לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג שמספר על החיים מבפנים. החיים שאף אחד לא יכול לראות ולגעת בהם. אם אתם מעוניינים לקרוא על חיים פשוטים שמכילים בתוכם את הדברים הקטנים שהופכים את החיים לאחד הדברים היותר מעניינים ומרתקים אתם מוזמנים לקרוא.

כינוי:  שמיים כחולים.

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

צבעים וצבועים.


בעוד כמה דקות יתחלף לו היום ליום חדש שיביא איתו תחושה פנימית נעימה שרק אני יודעת להרגיש.

זהו היום שלי.

רק שלי.

לפעמים אני מרגישה שהימים המיוחדים האלה ששייכים רק לאנשים שמייחסים חשיבות לימים האלה הם ימים די מבוזבזים ומלאי רגשות מיותרים.

הרי מה ההבדל בין היום הזה לבין היום של אתמול?

בדיוק אותו הדבר רק ספרות אחרות שמסמלות משמעויות שונות לאנשים שונים.

אני שונאת את הדברים הצבעוניים האלה,המנופחים שמסמלים עבור אנשים מסוימים שמחה ואושר רגעי ואחרי מספר שעות שהכל נגמר כולם שוכחים וחוזרים לחיים הרגילים שלהם.

לימים הרגילים עם הספרות שלא מסמלות משמעות מסויימת.

אני מקווה שהיום שיגיע יהיה שונה מהימים האחרים בשנה כי בכל זאת הוא מופיע רק פעם בשנה.

אני לא אוהבת את היום הזה יותר מדי.

הוא גורם לי לתחושות נעימות ובו זמנית גורם לי גם לרגישות מסויימת שמופיעה רק ביום הזה.

נכתב על ידי שמיים כחולים. , 11/3/2008 23:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ד' יקרה,


הרבה זמן עבר מאז הפעם האחרונה שכתבתי לך.

בדרך כלל אני כותבת בקבצי Word,רק כדי שיהיה תיעוד לדברים שהייתי רוצה להגיד לך אי פעם.

אני כותבת על היופי שלך שהוא יחיד במינו ועל העיניים הירוקות שלך שסוחפות כל אחד שמביט בהן.

למען האמת,אני לא זוכרת מתי הייתה הפעם האחרונה שראיתי את העיניים הירוקות שלך.

אני כל כך מתגעגעת למבט שלך שמשדר כל כך הרבה חום גם לכאלה שאת לא תמיד הכי אוהבת.

ד',אני יודעת שכדי לשמור על קשר צריך שני צדדים ובמקרה הזה אין שני צדדים שיכולים לשמור על קשר.

אני מודעת לעובדה שיגיע יום ונצטרך להיפרד,על אף שאני מרגישה את הפרידה הזאת כבר מה-20.6.2007.

כואב לי לראות אותך צוחקת כי אני יודעת שהצחוק שלך הוא עם אחרים ולא איתי.

כואב לי לדעת שכואב לך כי עוברים עלייך כל כך הרבה דברים כואבים ומבחוץ את יודעת להסתיר אותם.

את פשוט שחקנית בחצי משרה שיודעת להראות לכולם את השמחה שלך ואת העצב את שומרת לעצמך לשעות הקטנות של הלילה.

כנראה שאף פעם לא תדעי שיש מישהי שאוהבת ודואגת לך מרחוק כי אף פעם אנחנו לא נגיע למצב שאני אוכל לדבר איתך בצורה הכנה והגלויה ביותר.

יכול להיות שלא נועדנו להיות חברות ויכול להיות שקשר כזה דורש מעל ומעבר.

לפי האסטרולוגיה אנחנו הפכים משלימים (כמובן שרק לפי המזלות) למרות שאני מרגישה שבאמת שיש בנינו כימיה שלא נוצרה אצל חברות אחרות שיש לך.

בכל יום אני מגלה שהיום שבו הכרתי אותך היה היום המאושר ביותר בחיי.

היום אני כותבת לך את המכתב הזה כדי להגיד לך מילים יפות שהמשמעות שלהן תעלם עם הרוח.

אני מאחלת לך חיים יפים וטובים,

שלך לנצח,

שמיים כחולים.

נכתב על ידי שמיים כחולים. , 8/3/2008 11:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





344
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמיים כחולים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמיים כחולים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)