לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לי כסף שיספיק לכל ימי חיי, אלא אם אחליט לקנות משהו."


מכשולים הם הדברים המפחידים האלה שאתם רואים בשעה שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם.(הנרי פורד)

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

היום מחר בכללי


 

עבר פחות מחודש מאז הפוסט האחרון... אני מתחילה להשתפר? XD

נחמד נחמד.

 

מחר אני יוצאת להדריך טיול מש"צים ראשון שלי. יותר נכון גיחה.

אני מקווה שלא יהיו יותר מדי ילדים קטנים מעצבנים, שההדרכות ילכו טוב ושאני לא אשכח שום דבר חשוב בבית.

בקיצור, שיילך טוב. הלוואי.

 

הגיחה הזאת יוצאת על מבחן באנגלית, אז יצא די טוב כי אני לא משהו בחומר הזה... נקווה שהמועד ב' יהיה בתאריך טוב.

אה, וגם התבטל המבחן במתמטיקה שבוע הבא, אז בכלל המצב טוב.

 

חאיליארלעלע

אבל יש לי מבחן בהיסטוריה בשישי ולהכין עוד פעולותתתתתתת!

נכון שזה לא מעניין אותכם?

שיהיה.

 

בא לי לישון או סתם להיות במחשב עכשיו, אבל יש לי עוד מלא דברים להכין...

טוב, אז זזתי להכין את התיקים למחר...

במילא אני בטח אשכח משהו, אבל עדיף כמה שפחות.

 

הייתי פה,

            החצילה האצילה. :]

 

נכתב על ידי , 19/10/2009 23:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצילה אצילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצילה אצילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)