לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג (:




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

מה יהיה? =\


סתם פוסט הירהורים.

מעניין מה היה קורה אם היה לי את האומץ לעמוד על שלי במקרה הזה.

אני תמיד יודעת מה אני רוצה ודווקא שם, לא.

אני לא אחת שמוותרת אבל דווקא שם כן.

למה דווקא אז לא יכולתי להילחם ולצרוח כמו שאני יודעת.

 

מעצבן אותי שאני לא יכולה להגבר על זה.

ככל שהזמן עובר אני רק מפחדת כמה שיותר להתקרב.

הן לא מקשיבות לי, הן יפגעו ואני אמות.

 

מתסכל אותי שאין לי אומץ לעשות כלום.

מתסכל אותי להרגיש חלשה.

מתסכל אותי שאני פוחדת ממנו.

בא לי לברוח, לשכוח ולהפסיק לחשוב על זה.

 

3>

תגה

 

נכתב על ידי תגי , 18/1/2009 21:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  תגי

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתגי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תגי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)