

תוכל לשמוע אותו צוחק.

 

לך תגיד לאותה אמא,

שהכול יהיה בסדר.

 

 

 

= לילה שקט לכולם =

נכתב על ידי ליאני ( : , 31/12/2008 01:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של the black bird ב-11/1/2009 16:38
 



B.F.F


 

 

 

כבר כמה פעמים ביומיים האחרונים אני נכנסת, מתחילה לכתוב.. למחוק.. לכתוב.. למחוק..

ובסופו של דבר יוצא שאני מוחקת הכל ולוחצת על האיקס, במקרה הטוב.

במקרה הרע אני יוצאת עם מקלדת בוכה ואצבעות שבורות.. אבל בסדר.

עכשיו אני לא יודעת כ"כ למה אני מרגישה צורך פשוט לבוא לפה ולכתוב הכל,

בלי לחשוב, בלי לדעת מה הולכת להיות המילה הבאה.. פשוט לכתוב.

אז.. היום, בבי"ס היה ממש נחמד :)

למרות, שאני ממש ממש ממש ממש שונאת את הכיתה שלי,

באמת! חוץ משלושה ארבעה.. אולי חמישה ילדים שאני אוהבת, אני לא מסמפטת את השאר,

בואו נאמר את זה כך.

ואיחרתי היום לבי"ס ( שוב ), אני מן ילדה כזאת.. קשה לי עם זמנים.

אני מאחרת לכל מקום, בכל זמן. ולא בכוונה! פשוט.. לא יודעת,. זה פשוט ככה.

אם אני מקדימה לאנשהו, זה בטח בטעות, אולי העבירו לשעון קיץ\ חורף ולא ידעתי או משהו כזה ..

בכל מקרה, אצלנו בבית ספר, כשמגיעים באיחור לבי"ס צריך לבוא יום למחרת ב 7:40 [ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]

ולהחתים אחת מהמורות שעומדות בחוץ, כי אין להם כ"כ חיים. אז לי יש אוסף כזה חמוד במגירה החמודה שלי,

של  כמה מאות פתקי 7:40 חמודים נורא! בלי חתימות חמודות.

זה לא חמוד כבר!

 

אז המורה הפוסטמית נתנה לי להחתים שבוע פתקי 7:40 ונתנה לי את המספר שלה.. כן, תמיד ידעתי שהיא חושקת בי בסתר .

היא רוצה שההורים שלי יתקשרו אליה, ברור, כן .. מיד.

זה בסדר טובל'ה, אני יודעת שאת רוצה אותי ואת משתמשת באיחורים כתירוץ, זה בסדר.

 

בכל מקרה,

היום, ואולי גם אתמול, שלשום וכל הימים שלפני, הבנתי שאין לי חברות אמיתיות.

עזבו חברות, אין לי חברה אחת!אמיתית!

כזו שתשמע על הקול שלך שאת עצובה גם אם את מנסה להשמע הכי צוהלת ושמחה בעולם. כזו שאת יכולה להסתמך עליה בדברים הכי קטנים ובדברים הכי גדולים.

כזו שתשמח איתך, שתבכה איתך.

כזו שאם תצטרכי פד ולא יהיה לה, היא תלך ותחפש אצל אחת אחת מהבנות בבשכבה..

כזו שתבין אותך גם בלי מילים,

כזו שתוכלי לדבר איתה במבטים, והיא תבין אותך אפילו יותר טוב.

כזו שארצה לעשות למענה את אותו הדבר ויותר  ..

 

אני רוצה חברה הכי טובה.

אני רוצה.


 

אחד השירים הכי יפים שנכתבו ..


'Cuz we lost it all"
Nothing lasts forever
I'm sorry 
 I can't be perfect
Now it's just too late

 and We can't go back"

 

http://uk.youtube.com/watch?v=VzdbLcmXwcY

 

 
 

נכתב על ידי ליאני ( : , 15/12/2008 13:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאני :P ב-27/12/2008 16:53
 



לדף הבא
דפים:  

1,079
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאני ( : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאני ( : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)