לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני והשיגעון שבי D:


אין תיאור, מי שרוצה להיכנס שיכנס, :]

כינוי:  זה רק אני והשטויות.

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

מה הולך פה ?!


ואני שואלת ברצינות, מה הולך במדינה שלנו ?

אני יודעת שזה כ"כ נדוש שמדברים על זה שוב ושוב ולא עושים עם זה כלום,

המצב הזוועתי, המזוויע, הנורא שנהייה עם המדינה שלנו.

מדינה כ"כ יפה שהייתה פעם, איך הכל היה שונה.. לאנשים פעם היו ערכים, התגייסו לצבא כמובן מאליו!!

בביה"ס? התייחסו למורים בכבוד, מילה של מורה זאת מילה של מורה.

אומנם היה נוער שעישן ושתה, אבל לא בכמויות האלה ובטח שלא בכיתה ח' או ז'.

בנות לא היו הופכות להיות שרמוטות בגיל 12 !!

ושנתחיל לדבר על ערכים? אתה שואל היום אנשים מי זה היה חיים ויצמן ומה הם עונים לך ? "מיזה ?" ומתחילים לצחוק.

אז זהו.. שאני לא הייתי צוחקת.. אני הייתי בוכה.

לנוער של היום אפילו לא איכפת מהמדינה שלו, מצידו שיעבור לגור באוסטרליה או ניו-יורק העיקר לא בישראל

וכולם מאשימים את "המצב במדינה" כן.. הערבים אשמים? חשבתם על זה שאולי קודם הכל מתחיל בנו? אולי הבעיה טמונה בתוכנו?

ואני ממש נבוכה מלדעת שבעוד כמה שנים הנוער הזה הוא הנוער שיתגייס לצבא (חלקו) והנוער הזה הוא זה שיעבוד וינהל את המדינה הזאת.

על הנוער הזה כל המדינה מסתמכת, המדינה שנדרשו שנים להשיגה, המדינה שעצמאותה גזלה חיי אנשים רבים.

המדינה שלאט לאט הולכת ונהרסת ונחרבת.. ובדיוק במילים האלה אפשר לתאר את המצב הקשה.

ומה אנחנו עושים? נוסעים לאוסטרליה.. או לכל מקום אחר.. ושוב.. כי "המצב לא טוב".

ואתם בטח שואלים את עצמכם "מה יש לנו לעשות.. זה המצב שאליו נקלענו" אז לא ! כי יש כאלה שיושבים בחיבוק ידיים בביתם

ואפילו לא טורחים להזיז את עצמם כדי להתנדב במשהו משמעותי בחייהם.

ושלא נדבר על הפוליטיקה, על השחיתות, עוד זוועה נוספת .. אפילו קשה להזכיר את זה כמה שהמצב שלנו באמת קשה.

עד מתי כל זה יימשך?? מתי זה ייפסק? מתי אנשים יתחילו להתעורר לעזאזל ?! ולמה משרד החינוך שותק ולא נוקט באמצעים קשים

על מנת לחסל את כל מה שהולך פה? אני כבר באמת לא מבינה .. ומיום ליום.. אני רק נגעלת יותר, ממש מתביישת להגיד שזאת המדינה שלי כבר.

אנשים שנהרגו בכל המלחמות למען מדינתנו, שהקריבו את משפוחתיהם ואת רכושם כדי שהמדינה הזאת תוכל להתקיים ואנו דורכים על הכל.

עם כפויי טובה.. פשוט ככה זאת המילה.. כפויי טובה ! זה מה שאנחנו.

ואפילו לא ניתנו כאן דוגמות אמיתיות על מה שהולך אצלנו בחבר'ה, זוהי רק טעימה קטנה מה"תענוגות".

אז הפתרון? לא באופק בכלל.. ואנחנו גם ממש לא בכיוון של לפתור את הבעיה.

 

 

*מה שנכתב כאן לא נוגע לכל הנוער, אני מודעת לכך שיש נוער שכן תורם ועושה למען המדינה ובכללי למען החבר'ה ועל כך אני שמחה לשמוע*

 

נכתב על ידי זה רק אני והשטויות. , 16/5/2009 23:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Traveling Elephant ב-24/5/2009 16:01
 



עידכווווווווווווווווווווווון אחרי מאות שנים.


סתם לא.. הגזמתי.. סה"כ חצי שנה מאז שלא עידכנתי.. ביג דיל P:

מה יש לעדכן?? המון המון המון.

טוב כמעט סוף שנה.. עכשיו מתחילה לה תקופת הבגרויות.. מי ישמע כולה 2 בגרויות

אבל זה מלחיץ .. במיוחד היסטוריה.. איך אפשר לזכור כל כך הרבה חומר .. אני בחיים לא אצליח :S

וביחד לבגרויות יש טונה מבחנים ללמוד אליהם ועבודות.. פיייי.. הגזימו קצת ..

אבל אני אסתדר.

לגביי מד"א עברתי בסופו של דבר.. עכשיו אני בתקופת התנדבות :)

בינתיים היו 17 נסיעות.. חלקן מעניינות וחלקן לא ממש.. והולך דיי טוב ^^ נהגים קצת טמבלים

אבל מסתדרים.. העיקר שיש אחלה נוער ואני מתה על כולם D:

אממ מה עוד יש לעדכן?! ישלי מחשב בחדר *תנקס גאד*..

אה כן! הצטרפתי לסמינר "רימון" שלומדים שם על פילוסופיה , יהדות.. וכאלה .. בטח נשמע מעפן לדעתכם

אבל אותי זה מעניין :) ומכירים שם חבר'ה מכל הארץ בגיל שלי.. והספקתי באמת להכיר אנשים מדהימים..

היינו בקיסריה.. אחד המקומות היפים.. ממש התאהבתי בים.. התבוננתי בו ולא יכולתי להפסיק

היה בו משהו שונה.. לא כמו בשאר החופים.. ים שונה כזה .. אולי מה שהיה בו וההיסטוריה המדהימה.

כמובן שהסמינר הזה ממשיך.. ויהיו לי עוד כאלה , כל פעם במקום אחר.. פעם בכמה חודשים..בסופ"ש של שישי שבת.

 

אז אני חושבת שאני אסיים.. בהצלחה לי ולכולם בבגרויות ובמבחנים D:

ועידו .. חולה לך על התחת.. תעשי לי ילדון סקסי כמוך ^^ (כי אתה ביקשת שאני ארשום חחחחח)

אוהבתת מלא מלא 3>

נכתב על ידי זה רק אני והשטויות. , 6/5/2009 23:33  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זה רק אני והשטויות. ב-16/5/2009 23:51
 





15,570
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזה רק אני והשטויות. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זה רק אני והשטויות. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)