לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life


היי..ממצב?? אוקיי בבלוג הזה אני פשוט השתף אתכם בחיים שלי....והם דיי משעממים..(עד להודעה חדשהXD) אז..תגיבוו..ואני אגיב לכם.. אוהבת..בה ביי.....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2008

מצב רוח חרא!!!!!!!!!!


פאק אני אל הפנים אנשים!!!!!!!

 

מקווה שלפחות אתם מרגישים טוב!!!!!!

 

זוכרים את מה שסיפרתי מקודם אל הילד ההוא!!!!!!????????

 

 

היום הוא שולח לי הודעה ושואל מה קורה והכל....

אין לי הודעות אז באתי לאייסי...

שאלתי מה הוא רוצה?הוא אמר שאם באלי ולאלינור לצאת לטייל....אז אמרתי סבבה

קבענו באיזה פארק ב-שש וחצי

באנו לפארק אני ואלינור בזמן....מחכות לו ומחכות....פתאום הוא מתקשר ושואל אם באלנו לבוא לסרט?

אז אמרנו סורי ואין לנו כסף...שאלתי אם הכל זאת הוא יבוא אז הוא שכן...

אז חיכינו ....

אחרי עוד 10 דקות אני מתקשר שאלתי מה נסגר?????הוא אמר שהוא מצטער אל האיחור ועוד 5 דקות הוא מגיע

אמרנו בסדר וחיכינו...

אחרי חמש דקות  התקשרתי עוד פעם והוא אמר שהוא מצטער והוא לא בא!!!!!!!

אז התעצבנתי כבר אליו!!!!!!כי אני מכירה אותו ואני יודעת שהוא סתם שיחק בנו והוא עשה את זה בכוונה!!!!

אוף!!!אני שונאת אותו!!!!שונאת!שונאת!שונאת!אותו!

מה לעשות???אוף!!!!!!!!אין לי מושג!!!!

כדי לי לדבר איתו אל זה????לומר לו הכל???באייסי????

אוף תעזרו לי פליז אני מבולבלת לגמרי!!!!!!!!

נכתב על ידי hard rok lady , 20/3/2008 21:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פורים שמח כוווולם=]]


אז מה קורה?

 

איך פורים?

 

פורים שמח לכווולם.....

 

אם לא אמרתי אני וחברה שלי אלינור התחפשנו לפאקצות...חיחי(נורא מקורי)

 

בהתחלה היה משעמם תחת!!!!!!

 

התעוררתי ברבע ל7....ובישבילי זה מוקדם!!!!!!!!!!

 

באתי ב-8 לאלינור...אמא שלה צבעה לנו ת'שיער לורוד.....

 

ובארך ב-ממ....8:40 בארך האינו בבצפר....

 

היה משעמם בטרוף!!!!!!

 

כולם טיילו ולא עשו כלום!!!!!!!!המורות המפגרות האלא לא עשו כלום!!!!!!

 

עשו לנו איזה מופע סטנדאם מזוין ....ובכלל לא מצחיק....מפגר בטרוף!!!!!!.......אחר כך התחיל להיות יותר מעניין.....טיינו והיה דווקא ממש סבבה....

חח.....היה איזה מישו שזכה מקום ראשון בתחרות התחפושת הכי מקורית...

היה לו כזה פח אליו והיה לו שלט בגב :''החיים בזבל''......

חח....איזה מגניב נכון??

קיצר אחרי בצפר אלינור באליי ואז אני אלייה.......

 

מחר אני כבר אצא לטייל....

יאללה בה ביי.....וכתבו בתגובות למה התחפשתם....

 

ביי....

 

נכתב על ידי hard rok lady , 19/3/2008 16:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סורי כולם.....


מה קורה אנשים???

 

אני מזה מצטערת שלא כתבתי המון המון המון המון זמן...

פשוט היו לי כל כך הרבה דברים לעשות...סורי...

אבל אני ממש השתדל מעכשיו לעדכן כל חודש....

אוקיי אני פשוט אספר קצת בקצרה אל מה שקורה...אבל אני גם מבקשת תגובות!!!!!!!

לא חינם!!!!!

 

אז ככה:

 

יש לי איזה ידיד(חסוי)נגיד שקוראים לו אנדרי(נגיד)...

אז אנדרי אהב את חברה שלי ...והיא גם התאהבה בו....

אבל זה גם לא כל כך ברור עם הוא פאקינג באמת אהב אותה!!!!!!!!

הוא תמיד היה קובע איתה פגישות ומפספס,הוא היה לפעמים מתחיל איתה מתנעג אילו היא כל העולם...

לפעמים נפנף אותה,...והיא כבר לא יחלה יותר...והחליטה שהיא נגמלת ממנו...

היא נגמלה עם הזמן ואז ממש שנאה אותו אחריי כל מה שהוא עשה לה!!!!!

קיצר עכשיו הוא מתחיל איתי....אבל דיברתי איתו ואמרתי לו שאני לא רוצה שהוא יעשה לי מה שהו עשה לחברה שלי....

והוא אמר שהוא ישתנה...

תעזרו לי פליז.....מה לעשות????המון חברות שלי אורמות לנסות לזרום איתו.....אבל אני מפחדת...

תעזרו לי פליז....=]

 

נכתב על ידי hard rok lady , 17/3/2008 21:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  hard rok lady

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhard rok lady אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hard rok lady ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)