לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dear Life


Sometimes in life, You run across a love unknown, Without a reason, it feels like you belong, Hold on dear life, Don’t go off running from what’s new, I became somebody through loving you,

Avatarכינוי:  Ms. Muffin

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

עזרה דחוף - איפה אפשר לקנות סקייטבורד ?


היי חבר'ס,

מה נשמע ?

יאללה לעיניין.

 

אני רוצה להתחיל להחליק על סקייטבורד,

אם מישהו פה יודע איפה אפשר לקנות סקייטבורד טוב ?

אני רוצה להתחיל, אבל קודם צריך לקנות לא ?

או שבעצם עדיף שאני קודם ילמד איכשו ?!

עזרה, בבקשה.

(:

נכתב על ידי Ms. Muffin , 26/1/2008 10:11  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום שישי, שוב אותו שיט. + שאלון שכזה.


אחח, יום שישי,

לא סתם שישי,

שישי חופשי :)

 

היום היחיד בשבוע שמותר לבוא בלי תלבושת אחידה לביה"ס,

איזה כיף ?

 

טוב נו, לא כל כך.

כי אין לי סווצ'רים יפים,

ואני תמיד מרגישה שמה שאני לובשת זה מכוער מידי,

או לא מספיק אופנתי.

ואני כמעט לא יוצאת מהכיתה בגלל זה..

 

שיהיה.

למי אכפת מה יגידו ?! D:

 

 

קרה היום את הדבר הכי מפחיד בעולם,

חברה שלי הראתה לי אסמס שאחותה שלחה לה

שתזכור תמיד שהיא אוהבת אותה,

ושתשמור על הבת שלה

והיה לה ממש כיף כשהיא באה אליה

וחבל שזאת תיהיה הפעם האחרונה.

 

זה היה הכי מלחיץ בעולם!

היא היתקשרה לאבא שלה ואמרה לו שיסע אליה,

והיא לא אמרה לו למה.

ומצאו אותה בדירה שלה מעולפת והתינוקת שלה בכתה.

היא ניסתה להתאבד !

זה היה כל כך מלחיץ, ממש פחדתי. :/

העיקר שעכשיו הכל פחות או יותר בסדר,

אני מקווה.

 

 

 

כל מיקרי ההיתאבדות מזכירים לי שפעם,

כשהייתי בכיתה ה',

חברה של אחותי התאבדה,

הייתי כל כך עצובה אני זוכרת את זה,

כולם היו.

היא הייתה בגיל שלי,

בת 14.

זה נורא, וכל פעם אני נזכרת בזה אני בוכה.

היא קפצה מבניין :|

 

 

ראיתי אתמול "אבא אמריקאי",

הוא היה אנורקסי בפרק הזה,

זה היה מצחיק אבל גם עצוב.

כי גם אבא שלי היה בסלון והוא התחיל לדבר

על כמה מסכנים האנשים האלה,

ואני פשוט הינהנתי.

והסכמתי שאני מסכנה :/

 

אני שונאת את ימי שישבת,

כי אבאמא כל הזמן בבית ואני חייבת לאכול הרבה.

ואני כל השבוע מרזה ואז בשישת מעלה חצי.

זה כל כך לא שווה את זה.

 

 

1.לעשן.

 2.לשתות אלכוהול.

 3.להתנשק עם בן.

 4.להתנשק עם בת.

 5.לשכב עם בן.

6.לשכב עם בת.

 7.מערכת יחסים של יותר מחצי שנה.

 8.להתחיל עם בן.

10.לישון ערומה בקיץ.

 11.לישון ערומה בחורף.

 12.לא להתקלח שבוע. [חמישה ימים?]

 13.לשקר.

 14.לאהוב בן.

 15.לאהוב בת.

 16.לישון באוהל עם בת.

 17.לישון בחוץ על ספספל.

 18.ללכת למסיבה ענקית עם 100 אנשים או יותר.

 19.להגיד לבן שאני אוהבת אותו בפנים.

 20.לזרוק מישהו.

 21.לריב עם ההורים וללכת מהבית ולחזור מאוחר יותר.

