לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

וזה כואב ולא בלילה


כשהמפלט היחיד שלך מהעולם הוא השתיה ואתה לא מוכן לשתות.

 

 

מאסתי בבני אדם ובקשרים אבל מעולם לא בך, 

הפסקתי לכתוב לך מכתבים ולעצמי שירים כי רציתי להרוג את הרגש שעדיין כאן,

הוא חי והוא בועט והוא קיים ובכל בעיטה משאיר לי סימן כחול קטן 

על הפנים, כדי להזכיר לי שהוא

 

ואני אותו הילד הקטן שמצא אותך, ילדה, אבל את כבר לא

את עם אחר עכשיו והיום הוא לא אז ואת לא אותה ילדה

אז מי את? ומה זה עושה אותי?

שנים ושנים ושנים של בלעדיך ושל הרהורים ואיך אני לא יודע מי אני?

או מה איתי? או... למה?

אם בכלל יש סיבה, אם בכלל מעולם היתה לעולם הזה כוונה

לכוון אותי למקום מסוים בלעדיך, אני בכלל ''אני'' בלעדיך?

או שאני פשוט לא?

 

אולי אני פרי דמיונו של איזה סופר חולני,

או קריקטורה של מקבץ נדבות בכביש בין עירוני,

אולי אני בכלל דמות קומית בעוד סרט דביק של וודי אלן,

אולי אני... אולי אני לא?

 

ושוב כמו כל לילה אני זוחל למיטה, 

לא שיכור, לא מבולבל, רק רוצה מנוחה

"בלילה כלום לא כואב" את אמרת,

אז שלא יכאב.

עכשיו לילה.

 

מאסתי כבר בפילוסופיות זולות ובשירים

אבל מעולם לא בך.

 

תשני טוב בלעדי.

 

 

 

 

 

 

שלך, k~

נכתב על ידי K~ , 19/1/2017 17:03   בקטגוריות לבד, אומנותי, אהבה אסורה, אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואת קראת לי נ'


שנים עברו והספר שנתת עוד אצלי, ניצול יחיד ממערכת יחסים שנפרשה על שנים של אהבה- לא אהבה.


 


 


      השיר שלנו נעלם כשבראש ממשיך אותו ניגון


      כששכחתי מי אני ומי היית, את קראת לי נ'



 



 



 



 



 

נכתב על ידי K~ , 19/6/2015 23:56   בקטגוריות אהבה אסורה, אומנותי, לבד, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור, סיפרותי, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"על קצה ספסל"


נערה אחת, שתי גומות

לא שמלה, לא צמות

חיוך קודר, מבט חודר

חושבת על אחר

מסיתה את מבטה

אל הדממה.

 

בצד אחר, הוא עוד זוכר

את מבטה, ולא אומר

רוצה איתה, הוא מתקרב

הוא ישקר, זה לא כואב

והיא לא שם.

 

לצד האש, על קצה ספסל

היא לא חייכה, הוא מבולבל

שוב לא רוצה, והוא שותה

ואז הלך, היא לא תבכה

היא חזקה והוא סובל

היא עם אחר, הוא מתאבל

חלפו שנתיים.

 

 

גבר אחד, גומה אחת

אישה אחת, נשואה כמעט

חצי חיוך, חצי איבה

מסך עשן על אהבה,

שבליבו עוד בערה.

ונשארה.

ונגמרה. 

ונקברה.

 

לצד האש, על קצה ספסל,

ליד הפארק, אחרי כיכר 

ושם סיימו. זה סיפורים של אוהבים - אם ירצו או לא ירצו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ניצול מספר הזיכרונות שנכתב לאיזי.

 

שלכם, k~

 

נכתב על ידי K~ , 9/5/2015 18:11   בקטגוריות אומנותי, לבד, אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, אהבה אסורה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של K~ ב-19/6/2015 23:47
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לK~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על K~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)