 22.לא לישון כל הלילה.

 23.לראות את השקיעה והזריחה.

 24.מסיבת פיג'מות.

 25.לשנוא בן אדם הכי בעולם.

 26.מערכת יחסים עם בת.

 27.סקס.

 28.לריב עם מישהו בכוונה.

 29.לריב עם מישהו בטעות.

 30.לעשות משהו לא מרצון אישי.

 31.לאכול ולהקיא בכוונה.

 32.לאיים.

 33.להיות בחו"ל.

 34.להתנשק בחו"ל.

 35.להבריז. 

 36.להיות במחשב כל היום.

37.לראות סרטים כל היום.

38.לראות סרט כחול.

 39.לדבר בטלפון מעל 3 שעות.

 40.להכין ארוחה ל6 אנשים או  יותר.

 41.לאכול סושי. [צימחוני!!!]

 42.לאכול כל יום במקדונלס במשך שבוע.

 43.בנג'י.

 44.לא לאכול כל היום.

 45.להצטער על משהו.

 46.לברוח מהבית לשבוע או יותר.

 47. לישון כל היום.

 48.לראות את אותו הסרט 10 פעמים.

 49.להאשים מישהו סתם ככה.

 50.לתמוך בבן אדם.

 51.מערכת יחסים עם מישהו קטן ממך.

 52.מערכת יחסים עם מישהו גדול ממך.

53.לעצב את החדר לבד.

 54.ללכת להופעת רוק.

 55.לדבר מול קהל שלם.

 56.לצאת באמצע של הצגה. [סרט?]

 57.לצחוק בלי הפסקה.

 58.לראות בוב ספוג כל היום. [כשהיה יום בובספוג]

 59.להתנתק מהעולם.

 60.לשכוח כאב שמישהו אחר גרם לך.

 61.שיברון לב.

 62.לבכות כל היום.

 63.תקופה טובה.

 64.לצלם 1000 תמונות.

 65.שיציעו לך לדגמן.

 66.להביא ילד לעולם.

 67.לא לדבר עם ההורים שבוע.

 68.להיות עם מישהו כדי לשכוח את האקס שלך.

 69.לשתות קפה חזק.

 70.לשלם בבית קפה על עצמך.

 71.להקשיב כל היום למוסיקה. [גם אם השאלה הייתה להקשיב חודש זה היה נכון, אני כל הזמן שומעת מוזיקה בכל מקום]

 72.אמבטיית קצף.

 73.אמבטיה עם ורדים.

 74.להתקלח עם בן.

 75.סמים.

 76.נרגילה.

 77.לשבור משהו שעולה הרבה כסף.

 78.לגנוב. [רק ממתקים XD]

 79.להכשל.

 80.לקלל ת'מורה.

 81.לחתוך מישהו.

 82.להשיג משהו שמאוד רוצים לבד.

 83.להתאהב בשחקן.

 84.לשרוף את הבית.

 85.להשתין במיטה בלילה. [הייתי קטנה....]

 86.לא לענות לשיחות כל היום.

 87.לעשות שופינג עם 500 ש"ח.

 88.לשקר להורים.

 89.לעשות היקי לבן.

 90.לעשות היקי לבת.

 91.לרכל על חברה טובה.

 92.להיות בלי מחשב חודש.

 93.לאכול כל היום ממתקים.

 94.לאכול פיצה שלמה לבד.

95.לעבור תאונת דרכים.

 96.לאבד מישהו חשוב.

 97.לריב עם מישהו חשוב מאוד.

 98.ללכת מכות.

 99.להיות בים בחורף.

 100.להתאהב עד דמעות.

 

 

זהו להיום חבר'ה,

יומטוב

תגיבו ?

נכתב על ידי Ms. Muffin , 25/1/2008 15:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט כפתורים, D:


אין לי כוח לכתוב היום,

אז היום אני עושה פוסט כפתורים.

לשימוש חופשי + קרדיט ?!

 




   


   


   

   

 

 

זהו להיום,

ביי 3>

נכתב על ידי Ms. Muffin , 24/1/2008 18:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

636
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMs. Muffin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ms. Muffin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)